Heidi

Gisteren mijn hanglampie ontvangen. Zo blij mee! Precies wat ik zocht šŸ‘Œ

Ruben

Fabricado is een fantastisch nieuw bedrijf met mooie producten die lokaal vervaardigd en met zorg geproduceerd zijn. Wij hebben erg veel plezier van de lampen die we aan hebben geschaft, ze zijn... Fabricado is een fantastisch nieuw bedrijf met mooie producten die lokaal vervaardigd en met zorg geproduceerd zijn. Wij hebben erg veel plezier van de lampen die we aan hebben geschaft, ze zijn stuk voor stuk pronkstukken in ons huis. Nanda en Michiel zijn erg fijn in contact, je merkt dat ze hun bedrijf met passie runnen.

Joris

Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe groene Fabricado lamp, die nu een prachtige plek in mijn slaapkamer heeft. Toen het pakket aankwam, was ik al direct onder de indruk van de zorg die besteed... Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe groene Fabricado lamp, die nu een prachtige plek in mijn slaapkamer heeft. Toen het pakket aankwam, was ik al direct onder de indruk van de zorg die besteed was aan de verpakking. De doos was prachtig vormgegeven, wat meteen een gevoel van kwaliteit gaf. Het uitpakken was daardoor al een feest op zich. Eenmaal in de slaapkamer geplaatst, werd het duidelijk hoe perfect deze lamp is.

Het levendige groen voegt een vleugje kleur toe en het ontwerp is zowel modern als gezellig, precies wat ik zocht voor mijn persoonlijke ruimte. De kwaliteit is uitmuntend, zowel in materiaal als in afwerking, en het licht dat de lamp uitstraalt is zacht en sfeervol. Het creƫert de ideale sfeer voor ontspanning en rust in mijn slaapkamer.

K. van Leeuwen

Ontzettend blij! Het product is heel mooi vormgegeven & tot in de detail uitgewerkt. Extra gaaf is het logo, die maakt de lamp af.

Ilke

Mooi Lampie, snelle & vriendelijke service

Susanne

Super blij met het mooie Lampie!! Contact met de eigenaren is ook erg leuk, vriendelijke mensen!

Shanna @woneninzaansgroen

Heel blij. Snelle service. Persoonlijk contact. Prachtige kwaliteit! Een prachtig design. Eyecatcher!

Ellen

Heel blij met mijn Lampie! Leuk contact met de eigenaren en een heel mooi product van Nederlandse bodem.

Roelien Helling-Witvoet

Ja, heel erg blij.

Angelique van Lent

Heel blij met Lampie en ook Nanda en Michiel vind ik fantastisch. Het was een ontzettend warm en fijn bezoek aan hun werkplaats.