Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Jessica

Heb een goede ervaring. De lessen worden goed uitgelegd door de docent. Wat voor mij erg prettig is.

Suzanne

De lesstof is goed behapbaar en de leraar erg geduldig.

Ik heb veel geleerd, vooral omgaan met computerprogramma's. Zeer prettig dat het klassikaal is.

Ik heb een goede ervaring ook in de coronatijd gingen de lessen altijd door. Fijne kleine klas, fijne leerkracht en duidelijk lesmateriaal.

R. Buitenman

Veel geleerd, fijne docent, fijne klasgenoten!

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de docent en de lessen u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Priscilla

Was goed, veel geleerd, prettige lessen. Fijne docent en leuke klasgenoten.

Reactie Fabius Opleidingen:

Beste Priscilla, dank voor uw positieve recensie, mooie cijfers en aanbeveling! Fijn om te lezen dat de docent en de lessen u goed bevallen zijn. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

S.F. Muijsers

Heel goede ervaring. Leuke trigger om weer te leren leren. Heel leuk dat het klassikaal was i.v.m. de interactie met mede cursisten. Ik zou het zo weer doen!

Reactie Fabius Opleidingen:

Vriendelijke docent en goede uitleg. Je kon de docent ook door de weeks een bericht sturen als je het niet begreep dan kreeg je ook altijd nog een keer de uitleg. Het was een gezellig groepje en ik... Vriendelijke docent en goede uitleg. Je kon de docent ook door de weeks een bericht sturen als je het niet begreep dan kreeg je ook altijd nog een keer de uitleg. Het was een gezellig groepje en ik ging met plezier naar school. Het is heel belangrijk dat de docenten van jullie goede uitleg en vriendelijk zijn en dat is bij jullie zo.

Reactie Fabius Opleidingen:

Docent geeft correcte uitleg en duidelijk! Nooit geen verveling in de lessen!!

M. Gerrits

Uitstekend! Fijne leraar en een gezellige groep. Leraar reageert altijd snel en is er betrokken met zijn leerlingen.