de bruijn lgmh

De uitvoerders,in deze de monteurs ,gaan in ieder geval voor kwaliteit. dat kan ik over de benadering van uw bedrijf naar de klant niet zeggen. vraagt meer toelichting

heerlen

Anja Augustus

Fijn advies en hulp bij keuze vloer. Prima service. Aardig en behulpzaam personeel.

Beek

Roel

Top service, mooi resultaat, klant gericht.

Uiterst tevreden!!!!

Schinnen

Wim Hillen

Wij zijn uiterst tevreden over Fabritius Bouw & Interieur.
We kochten een pvc-vloer voor ons appartement alsmede duettes voor de ramen.
We werden prettig en deskundig geholpen door Resi en...
Wij zijn uiterst tevreden over Fabritius Bouw & Interieur.
We kochten een pvc-vloer voor ons appartement alsmede duettes voor de ramen.
We werden prettig en deskundig geholpen door Resi en Ron.
Jammergenoeg kon, door omstandigheden buiten “schuld” van Fabritius, de gekozen vloer niet geleverd worden. Werd echter keurig opgelost!!
Ook het leggen van de vloer en plaatsen van de duettes gebeurde goed en deskundig door o.m. Raymond, Ruben en Roel. De medewerkers waren bovendien erg vriendelijk en behulpzaam.
Na het leggen van de vloer ontdekten we een vrij grote vlek. Nadat we een en ander hadden doorgegeven werd dit snel en vakkundig opgelost.
Complimenten voor dit bedrijf dat we van harte aanbevelen.

Sittard

Goed service, van offerte tot montage.

Gulpen

Palmen

Goed en proper

Brunssum

Math & Anita Schopen

Een paar jaar geleden hebben wij een aantal plafonds door Fabritius laten plaatsen. Dat is destijds naar alle tevredenheid gebeurd. Het was voor ons derhalve vanzelfsprekend dat wij nu de resterende... Een paar jaar geleden hebben wij een aantal plafonds door Fabritius laten plaatsen. Dat is destijds naar alle tevredenheid gebeurd. Het was voor ons derhalve vanzelfsprekend dat wij nu de resterende plafonds ook door Fabritius zouden laten maken. Wederom hebben zij uitstekend werk verricht en zijn wij 100% tevreden. Klasse werk geleverd.

Eygelshoven

H van den Heuvel

Brunssum

Wiel Bongers

20 jaar geleden ook reeds voor dit bedrijf gekozen.(andere naam)
Een betere reclame kan ik niet geven!!!!!

Landgraaf

Craenmehr

Fijn bedrijf met goed advies en vakkundig personeel

Sittard