Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

De opleiding is praktijkgericht.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

M. van den Berg

Zelf heb ik een goede ervaring gehad. De docent heeft alles goed uitgelegd aan ons.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw goede beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Inhoud van de opleiding is zeer goed. De docent is ook zeer goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw prachtige beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

K. Stevens

Fijn en duidelijk

S. Begue

Zeer goede docent en inhoud van de opleiding is voldoende.

Reactie Fabius Opleidingen:

Veel geleerd, prettige klas, goede lesboeken, fijne docent en goede uitleg.

A. Djukic

Het is fantastisch!

Reactie Fabius Opleidingen:

De docent heeft ervaring met de inhoud van de opleiding; dus fijn om les van te krijgen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb de klassikale sfeer als prettig ervaren. Er is voldoende tijd en aandacht om vragen te stellen. De stof wordt goed behandeld.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie review en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ontzettend leerzame opleiding waar ik veel aan ga hebben.