J.Smit / Schiphol

Ik heb online training en coaching gevolgd om mijn communicatie skils te verbeteren. Prima van opzet en een leuke ervaring. Uitstekende kennis en hulpvaardigheid van mijn coach.

Marloes de Noord / ANWB Alarmcentrale

Ik vond Christiaan een zeer prettige coach die me veel geleerd heeft over beginnend leiderschap, hoe krijg je een team in beweging? slecht nieuws gesprekken voeren, omgaan met weerstand etc. Het was... Ik vond Christiaan een zeer prettige coach die me veel geleerd heeft over beginnend leiderschap, hoe krijg je een team in beweging? slecht nieuws gesprekken voeren, omgaan met weerstand etc. Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen. Dank voor deze leerzame ervaring.

Agda Kok / ANWB Alarmcentrale

Ik mocht als beginnend teammanager een aantal sessies volgen voor o.a. hoe voer je een slecht nieuws gesprek, coachend leiding geven.
Aan de hand van een intro gesprek wordt er een coach aan...
Aan de hand van een intro gesprek wordt er een coach aan je gekoppeld en daar ga je mee aan de slag. Je krijgt duidelijke uitleg, je gaat de theorie oefenen via het systeem en natuurlijk in de praktijk die je later weer gaat bespreken. Je krijgt handvaten om je goed te helpen in bepaalde gesprekken. Ik heb het als zeer plezierig ervaren.

Naomi Koenz

Wat een goede training! Fijn dat er zo goed naar je wordt geluisterd en dat ze op die manier de juiste coach aan je koppelen. Het is wat onwennig in het begin om met filmpjes te werken en tegen je... Wat een goede training! Fijn dat er zo goed naar je wordt geluisterd en dat ze op die manier de juiste coach aan je koppelen. Het is wat onwennig in het begin om met filmpjes te werken en tegen je computer/laptop te praten maar het heeft mij uiteindelijk enorm geholpen! Sarah is een hele fijne coach en neemt alle tijd.

Sandra van Dalen - Aon

Er wordt goed naar je geluisterd zodat de juiste coach aan je gekoppeld wordt. Vervolgens ga je aan de slag, voor mij ging dit om communiceren in verschillende stijlen. Online kreeg ik filmpjes... Er wordt goed naar je geluisterd zodat de juiste coach aan je gekoppeld wordt. Vervolgens ga je aan de slag, voor mij ging dit om communiceren in verschillende stijlen. Online kreeg ik filmpjes voorgelegd, ingesproken door acteurs waarop ik online kon reageren. Zelfs online best spannend maar in een redelijk korte tijd heb ik goed kunnen oefenen, jezelf terugzien en feedback/tips krijgen van je coach. Het koste relatief dus weinig tijd, alles is duidelijk ingeregeld, je kunt het oppakken wanneer het jou uitkomt en mij heeft het geholpen.

Petra Kloosterman Aon

FoS heeft een prachtige training gemaakt voor mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor alle telefonie met betrekking tot schades particuliere klanten. Zo goed geluisterd, de casussen waren zo... FoS heeft een prachtige training gemaakt voor mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor alle telefonie met betrekking tot schades particuliere klanten. Zo goed geluisterd, de casussen waren zo goed geschreven en herkenbaar. Helemaal blij mee.

Jennifer Allermann

De appreciative inquiry training is een hele fijne training, goede structuur, oefeningen makkelijk uit te voeren zonder al te hoge drempel/in praktische kleine stukken geplakt om even tussendoor te... De appreciative inquiry training is een hele fijne training, goede structuur, oefeningen makkelijk uit te voeren zonder al te hoge drempel/in praktische kleine stukken geplakt om even tussendoor te doen

Patricia Schultze Kool

Het was heel fijn om zelf te kunnen oefenen met de filmpjes, en daarop ook feedback te ontvangen.
Ik had nog nooit een rollenspel gedaan met een acteur, dus dat was heel leuk om mee te maken. Heb ik ook veel van geleerd .

Sven Bentum

Sandra is een fijne trainster die veel kennis van zaken heeft. Sandra wist op een enthousiaste manier cursus te geven en was betrokken bij verbeterproces. Makkelijk en snel kunnnen schakelen.

Koen Schouten

Leuk om te oefenen met de filmpjes. Erg goed bevallen. Want voelt best echt, en je kan het doen op je eigen moment. Coachcall en feedback was ook erg waardevol. Veel van geleerd. Ik denk wel dat er... Leuk om te oefenen met de filmpjes. Erg goed bevallen. Want voelt best echt, en je kan het doen op je eigen moment. Coachcall en feedback was ook erg waardevol. Veel van geleerd. Ik denk wel dat er wat meer feedback gegeven kon worden in de coachcall. Deze was wat beperkt soms. Iets dieper ingaan op.