Bas Hendrix

Er was een probleem ontstaan met de onlangs bij ons gelegde pvc vloer waarvoor Fabritius niet de boosdoener was maar de aannemer. Er zat een grote barst in de dekvloer die klungelig was... Er was een probleem ontstaan met de onlangs bij ons gelegde pvc vloer waarvoor Fabritius niet de boosdoener was maar de aannemer. Er zat een grote barst in de dekvloer die klungelig was dichtgesmeerd. Toen de vloerverwarming zijn werk moest doen kwam het euvel tevoorschijn
De aannemer was er gauw klaar mee en die verwees ons naar Fabritius. Nader onderzoek leerde echter dat de fout wel degelijk bij de aannemer lag. Fabritius wilde de klant niet het slachtoffer laten worden van een welles nietes spel en heeft zonder morren de dekvloer gerepareerd en de beschadigde lamellen vervangen door nieuwe.
Zou ik dit bedrijf aanbevelen wordt er dan gevraagd. Van harte dus!

Sittard

Prive

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe vloer kwamen mijn vrouw en ik uiteindelijk bij Fabritius terecht.
Hier hadden we direct een goed gevoel. De ontvangst, de uitleg en het advies sprak ons aan.
Er werd een afspraak gemaakt wanneer dhr. Ron Goessens zou komen kijken en op meten.
Tevens konden wij voldoende proefmonsters, zelfs diverse keren, mee naar huis nemen en thuis rustig beslissen.
Wij kregen een offerte en na goedkeuring werd een afspraak voor montage ingepland. Dit was weliswaar bijna 3 maanden later maar dat is in deze tijd door de drukte overal.
De montage verliep vlot en deskundig volgens afspraak.
Al bij al zijn wij zeer tevreden en geven wij het Fabritiusteam een dikke voldoende.

Henk en Marlies L'Ortye

Weustenrade

Theo.

Helemaal perfect , alles keurig met Ron geregeld, in alles meedenkend, Ruben netjes gelegd en afgewerkt. in alles ZEER tevreden

NEERBEEK

Fam. Gardeniers

Wat een super bedrijf, zo perfect geregeld nadat mijn man wegens plotselinge medische problemen de verbouwing zelf niet kon afhandelen. Dave regelde alles tot in de puntjes en alles was op tijd... Wat een super bedrijf, zo perfect geregeld nadat mijn man wegens plotselinge medische problemen de verbouwing zelf niet kon afhandelen. Dave regelde alles tot in de puntjes en alles was op tijd klaar toen de nieuwe keuken kwam.

Bocholtz

Bep en Ton Welzen

Geweldige service, zelfs als je na lange tijd een probleem(pje) hebt
Ron, super bedankt !

Hulsberg

Wilting

Fijne service. goede werknemers.

Limbricht

Sylvia en Frans

Bij het zoeken naar een PVCvloer kwamen we uit bij Fabritius . Ze gaven ons een prima advies en na het uitzoeken is de vloer na volle tevredenheid gelegd. Het ziet er super uit . Keurig netjes... Bij het zoeken naar een PVCvloer kwamen we uit bij Fabritius . Ze gaven ons een prima advies en na het uitzoeken is de vloer na volle tevredenheid gelegd. Het ziet er super uit . Keurig netjes afgewerkt en je kunt zien dat André een vakman is met plezier in zijn werk.
Een top bedrijf.

Born

Renee Schroeder

Goed advies over de keuze van onze vloer en goed in contact gebleven over levering en planning. Heel tevreden over het mooie eindresultaat!

Herkenbosch

B. Voncken

We hebben een aantal jaren geleden ook een Plameco spanplafond in de badkamer en het toileit laten installeren door Fabritius bouw & interieur. Over het resultaat waren wij zeer tevreden. Derhalve... We hebben een aantal jaren geleden ook een Plameco spanplafond in de badkamer en het toileit laten installeren door Fabritius bouw & interieur. Over het resultaat waren wij zeer tevreden. Derhalve hebben wij nu weer besloten om door dit bedrijf een Plameco spanplafond in badkamer en toilet te laten maken.
Thans zijn wij wederom zeer tevreden over het resultaat.
De monteur Maurice werkt zeer secuur, en is een vakman puur sang.

Kerkrade

Bas Hendrix

Wat kan ik zeggen wat er al niet voor positiefs gezegd is over Fabritius Bouw & interieur. Ook wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Resi is een van de drijvende krachten die 3 opvallende... Wat kan ik zeggen wat er al niet voor positiefs gezegd is over Fabritius Bouw & interieur. Ook wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Resi is een van de drijvende krachten die 3 opvallende eigenschappen heeft die gunstig uitpakken voor de klanten. Zij heeft kennis van zaken, zij is efficiënt en last but not least, zij is geduldig. Maar ook voor de mannen die de pvc vloer hebben gelegd wil ik de loftrompet steken. Zou ik bij een eventuele volgende gelegenheid weer bij Fabritius aankloppen? Reken maar van Yes.

Sittard