Tieme Wanders

De training is goed opgezet en helder. Het jezelf filmen is even wennen. Maar als je daaraan gewend bent, is duidelijk dat het een hele goede manier is om een training te doen.

Martijm Scherff

Zeer duidelijke uitleg, goede trainer en acteur om mee te oefenen. Hele nuttige tips gehad, duidelijk waar op te letten en wat te verbeteren en veel inzicht gekregen in wat mijn sterke kanten zijn.

Cecile Nissen

Prettige communicatie en ik heb goede handvatten gekregen. Henriëtte was heel duidelijk en snel in haar feedback. De tools zijn duidelijk en wat fijn is dat je het al naar gelang je agenda kan volgen.

Jackie van Dorresteijn

Verrassend hoe met, zo lijkt het, eenvoudige opdrachten en een paar effectieve korte gesprekken met de trainer, zoveel geleerd kan worden. Veel kennis opgedaan en de live gesprekken met de trainer... Verrassend hoe met, zo lijkt het, eenvoudige opdrachten en een paar effectieve korte gesprekken met de trainer, zoveel geleerd kan worden. Veel kennis opgedaan en de live gesprekken met de trainer maakte het ook heel persoonlijk. Goede feedback en tips ontvangen! Leuke tool ook, om met de video opdrachten te werken. Een erg leuke en zinvolle training al met al!

Wilske Colenbrander

Veel geleerd en fijn om op deze manier te oefenen, merk wel dat de praktijk anders is dan eenmalig een reactie geven op een filmpje er is geen interactie (was alleen tijdens het éxamen').... Veel geleerd en fijn om op deze manier te oefenen, merk wel dat de praktijk anders is dan eenmalig een reactie geven op een filmpje er is geen interactie (was alleen tijdens het éxamen'). terugkoppeling werd positief gebracht waardoor het energie gaf.

Liesbeth Streppel

Daar het om een korte training ging kwamen we snel tot de kern. Dat vond ik prettig. Kreeg goede feedback. Ik werd me bewust gemaakt waar ik al stond hoe ik dat kon verbeteren. Was leerzaam en Iede... Daar het om een korte training ging kwamen we snel tot de kern. Dat vond ik prettig. Kreeg goede feedback. Ik werd me bewust gemaakt waar ik al stond hoe ik dat kon verbeteren. Was leerzaam en Iede is een prettige trainer.

Marcel van der Heijden MSc

Peter Gerritsen was mijn coach in de Faculty of Skills training 'Effectief beïnvloeden volgens Cialdini'. Ik ben erg enthousiast over zowel de training als de coach. Peter geeft uitgebreide nuttige... Peter Gerritsen was mijn coach in de Faculty of Skills training 'Effectief beïnvloeden volgens Cialdini'. Ik ben erg enthousiast over zowel de training als de coach. Peter geeft uitgebreide nuttige constructieve feedback op een positieve en sympathieke manier. Top!

Fleur Prince

Ik vond deze cursus zeer handig om te doen aangezien ik net het bedrijf leven in ga en ik graag mijn vaardigheden wilde verbeteren zodat ik meer open en eerlijk met collegas kan samenwerken.

Christian Groeneveld

Uitstekende training! Wat mij vooral goed bevalt is de afwisseling tussen zelf korte oeffeningen doen opdrachten en daar vervolgens persoonlijke persoonlijke feedback op krijgen. Ook het online... Uitstekende training! Wat mij vooral goed bevalt is de afwisseling tussen zelf korte oeffeningen doen opdrachten en daar vervolgens persoonlijke persoonlijke feedback op krijgen. Ook het online rollenspel met de acteur voelde levensecht en heeft mij geleerd waar ik op kan focussen om beter mijn (communicatie-) doelen te behalen.

Sandra Schoenmakers

De coach was heel goed. Hij kon op basis van de oefeningen heel goed aangeven wat er top was en wat beter kon. Ik heb in korte tijd heel veel geleerd, wat ik direct kon toepassen.