Renee Schroeder

Goed advies over de keuze van onze vloer en goed in contact gebleven over levering en planning. Heel tevreden over het mooie eindresultaat!

Herkenbosch

B. Voncken

We hebben een aantal jaren geleden ook een Plameco spanplafond in de badkamer en het toileit laten installeren door Fabritius bouw & interieur. Over het resultaat waren wij zeer tevreden. Derhalve... We hebben een aantal jaren geleden ook een Plameco spanplafond in de badkamer en het toileit laten installeren door Fabritius bouw & interieur. Over het resultaat waren wij zeer tevreden. Derhalve hebben wij nu weer besloten om door dit bedrijf een Plameco spanplafond in badkamer en toilet te laten maken.
Thans zijn wij wederom zeer tevreden over het resultaat.
De monteur Maurice werkt zeer secuur, en is een vakman puur sang.

Kerkrade

Bas Hendrix

Wat kan ik zeggen wat er al niet voor positiefs gezegd is over Fabritius Bouw & interieur. Ook wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Resi is een van de drijvende krachten die 3 opvallende... Wat kan ik zeggen wat er al niet voor positiefs gezegd is over Fabritius Bouw & interieur. Ook wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf. Resi is een van de drijvende krachten die 3 opvallende eigenschappen heeft die gunstig uitpakken voor de klanten. Zij heeft kennis van zaken, zij is efficiënt en last but not least, zij is geduldig. Maar ook voor de mannen die de pvc vloer hebben gelegd wil ik de loftrompet steken. Zou ik bij een eventuele volgende gelegenheid weer bij Fabritius aankloppen? Reken maar van Yes.

Bas Hendrix

Sittard

Frans

Ze leveren uitstekend werk en het personeel is zeer kundig. Ze hebben voor elk probleem een keurige oplossing.

Born

Wil Sprokkel

Uitermate tevreden over Fabritius Bouw en Interieur.
Dank aan dhr. Ron Goessens voor het deskundig advies , de goede begeleiding en de prettige contacten.
Dank aan de monteur voor het...
Uitermate tevreden over Fabritius Bouw en Interieur.
Dank aan de monteur voor het bekwaam aanbrengen van de vitrage.
Dit bedrijf is echt een aanrader!

Heerlen

Rene Meijs

Aantal jaren terug heeft men de woonkamer aangepakt. Vloer, plafonds, muren etc.. Dit heeft men perfect uitgevoerd vandaar hun gevraagd om nieuwe plafonds te plaatsen in badkamer en toilet. Ook dit... Aantal jaren terug heeft men de woonkamer aangepakt. Vloer, plafonds, muren etc.. Dit heeft men perfect uitgevoerd vandaar hun gevraagd om nieuwe plafonds te plaatsen in badkamer en toilet. Ook dit weer tot volle tevredenheid. Met name Maurice krijgt van mij een 10 +

Landgraaf

Joost Hack

Strak geregeld met een strak resultaat!

Limbricht

Thomassen

Vakkundig en vriendelijk

Elsloo

MeteoParkstad.nl

Afspraak is afspraak en TOP Service & Montage

Kerkrade

Marcel Houben

Hoge kwaliteit en service niveau en het perfect nakomen van afspraken

Oirsbeek