Vroonen

Goede communicatie
Prima werk geleverd

Sittard

Jeurissen

PVC vloer gekocht. Sympathiek bedrijf. Concurrerende prijzen en top service. Passende oplossingen en geen vraag is teveel..... aanrader!!!!!

Els en Paul Hermans

Wij zijn zeer tevreden. Top medewerkers. Zij zijn klantvriendelijk, kundig en leveren uitstekend werk! Niets is teveel. Afspraken worden 100% nagekomen. Chapeau voor verkoop, management, planning,... Wij zijn zeer tevreden. Top medewerkers. Zij zijn klantvriendelijk, kundig en leveren uitstekend werk! Niets is teveel. Afspraken worden 100% nagekomen. Chapeau voor verkoop, management, planning, administratie en uitvoering.

Fabritius

Betrouwbaar,kwaliteit en goede afspraken.

Spaubeek

V&H Vastgoed

Alles keurig verzorgd, en conform afspraak.

Sittard

Erfkemper

Fabritius is nog echt een bedrijf waar klantvriendelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Bij het uitzoeken van de vloer werd heel goed meegedacht en alle ruimte gemaakt om tot een goede... Fabritius is nog echt een bedrijf waar klantvriendelijkheid en kwaliteit hoog in het vaandel staat. Bij het uitzoeken van de vloer werd heel goed meegedacht en alle ruimte gemaakt om tot een goede keuze te komen. De beide monteurs waren eveneens meedenkend om bij de uitvoering over de details te overleggen. De werkplaats werd steeds schoon gehouden en netjes achtergelaten. De mensen waren aardig en bleken goede vaklui te zijn die een perfecte vloer achterlieten. Vanuit het bedrijf werd vervolgens nagebeld om te horen of alles goed gelopen was en wij tevreden waren met het resultaat. Wij kunnen zonder aarzeling Fabritius als bedrijf aanbevelen.

Bingelrade

Erg goed; mooie afwerking

Maastricht

Dullens

Een super bedrijf. De medewerkers zijn heel kundig, vriendelijk, denken mee. Niets is hen te veel. Ze komen de afspraken na. Service is uitstekend.

Munstergeleen

A ter Beek

Fijne samenwerking en zeer tevreden.