Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding
8.3/10

Prima, het lesmateriaal werd duidelijk besproken. Docent was betrokken en duidelijk in uitleg.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw mooie beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Docent is geweldig. Zeer veel praktijkinfo en goede uitleg en begeleiding.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw goede beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Ik vond de opleiding niet moeilijk en onze docent was behulpzaam en aardig.

Reactie Fabius Opleidingen:

De opleiding is praktijkgericht.

M. van den Berg

Zelf heb ik een goede ervaring gehad. De docent heeft alles goed uitgelegd aan ons.

Reactie Fabius Opleidingen:

Inhoud van de opleiding is zeer goed. De docent is ook zeer goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw prachtige beoordeling en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

K. Stevens

Fijn en duidelijk

S. Begue

Zeer goede docent en inhoud van de opleiding is voldoende.

Reactie Fabius Opleidingen:

Veel geleerd, prettige klas, goede lesboeken, fijne docent en goede uitleg.

A. Djukic

Het is fantastisch!