Geef je waardering voor de docent
Geef je waardering voor de opleiding
8.3/10

L.C. Remers

Een fijne en prettige opleiding(en)!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor de mooie review en aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

Lilla Staszkiv

Superleuke docent, leuke lessen, heel veel geleerd. Ben nog meer gemotiveerd geworden!

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor uw prachtige review en natuurlijk aanbeveling! Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen

De inhoud van de opleiding is goed.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ben er zeer positief over. Prima docent.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb de manier van lesgeven als prettig ervaren.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en hierdoor meer zelfvertrouwen gekregen. Ik zou Fabius ook zeker aanbevelen!

A.G. van Dijk

Superdocent en -docente. Door mijn wisselende diensten kon ik de opleiding toch iedere week volgen binnen twee lopende klassen.

N. Knol

Ik heb veel geleerd tijdens de opleiding en zou Fabius zeker aanbevelen.

Wendy v. H.

Hele goede docent, neemt de tijd voor je en is duidelijk.

Reactie Fabius Opleidingen:

Ik heb een hele goede ervaring. Top docente! Alleen het typen vond ik heel erg vervelend.

Reactie Fabius Opleidingen:

Dank voor de mooie review en aanbeveling! Eigen maken van typevaardigheid vergt soms wat tijd, maar geeft veel voldoening als u dit eenmaal onder de knie heeft. Hopelijk verzacht dit het een beetje. Vriendelijke groeten, Fabius Opleidingen