Roel van Kempen

Onze ervaring met Fabritius is zeer goed.

Brunssum

nvt

Vakmanschap, accuraat, vriendelijk en gegarandeerd goed eindresultaat.

Geleen

Tomesen

Fabritius heeft goed werk geleverd. Maurice en Roel denken goed met je mee. Resi heeft gezorgd voor een perfecte planning.

Stein

Nicole van de Schoot

Fabritius denkt goed mee. Nadat onze vloer door de wateroverlast in Valkenburg geheel er uit moest tot op de vloerverwarming en er letterlijk wat hobbels op de weg kwamen hebben zij gezorgd voor... Fabritius denkt goed mee. Nadat onze vloer door de wateroverlast in Valkenburg geheel er uit moest tot op de vloerverwarming en er letterlijk wat hobbels op de weg kwamen hebben zij gezorgd voor een prima oplossing. Onze nieuwe PVC vloer ligt inmiddels en is prachtig!

Valkenburg

Perry Haan

Heeft bij mij de raamdecoratie geleverd, een afscheidingsgordijne, een ombouw om de trap gemaakt (met TV Wall en open haard) en een spanplafond geplaatst. Geweldige service vanaf het plannen tot aan... Heeft bij mij de raamdecoratie geleverd, een afscheidingsgordijne, een ombouw om de trap gemaakt (met TV Wall en open haard) en een spanplafond geplaatst. Geweldige service vanaf het plannen tot aan de oplevering. In alles meegedacht vanaf stap. Kwam er tijdens de uitvoering een probleem naar boven dan werd dat smooth weg gewerkt.

Landgraaf

marion

Goed werk geleverd

elsloo

S. Brouns

Voor het offerte-traject heb ik duidelijk advies gekregen over de vele mogelijkheden, waarbij ook het uitbesteden van het hele project tot een van de mogelijkheden hoorde waar ik gebruik van heb... Voor het offerte-traject heb ik duidelijk advies gekregen over de vele mogelijkheden, waarbij ook het uitbesteden van het hele project tot een van de mogelijkheden hoorde waar ik gebruik van heb gemaakt. Werkzaamheden zijn heel netjes uitgevoerd, medewerkers waren heel correct en klantvriendelijk. De communicatie over o.a. planning en uitvoering verliep heel vlotjes.

Stein

Wil Fleurkens

Absoluut vakmensen. Duurt af een toe wat voordat je contact hebt; hebben het niet voor niets druk. Zeer tevreden over al het geleverde werk. Daarom ook zeker aan te bevelen.

Landgraaf