Wil Sprokkel

Uitermate tevreden over Fabritius Bouw en Interieur.
Dank aan dhr. Ron Goessens voor het deskundig advies , de goede begeleiding en de prettige contacten.
Dank aan de monteur voor het...
Uitermate tevreden over Fabritius Bouw en Interieur.
Dank aan de monteur voor het bekwaam aanbrengen van de vitrage.
Dit bedrijf is echt een aanrader!

Heerlen

Rene Meijs

Aantal jaren terug heeft men de woonkamer aangepakt. Vloer, plafonds, muren etc.. Dit heeft men perfect uitgevoerd vandaar hun gevraagd om nieuwe plafonds te plaatsen in badkamer en toilet. Ook dit... Aantal jaren terug heeft men de woonkamer aangepakt. Vloer, plafonds, muren etc.. Dit heeft men perfect uitgevoerd vandaar hun gevraagd om nieuwe plafonds te plaatsen in badkamer en toilet. Ook dit weer tot volle tevredenheid. Met name Maurice krijgt van mij een 10 +

Landgraaf

Joost Hack

Strak geregeld met een strak resultaat!

Limbricht

Thomassen

Vakkundig en vriendelijk

Elsloo

MeteoParkstad.nl

Afspraak is afspraak en TOP Service & Montage

Kerkrade

Marcel Houben

Hoge kwaliteit en service niveau en het perfect nakomen van afspraken

Oirsbeek

de bruijn lgmh

De uitvoerders,in deze de monteurs ,gaan in ieder geval voor kwaliteit. dat kan ik over de benadering van uw bedrijf naar de klant niet zeggen. vraagt meer toelichting

heerlen

Anja Augustus

Fijn advies en hulp bij keuze vloer. Prima service. Aardig en behulpzaam personeel.

Beek

Roel

Top service, mooi resultaat, klant gericht.

Uiterst tevreden!!!!

Schinnen

Wim Hillen

Wij zijn uiterst tevreden over Fabritius Bouw & Interieur.
We kochten een pvc-vloer voor ons appartement alsmede duettes voor de ramen.
We werden prettig en deskundig geholpen door Resi en...
Wij zijn uiterst tevreden over Fabritius Bouw & Interieur.
We kochten een pvc-vloer voor ons appartement alsmede duettes voor de ramen.
We werden prettig en deskundig geholpen door Resi en Ron.
Jammergenoeg kon, door omstandigheden buiten “schuld” van Fabritius, de gekozen vloer niet geleverd worden. Werd echter keurig opgelost!!
Ook het leggen van de vloer en plaatsen van de duettes gebeurde goed en deskundig door o.m. Raymond, Ruben en Roel. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en behulpzaam.
Na het leggen van de vloer ontdekten we een vrij grote vlek. Nadat we een en ander hadden doorgegeven werd dit snel en vakkundig opgelost.
Complimenten voor dit bedrijf dat we van harte aanbevelen.

Sittard