Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Joyce Ham

Beide opleidingen zijn goed bevallen, zowel BKB als BKC.
Organisatie was goed geregeld en een super leuke juf!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Duidelijke lesmateriaal
Goede communicatie mogelijk met Fabius kantoor
Leenlaptop tijdens de les mogelijk
Positieve ervaring
Snelle afhandeling bij eventuele klachten

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw goede beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Fijn dat de opleiding zo goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Iris

Zeer goede begeleiding

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw prachtige beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Judith Sas

Ik ben zeer tevreden over Fabius-opleidingen. In mei heb ik de opleiding "commercieel medewerker binnendienst" met goed gevolg afgerond. De wekelijkse lessen heb ik als leerzaam en interessant... Ik ben zeer tevreden over Fabius-opleidingen. In mei heb ik de opleiding "commercieel medewerker binnendienst" met goed gevolg afgerond. De wekelijkse lessen heb ik als leerzaam en interessant ervaren. Maar ook als gezellig. Compliment ook voor docent Caroline, zij geeft les in Alkmaar, zij heeft een leuke manier van lesgeven en heeft alles geduldig en goed uitgelegd.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie beoordeling en natuurlijk aanbeveling, ook namens docent Caroline! Fijn dat de opleiding zo goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Francis Beckers

Zeer goede docente.

Katarzyna Przygodzka

Helaas was ik gebeld dat de klassikale PDB opleiding niet mogelijk is bij mij in de buurt maar snel hebben wij andere mogelijkheid gevonden. Ik vond het heel prettig dat zij mij hebben gebeld en... Helaas was ik gebeld dat de klassikale PDB opleiding niet mogelijk is bij mij in de buurt maar snel hebben wij andere mogelijkheid gevonden. Ik vond het heel prettig dat zij mij hebben gebeld en niet heen en weer via e-mails daarover gecorrespondeerd. Zo konden wij samen sneller beste oplossing voor mijn vinden. Zo ben ik terecht gekomen bij individuele opleiding waar ik alsnog docent in de klas had die mij altijd kon helpen als ik met iets niet uit kon komen.
Ik vind het jammer dat Fabius opleidingen op MBO niveau einden anders zou ik mij volgende opleiding graag via hun willen doen

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Met een bepaalde verwachting ging ik van start met mijn opleiding. Wat ik erg belangrijk vond was dat ik klassikaal les kreeg en in een kleine klas zat. Aan beide verwachtingen kon Fabius... Met een bepaalde verwachting ging ik van start met mijn opleiding. Wat ik erg belangrijk vond was dat ik klassikaal les kreeg en in een kleine klas zat. Aan beide verwachtingen kon Fabius Opleidingen voldoen. Ook was ik erg blij met mijn docente, zij heeft mij goed geholpen tijdens de opleiding. Toen ik klaar was met mijn opleiding bij Fabius, heb ik een baan gevonden. Ik merk nu tijdens het werk dat ik veel kan toepassen wat ik heb geleerd tijdens de lessen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb de opleiding BKB gevolgd in de individuele lesvariant bij Fabius. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Op je eigen tempo werken en individuele uitleg indien nodig. Mijn docente heeft zeer... Ik heb de opleiding BKB gevolgd in de individuele lesvariant bij Fabius. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Op je eigen tempo werken en individuele uitleg indien nodig. Mijn docente heeft zeer veel kennis en kon dit ook goed overbrengen. Aangezien dit een kleine groep was, was er zeer veel aandacht voor iedereen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Een prima opleiding welke voor mij net te makkelijk was.

Ingrid Blokzijl

Positief, prima verzorgd.