Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Titus

Er komt veel geld bij kijken als je het zelf laat importeren vanuit een buurland

het is een heel gemakkelijk proces, om tot een goed resultaat bekomen en alles is heel duidelijk.

uitgebreider assortiment van boek formaten aanbieden, dat zou tof zijn.

A.G. Krom

Eerste boek wat ik besteld heb. De instrukties waren me duidelijk.

Ook de foto's zijn goed afgedrukt

Jan MERTENS

Laatste afdruk was onverzorgd. Sommige zwarte bladzijden vertonen duidelijk afdruk van vingers. Afsnijden ook niet correct , snijlijnen zichtbaar. Vorige afdrukken waren veel better.

Duidelijkheid wat betreft vereisten en prijs.

Zie vorige

Reactie EZbook.nl:

Geachte heer Mertens,

Vervelend dat uw bestelling niet naar wens is maar dat gaan we samen oplossen; zou u zo vriendelijk willen zijn om even contact op te nemen met onze Klantenservice? Wij zijn op werkdagen bereikbaar op 035-888 0 652.

EZbook.nl

Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Carina

Makkelijk en snelle levering.

Snelle levering, mooi product.

Dick Verkaar

Ik maak al sinds jaren gebruikt van de diensten van EZbook.nl en ik ben steeds weer buitengewoon tevreden over de kwaliteit van het afgeleverde werk en de dienstverlening

De kwaliteit is steeds uitstekend en de dienstverlening is vriendelijk èn klantgericht.

Eigenlijk geen. m.u.v. één klein puntje misschien: nu kan ik per bestelling maar één uitgave laten printen. Het zou mooi zijn, als ik meerdere uitgaven in één bestelling zou kunnen doen, zodat het inpakken van één pakketje volstaat en ik de porti voor maar een zending hoef te betalen. Misschien kan het zijn dat deze optie wel bestaat, maar dat ik haar nog niet gevonden heb op de website.

Heerendispuut FUBAR

Ben heel blij met EZBook. Snelle levertijd en duidelijk (en eerlijk) contact. Zelden dat dat gebeurt.

Snelle levertijd, goede communicatie

Website heeft hier en daar misschien een likje verf nodig.

d bloeme

Prima, het werkt zoals het er staat.

Duidelijkheid

Michel Smout

Mooi correct product, goede info en instructies.

Veel keuze wat betreft materialen, snelle ftp, correcte prijs afhandeling.

Een uitgebreidere status update zou handig zijn.

Winged point

Super goed service en kwaliteit.