Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Fam. Nederveen

Ebook heeft voor ons een fantastisch resultaat neergezet. We zijn hen zeer erkentelijk voor het meedenken en meewerken aan de biografie van mijn vader

Meeleven, meedenkend en empatiscj

Trees Waalderbos

Ook de nabestellingen van het boek "Beer in lockdown" is prima verlopen. Snel geleverd, keurig verpakt. Ik kijk uit naar mijn volgende boek "Beer stroopt zijn mouwen op" dat binnenkort door EZbook... Ook de nabestellingen van het boek "Beer in lockdown" is prima verlopen. Snel geleverd, keurig verpakt. Ik kijk uit naar mijn volgende boek "Beer stroopt zijn mouwen op" dat binnenkort door EZbook gedrukt gaat worden.

het was de eerste keer dat ik een boek helemaal in eigen beheer uitgaf, dus best spannend. Tekst, foto's, lay-out. Heel goed gelukt met duidelijke instructies van EZ. Keurige afwerking, snelle... het was de eerste keer dat ik een boek helemaal in eigen beheer uitgaf, dus best spannend. Tekst, foto's, lay-out. Heel goed gelukt met duidelijke instructies van EZ. Keurige afwerking, snelle aflevering.

Centreren van foto/tekst vond ik niet zo duidelijk. Graag midden van hele pagina duidelijk aangeven met stip.

DMP

Prima!

Snelle service, scherpe afdrukken

Rug van de kaft zou een andere lettertype mogen kunnen zijn en meer verschil in kleur. Via een omweg wel te doen, overigens…

erik

Efficiente uitvoering boekprojecten

Duidelijke engine

Kleurkeuze

Glenn

Mooi kwalitatief en betaalbaar drukwerk !

Duidelijke website, eenvoudig om mee te werken.

Geweldig! Ik heb twee boeken laten drukken en ik ben zeer tevreden. Bij andere websites moet je nog een hele boel dingen aanpassen, maar hier is het zo eenvoudig. Ik raad het zeker aan.

Kwaliteit

Maud

Ontzettend fijn bedrijf. Snelle levering mogelijk en de klantenservice is geweldig. Een onmogelijk verzoek vanaf mijn kant was met een belletje geregeld. Echt ontzettend fijn.

Klantenservice

In een opzicht duidelijke info op site

Dymph V.

Fijn!

goed geholpen aan de telefoon. Ik was verrast door de mooie kwaliteit van de boekjes

?

Mireille

Snelle service, mooi resultaat.

Vriendelijke klantenservice

Meer opties voor uploaden en vormgeven boek zou prettig zijn. Bijv. afbeelding + tekst op voorkant. Meerdere afzonderlijke Pdf's uploaden. Afbeeldingen apart schuiven. etc.

Dr. J.C. Jacobs

EZbook levert eersteklas resultaten, snel en tegen een prima prijs. Informatie en instructies voor boekaanlevering is duidelijk en goed. Van harte aanbevolen.

Duidelijkheid van aanlevering, snelle leverantie, prima werk, goede communicatie.

Minor: bij aanlevering wordt gevraagd naar de boektitel. Het maximale aantal karakters is te beperkt voor de iets langere titel.