Deskundigheid van onze medewerkers
9.5/10
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Francy Wasch

Helemaal tevreden. Het laten afdrukken van 1 exemplaar van mijn boek (alleen voor mezelf) ging heel gemakkelijk en het resultaat was perfect.

Het gemak waarmee de hele tekst werd geüpload.

Anneke van Dalen

Altijd een hele persoonlijk benadering, wat dit bedrijf aantrekkelijk maakt. Er wordt altijd teruggebeld en er worden goede adviezen gegeven. Je bent echt klant, men weet je naam nog, terwijl je...

De persoonlijke aandacht dus. De site is erg duidelijk en alles wordt goed uitgelegd.

zou t niet weten

Ed. Schulte

Om de paar jaar ben ik zover dat ik weer nieuwe versies gemaakt heb van "mijn" boekjes. Het bevalt mij goed deze werkwijze. De kwaliteit van de afbeeldingen is ook aanmerkelijk beter, scherper dan...

De wijze van invoeren (dan wel met Chrome) werkt uiterst prettig en je kan gelijk zien hoe het er uit komt te zien.
Wat voor mij de eerste keer was dat ik de afbeelding op de omslag voor en achter in de geniete versie door kon laten lopen en dat ziet er fraai uit.

Wat ik wat onhandig vind is dat je per boekje steeds eerst af moet rekenen en niet aan het eind van de gehele bestelling, maar ja ik had deze keer veel verschillende boekjes laten printen.

Jasper

Snelle levering, hoge kwaliteit.

Snelle levering, hoge kwaliteit.

Meer mogelijkheden kaftontwerp.

H. Koster

Goede levering boek netjes uitgevoerd

Fijn dat je alles in eigen beheer hebt.in

Invoegen van cover foto’s komt zeer nauwkeurig .

Arno Latour

Vlot en vakkundig

Zeer makkelijk te hanteren site, die precies aflevert wat er beloofd wordt.

Neen

Thebalux

Geen problemen, geen klachten. Snelle levering

Mooie boeken geleverd gekregen. Oplage 75 met hardcover.

raphael maier

Gemakkelijk en handig.

Goede kwaliteit, mooie formaat

Richard Reinders

Ik heb nu een paar keer een kinderboekje laten drukken bij EZbook voor mijn zoontje. Het proces is na mijn idee zo simpel als het maar kan en je krijgt alvorens het bestellen/uploaden al te zien wat...

eenvoud, duidelijkheid in kosten, eenvoudig vorige projecten opnieuw bestellen, afname per stuk

Als ik drie verschillende boekjes wil laten drukken als bijvoorbeeld een cadeau; dan vind ik het erg vervelend dat ik dan ook drie keer verzendkosten moet betalen. Ik begrijp dat er ook een vorm van opstartkosten in verwerkt zitten maar toch. Drie boekjes van 20 euro per stuk en dan ook nog eens 21 euro aan verzend/opstart kosten maar het wel een duur grapje.

Ook is soms de print op pagina's die volledig in kleur zijn niet altijd even goed. Dan lijken er witte vegen overheen te zitten. Dit is echter incidenteel en zat niet over teksten of iets dergelijks.

Mim

Super prettige ervaring!
Snelle levering en top service!

Ik had 25 boeken besteld en wilde hierna nog 2 boeken bestellen.
Deze laatste 2 mocht ik toen ook voor het kortingsbedrag bestellen.
Goede service!
Geleverd met 5 werkdagen.

Ik vind de site een beetje omslachtig.
Als je je boek nog een keer wilt checken, moet je daarna weer het hele betaal menu doorlopen.