Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding

Mijn ervaring was goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Petra den Breejen

Prima, gezellig en zeer leerzaam.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw heel mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Hele fijne manier van leren. De lesstof is goed te volgen. Een hele fijne, lieve en meedenkende leerkracht!

Reactie Fabius Opleidingen:

De opleiding sluit aan bij mijn huidige functie / werkzaamheden. De docent was erg fijn. Zij gaf duidelijk uitleg, ik kon altijd met vragen terecht als het niet duidelijk was.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond het fijn en leerzaam. Docent was altijd heel goed, behulpzaam en bereikbaar.

Hele fijne docent met duidelijke uitleg.

N. Ferreira Costa

Ik ben tevreden, ik heb heel wat geleerd. Ik ben echt tevreden met deze opleiding en met de docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding (en de docent) u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

E. Özeren

Heel vriendelijk, duidelijk, rustig en mooi verzorgd

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik zou de opleiding aanbevelen aan anderen.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding u goed bevallen is en ons aanbeveelt. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De docent is zeer bekwaam, geduldig en weet veel. Zeer over de docent te spreken.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie recensie, waardering en aanbeveling! Fijn te lezen dat de opleiding u goed bevallen is. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen