Gül Büyüksütçü

De opzet van de training was goed, de traintool was prettig om mee te werken. De coachcall en rollenspel heb ik als zeer nuttig ervaren. Heb goede feedback ontvangen tijdens de training en ook na de... De opzet van de training was goed, de traintool was prettig om mee te werken. De coachcall en rollenspel heb ik als zeer nuttig ervaren. Heb goede feedback ontvangen tijdens de training en ook na de eindopdracht. De training kan ik zeker aanraden!

Marion Barends

Fijn enthousiast mens. Door haar stapte ik snel over mijn koudwatervrees voor videotraining. Twee keer erg positieve ervaring met haar gehad.
Verder vond ik het erg prettig om bij Faculty of...
Verder vond ik het erg prettig om bij Faculty of Skills trainingen te doen. Bijzonder goed initiatief van NL leert door.

T. Lai

De afsluitgende opdracht was qua opmaak niet goed doorgestuurd.

Dat las niet bepaald prettig zeker als je maar wist dat je 20 minuten de tijd had. De Regels die versprongen.

De...
De afsluitgende opdracht was qua opmaak niet goed doorgestuurd.

De trainers waren wel erg flexibel en gaven goede tips.

Mieke Schoorl

Ik vind het een fijne manier om mijn LSD-vaardigheden te trainen Je kunt de oefeningen meerdere keren doen, jezelf terugzien en zo leren van jezelf. De coach, Douwke, is top, haar feedback prettig,... Ik vind het een fijne manier om mijn LSD-vaardigheden te trainen Je kunt de oefeningen meerdere keren doen, jezelf terugzien en zo leren van jezelf. De coach, Douwke, is top, haar feedback prettig, kundig en simulerend.

de Ploeg

De combinatie online training met persoonlijke begeleiding was prettig. Fijne coach/trainster.De cursus was erg praktijkgericht met oefeningen wat ik fijn vond. Jammer dat de roleplay niet via de... De combinatie online training met persoonlijke begeleiding was prettig. Fijne coach/trainster.De cursus was erg praktijkgericht met oefeningen wat ik fijn vond. Jammer dat de roleplay niet via de smartphone lukte.

Richard Ritmeijer

Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de... Zeer waardevolle training die je in allerlei situaties kunt toepassen. Veel dank aan mijn coach, dankzij haar heb ik in korte tijd veel vooruitgang geboekt. Haar feedback was altijd hard op de inhoud en zacht op de man, zeer waardevol.

Ans R.

Een heel fijne manier om op jouw eigen manier te gaan herkennen waar je kracht zit en hoe dat bij iemand anders overkomt. Fijne begeleiding vanuit Lena en een super fijne opzet van het programma.

Pao Lien Djie

Heldere, goed opgebouwde training. Persoonlijke feedback kundig, opbouwend en prettig. Handig om online oefeningen te kunnen herhalen; dat zou je liefst voor alle oefeningen willen kunnen doen.... Heldere, goed opgebouwde training. Persoonlijke feedback kundig, opbouwend en prettig. Handig om online oefeningen te kunnen herhalen; dat zou je liefst voor alle oefeningen willen kunnen doen. Trainer niet altijd even goed in beeld tijdens geven feedback.
Verder erg aan te raden!

Fleur Hoek

Ik vind Dore een gewelldige coach, die out of the box denkt, met je mee denkt, creatief is.
Een mens met een hart op de juiste plek, vol enthousiasme en bemoediging. Iemand met wie ik onder andere omstandigheden, graag een kopje thee zou drinken.
De training is vrij basic, maar Dore geeft ruimte voor verdieping. Prachtig! En dank je wel

Maas

De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel... De inhoud van de training was goed, ik kreeg veel informatie over communicatie en het werd ook op een fijne manier uitgelegd in filmpjes. De trainer is erg kundig en heeft mij goed begeleid en veel bruikbare tips gegeven. Door haar manier van coachen heb ik er het meeste uitgehaald. Ook erg prettig dat ik, toen ik het druk had op het werk, de training een paar weken kon laten wat het was en het daarna weer kon oppakken. De backoffice/klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Al met al top training waar ik veel van geleerd heb!