Maarten van den Eijnden

Top werk afgeleverd. Precies conform afspraak. werkplek netjes opgeruimd achtergelaten.

landgraaf

A.J.Fransen

Van begin tot einde prima geregeld

Landgraaf

Roel van Kempen

Onze ervaring met Fabritius is zeer goed.

Brunssum

nvt

Vakmanschap, accuraat, vriendelijk en gegarandeerd goed eindresultaat.

Geleen

Tomesen

Fabritius heeft goed werk geleverd. Maurice en Roel denken goed met je mee. Resi heeft gezorgd voor een perfecte planning.

Stein

Nicole van de Schoot

Fabritius denkt goed mee. Nadat onze vloer door de wateroverlast in Valkenburg geheel er uit moest tot op de vloerverwarming en er letterlijk wat hobbels op de weg kwamen hebben zij gezorgd voor... Fabritius denkt goed mee. Nadat onze vloer door de wateroverlast in Valkenburg geheel er uit moest tot op de vloerverwarming en er letterlijk wat hobbels op de weg kwamen hebben zij gezorgd voor een prima oplossing. Onze nieuwe PVC vloer ligt inmiddels en is prachtig!

Valkenburg

Perry Haan

Heeft bij mij de raamdecoratie geleverd, een afscheidingsgordijne, een ombouw om de trap gemaakt (met TV Wall en open haard) en een spanplafond geplaatst. Geweldige service vanaf het plannen tot aan... Heeft bij mij de raamdecoratie geleverd, een afscheidingsgordijne, een ombouw om de trap gemaakt (met TV Wall en open haard) en een spanplafond geplaatst. Geweldige service vanaf het plannen tot aan de oplevering. In alles meegedacht vanaf stap. Kwam er tijdens de uitvoering een probleem naar boven dan werd dat smooth weg gewerkt.

Landgraaf

Kreutz