Noor Peels

Een prettig, vlotte training die handvatten geeft om Appreciative Inquiry toe te passen. Ik kon de training in mijn eigen tijd en tempo doen en toch voldoende oefenen.
Mijn coach, Iede, was...
Mijn coach, Iede, was heel prettig in de omgang en gaf feedback op opbouwende manier.
Als je wilt leren hoe je medewerkers vanuit positiviteit kunt begeleiden dan is dit een ideale training.

Angelique Moes

Erg fijne coach. Prettige gesprekken mee gehad. Goede training om nog even wat puntjes op de i te zetten. Duidelijke stappen en gerichte, goede feedback. Al met al zeer tevreden.

jeroen fischer

Leerzaam en leuk om te doen. Combinatie van zelf oefenen en oefenen met coach en acteur is fijn . Ook makkelijk dat je de training thuis kan volgen via je digitale leeromgeving

Marieke van den berg

Fijne sfeer, je krijgt heldere feed back. Als persoon is hilde een fijne trainer. Het systeem werkt erg plezierig met aan melden van calls en afspraken.
Training is overzichtelijk en duid...
Training is overzichtelijk en duid elijk.

Marina van Nimwegen

Ik vind Hilde erg zorgvuldig, ze luistert goed naar wat je zegt, en past dit ook toe in de coaching. Ze zorgt ervoor dat de cursist zich veilig voelt om fouten te maken. Die zijn er om van te leren

GERDA koster broekstra

Ik vond het erg leerzaam om toch in stappen je doelen stellen. zo heb je meer structuur in het organiseren .
En het inleven en het oefenen hoe je, jezelf kan promoten

Lassche

Ik vond de trainer goed voorbereid en goede tips geven. Het oefenen met een acteur is heel nuttig! Nog niet zo gemakkelijk om SMART te zijn, maar deze training helpt.

Marije Kaspers

Handige en overzichtelijke leeromgeving. De onderwerpen worden duidelijk uitgelegd en de oefeningen zijn leuk om te doen. Fijne feedback van de trainer en goede tips over wat beter kon. De... Handige en overzichtelijke leeromgeving. De onderwerpen worden duidelijk uitgelegd en de oefeningen zijn leuk om te doen. Fijne feedback van de trainer en goede tips over wat beter kon. De afsluiting met het rollenspel met de acteur was een leuke ervaring en fijn om het geleerd in de praktijk te brengen.

Lieuwe Oost

De training SMART samenwerken / SMART afspraken maken was volledig online. Oefeningen werden na toelichting en tips online gemaakt en beoordeeld door een coach. In mijn geval Hilde Ponger. Daarna... De training SMART samenwerken / SMART afspraken maken was volledig online. Oefeningen werden na toelichting en tips online gemaakt en beoordeeld door een coach. In mijn geval Hilde Ponger. Daarna was er een coachgesprek. De training is afgesloten met een rollenspel en daarbij ook weer een beoordeling door de coach en een afsluitend coachgesprek. Ik heb van mijn coach Hilde Ponger goede feedback gehad en ben daar dankbaar voor. Ik kan de training aanbevelen.

Menana Benhammou

Niet voldoende advies of hulp. Geen persoonlijke begeleiding. Ben hier niet mee geholpen. Het is te zakelijk. Alles gaat via de applicatie. Er zijn maar 2 gesprekken en maar 1 training