Geurds

Gebruiksvriendelijke cursus, alles wordt goed uitgelegd, de coach geeft positieve feedback en laat je zelf ook beoordelen wat beter kan. De acteur was ook zeer realistisch. Het gesprek hierna met de... Gebruiksvriendelijke cursus, alles wordt goed uitgelegd, de coach geeft positieve feedback en laat je zelf ook beoordelen wat beter kan. De acteur was ook zeer realistisch. Het gesprek hierna met de acteur en de coach was zeer verhelderend.

Eveline Geusen

Ik vond de training Appreciative Inquiry leuk, interessant en leerzaam. De opzet is goed gedaan. Voordat de theorie is behandeld, start je met een nulmeting met feedback van je coach. Daarna krijg... Ik vond de training Appreciative Inquiry leuk, interessant en leerzaam. De opzet is goed gedaan. Voordat de theorie is behandeld, start je met een nulmeting met feedback van je coach. Daarna krijg je stap voor stap de theorie uitgelegd met tekst en video. En als kers op de taart mag je aan de slag in een ''echt'' gesprek met een live acteur. En daarover krijg je weer feedback van je coach. Doordat er veel herhaling is van de lesstof wordt de essentie van AI heel duidelijk. Ik vind het een goede training om de basis van AI te oefenen.
Als tip: het was op de website niet duidelijk aangegeven dat deze training focust op gesprekken van leidinggevenden met hun medewerkers.

M. Marteros

Geweldige trainer die de juiste feedback geeft om beter effectief te kunnen communiceren. Video's zijn makkelijk op te nemen en de afspraken met de trainer zijn makkelijk in te plannen. De... Geweldige trainer die de juiste feedback geeft om beter effectief te kunnen communiceren. Video's zijn makkelijk op te nemen en de afspraken met de trainer zijn makkelijk in te plannen. De eindopdracht met de acteur is een geweldige afronding.

Francine Siemer-Ankersmit

Douwke communiceert duidelijk, geeft goede voorbeelden en de begeleiding is prettig.
Zij is als persoon down to earth en dat spreekt mij enorm aan. Positief mens. Professioneel, rustig, heeft humor.
Is goed op de inhoud en stelt je op je gemak. Toch altijd spannend zo training.

Jolanda van Sabben

De training gaf duidelijke informatie en had een prettige opbouw. De werkvorm met filmpjes is heel eenvoudig en efficient. De begeleider gaf treffende feedback en kon goed adviseren. De Live Role... De training gaf duidelijke informatie en had een prettige opbouw. De werkvorm met filmpjes is heel eenvoudig en efficient. De begeleider gaf treffende feedback en kon goed adviseren. De Live Role Play was geweldig! Een echte real-life setting wordt goed nagebootst.
Tip: Het is ook fijn om tussentijds feedback te krijgen van andere deelnemers. Dat was nu helaas niet mogelijk.

Ruben Codrington

Voorbeelden waren goed en herkenbaar, geen idee wat beter kan,vond dit duidelijk en goed genoeg. 1 op 1 gesprekken met de begeleider, ervaarde ik ook als een pluspunt, het rollenspel heeft voor meer... Voorbeelden waren goed en herkenbaar, geen idee wat beter kan,vond dit duidelijk en goed genoeg. 1 op 1 gesprekken met de begeleider, ervaarde ik ook als een pluspunt, het rollenspel heeft voor meer begrip gezorgd in andere communicatie, wat mijn doel was om anderen te beter te begrijpen. Ik heb een beter inzicht/beeld gekregen in de communicatie stijlen en het bijbehorende gedrag

Martens

Heldere en compacte theorie, gevolgd door waardevolle praktische oefeningen die worden voorzien van waardevolle feed forward. En mooi dat deze training (maar ook de andere trainingen) goed op... Heldere en compacte theorie, gevolgd door waardevolle praktische oefeningen die worden voorzien van waardevolle feed forward. En mooi dat deze training (maar ook de andere trainingen) goed op afstand gevolgd kan worden, waarbij de techniek prima is geregeld.

Maurice Sonntag

Digitaal eenvoudig en zeer goed opgezette cursus. Goede feedback van de coach. mooie realistische virtuele training video's. opgedeeld in eenvoudig te volgen blokken. Regelmatig live feedback van je... Digitaal eenvoudig en zeer goed opgezette cursus. Goede feedback van de coach. mooie realistische virtuele training video's. opgedeeld in eenvoudig te volgen blokken. Regelmatig live feedback van je coach. Ondersteuning in het gehele traject is perfect

Mireille Hendriks

Ik heb deze cursus als heel prettig ervaren, mede door de goede feedback van Iede Koffeman. Hij wist heel goed de punten te benoemen die bij mij nog aandacht nodig hadden.

Dennis Verhage

Ik vind dat ik heel veel kan leren van de trainers en acteurs en ik vind het heel erg jammer dat NL leert door stopt voordat ik alle trainingen heb kunnen doen. Net als Ib en Peter krijg ik direct... Ik vind dat ik heel veel kan leren van de trainers en acteurs en ik vind het heel erg jammer dat NL leert door stopt voordat ik alle trainingen heb kunnen doen. Net als Ib en Peter krijg ik direct concrete feedback waar ik mijzelf in herken en waar ik dan aan wil werken. Ik hou ervan als mensen Effectief zijn. Daarnaast heb ik Jacqueline net als de andere trainers ervaren als warme persoonlijkheden.