Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Jacques Stoopman

Mooi product. Toch doet de uitleg op de website vermoeden om zo'n boek te maken 'kinderspel' is. Dat klopt als je het al een paar jeer gedaan hebt. Iemand die dat nog nooit gedaan heeft plaatst... Mooi product. Toch doet de uitleg op de website vermoeden om zo'n boek te maken 'kinderspel' is. Dat klopt als je het al een paar jeer gedaan hebt. Iemand die dat nog nooit gedaan heeft plaatst toch wel een aantal vraagtekens.

Mooi eindresultaat, mooie afwerking.

Duiidelijker zijn met verschillende soorten papier.
Moeite met de titel van het boek te verwerken op de kaft waar ook een foto is geplaatst.

Martin Boere

Goede kwaliteit van het geleverde, netjes binnen de gestelde leveringstermijn.

Mooi materiaal (papier, omslag), goede communicatie over de wijze van aanlevering indien daarover onduidelijkheid bestaat.

Wat jammer is, is dat je eerst een proefexemplaar moet laten maken om te zien of lay-out en uitlijning goed uit de verf komen. Bij het invoeren is het namelijk lastig in te schatten hoe e.e.a. er in... Wat jammer is, is dat je eerst een proefexemplaar moet laten maken om te zien of lay-out en uitlijning goed uit de verf komen. Bij het invoeren is het namelijk lastig in te schatten hoe e.e.a. er in de gedrukte en ingebonden versie uit komt te zien. Tot nu toe heb ik op basis van het proefexemplaar steeds correcties moeten aanbrengen.

Leny Wijnands-van der Ley

Alleen maar gunstige ervaringen. EZBook doet wat het belooft. Geeft eerlijk aan op welk tijdstip de boeken zullen worden geleverd, en sjoemelen niet met de kwaliteit. Het klopt altijd allemaal

constante kwaliteit, eerlijke informatievoorziening over prijs en levertijd.

Felicitas

Wat een leuk en goed bedrijf

Kort, bondig en duidelijk. Goede en prettige klantenservice, ze houden zich aan hun afspraak.

Geen, ga zo door

Vande Vijver Luc

Matig tevreden, niet van de levering zelf, maar wel van de behandeling van mijn vraag om een kleine aanpassing aan mijn bestelling te doen

Kwaliteit van de levering

Beloftes nakomen. Driemaal werd mij beloofd om terug te bellen, doch telkens moest ikzelf navraag doen.
Op de website staat dat jullie tijdens het weekend bereikbaar zijn, maar dat klopt niet.

Eddy Vandenbroucke

Snelle service en ik ben heel tevreden met het product dat ik bestelde

Heel vriendelijke en vlotte hulp aan de telefoon
Heel gebruiksvriendelijke site

Doe zo verder!

Hans Bruinsma

Wederom prima ervaring!!

Prima kwaliteit, zeer goede en prettige (klanten)service!!

S Bakker Kroes

Goede service, prima kwaliteit.

Kort en bondig, geen ellenlang verhaal

Jan Veraa

Ik heb een eerste druk laten maken van mijn eigen boek. Na ruim een week kwam het boek binnen. Er bleken een viertal pagina's niet correct te zijn (vouw in het blad). Ik heb direct met Mark contact... Ik heb een eerste druk laten maken van mijn eigen boek. Na ruim een week kwam het boek binnen. Er bleken een viertal pagina's niet correct te zijn (vouw in het blad). Ik heb direct met Mark contact opgenomen en hij beloofde me gratis en voor niks een nieuw boek te maken. Ook adviseerde hij me ander papier te kiezen. Ik heb de cover aangepast en het boek opnieuw aangevraagd. Na een week werd het boek bezorgd. Prima in orde. De kwaliteit van de boeken bij EZbook is uitstekend. Ik ben zeer tevreden over het drukwerk en de geweldige service! Ik had al eerder contact gehad en ook dat was bijzonder plezierig. Wat mij betreft een dikke pluim voor EZbook!

Service. Prima drukwerk. Mooi gebonden. Vriendelijke mensen. Afspraak is afspraak.

Zou een toegevoegde waarde zijn: Meer advies op de website over de te maken keuze van het papier.

Paul Kahlert

Ik heb de boeken nauwkeurig bekeken.
Het drukwerk is zondermeer heel netjes, er zitten wat lichte kleurverschillen tussen de boeken onderling.
Maar dat is mijn geval, waar het drukwerk...
Ik heb de boeken nauwkeurig bekeken.
Maar dat is mijn geval, waar het drukwerk voor het overgrote deel bestaat uit getinte zwart-witfoto’s onvermijdelijk.
Dus de drukkwaliteit is heel goed.
Het inbinden van het boek is van uitzonderlijke kwaliteit en is zeer secuur.
Alles lijnt over de hoogte zeer goed en de snede komt nauwkeurig overeen met de nettolijnen van het boek.
Ik snap niet hoe ze dit zo klaar krijgen.
Ik heb 46 jaar in een drukkerij op allerlei posten gewerkt en weet hoe moeilijk het is om goed lijnend drukwerk te vervaardigen.
Dus…. petje af, jullie hebben weer een tevreden klant die EZbook zeker zal aanbevelen!

Hoge kwaliteit en vriendelijke duidelijke service