Diana van der Werff

Wat een "strakke" training. Goede heldere video's. Daarmee word je goed en speels door de stof meegenomen. Ik heb het getroffen met mijn coach Hettie: scherp, liefdevol, heel opbouwend, relaxed. Ik... Wat een "strakke" training. Goede heldere video's. Daarmee word je goed en speels door de stof meegenomen. Ik heb het getroffen met mijn coach Hettie: scherp, liefdevol, heel opbouwend, relaxed. Ik heb zeker inzichten opgedaan, die zeer goed inzetbaar zijn.

Marloes Braun

Ik wist niet wat ik moest verwachten maar ik was erg vrerast naar hoe goed en duidelijk alles ging. Goede oefeningen en mooie feedback waar ik ook echt wat mee kan. Zekder de tijd en moeite waard!

Henrike Frijlink

Voor mij was het oefenen met filmpjes wel even wennen en soms erg confronterend, maar uiteindelijk werkte het voor mij wel heel goed. De uitleg vond ik steeds heel duidelijk. Iede gaf veel... Voor mij was het oefenen met filmpjes wel even wennen en soms erg confronterend, maar uiteindelijk werkte het voor mij wel heel goed. De uitleg vond ik steeds heel duidelijk. Iede gaf veel positieve, opbouwende kritiek, wat ik heel erg prettig vond.

Ingrid Volbeda

Via Zestor (Tiptrack) deze training gekozen na heel lang nadenken. Want een training met rollenspel is natuurlijk best spannend.
Fijne, ontspannen gesprekken met de trainer. Geeft tips en goede...
Fijne, ontspannen gesprekken met de trainer. Geeft tips en goede feedback.
Voor het rollenspel was ik best zenuwachtig (zenuwachtiger dan voor bijv. mijn vaccinatie), maar uiteindelijk viel het reuze mee. Heb het geleerde goed in de praktijk kunnen brengen.

Gerda Meijerink

Laura is een prettige persoonlijkheid. Ze stimuleert, vraagt door om je leerdoel helder te krijgen. Laura laat je verschillende invalshoeken zien om een aanpak duidelijk te maken zodat je leert... Laura is een prettige persoonlijkheid. Ze stimuleert, vraagt door om je leerdoel helder te krijgen. Laura laat je verschillende invalshoeken zien om een aanpak duidelijk te maken zodat je leert welke aanpak het beste bij jou past en wanneer je wat kunt inzetten. Faculty of Skills geeft prima ondersteuning, is klant- en service gericht. De opzet training paste goed bij me; informatieblok met vervolgens filmpjes waarop je moet reageren en tussendoor feedback van je trainer. En ter afsluiting een rollenspel. Erg fijne leermethode.

Dr Martine Diepenbroek

Deze leuke training is een combinatie van zelfstudie (met online oefeningen), een gesprek met je coach en een rollenspel met je coach en een acteur. Het SMART doelen stellen en denken in duidelijke... Deze leuke training is een combinatie van zelfstudie (met online oefeningen), een gesprek met je coach en een rollenspel met je coach en een acteur. Het SMART doelen stellen en denken in duidelijke oplossingen komt in alle onderdelen naar voren!
Leerzaam en voor mij goed te passen in de praktijk.

Hannie Ontijt

Zeer prettige open trainer. Ik maakte makkelijk contact met hem. Hij gaf mij goede opbouwende feedback en de samenwerking tussen ons in dit traject verliep erg prettig. Iede legde goed uit wat de... Zeer prettige open trainer. Ik maakte makkelijk contact met hem. Hij gaf mij goede opbouwende feedback en de samenwerking tussen ons in dit traject verliep erg prettig. Iede legde goed uit wat de bedoeling was en stelde me op mijn gemak wanneer nodig.

Rob van Zetten

Ik vond het zeker nuttig en bruikbaar. Wel hadden er van mij meerdere live rollenspellen in gemogen. Ook een rollenspel waarin je minder voorbereidt in terecht komt als uitdaging. De tools en de... Ik vond het zeker nuttig en bruikbaar. Wel hadden er van mij meerdere live rollenspellen in gemogen. Ook een rollenspel waarin je minder voorbereidt in terecht komt als uitdaging. De tools en de trainer waren gewoon goed.

Duijckaerts

Mijn coach gaf duidelijke uitleg en aanwijzingen betreffende mijn training Feedback geven en ontvangen. De coachcall aanmelding en de aanmelding voor het online rollenspel liep niet altijd goed,... Mijn coach gaf duidelijke uitleg en aanwijzingen betreffende mijn training Feedback geven en ontvangen. De coachcall aanmelding en de aanmelding voor het online rollenspel liep niet altijd goed, maar door snel optreden van mijn coach werd dit goed verholpen en kon alles toch doorgaan.

Layla Lebesque

Heldere cursus, duidelijke overzichtelijke methodiek. Het voelde soms bijna te simpel, maar het werkt goed en is gemakkelijk zinvol toe te passen. Het klikte meteen goed met mijn coach Sandra die me... Heldere cursus, duidelijke overzichtelijke methodiek. Het voelde soms bijna te simpel, maar het werkt goed en is gemakkelijk zinvol toe te passen. Het klikte meteen goed met mijn coach Sandra die me energiek en duidelijk uitleg gaf over wat er van me verwacht werd. Ik was positief verrast door hoe goed het werkt om je reactie in een filmpje op te nemen, daar op te reflecteren en feedback op te ontvangen. Van de live role play met acteur en coach die meekijkt, heb ik erg genoten, een hele leuke afsluiter!