Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website

Sneller reageren op email

fotografie creatief Jan Hendriks

kwaliteit en snelheid

Nvt

Half/half. Ik had te snel besteld, duurste optie wordt standaard weer gegeven. Ik niet goed gekeken in de haast, mijn fout, maar spijt van dure optie. Ik had per email nog gevraagd of het spoed kon,... Half/half. Ik had te snel besteld, duurste optie wordt standaard weer gegeven. Ik niet goed gekeken in de haast, mijn fout, maar spijt van dure optie. Ik had per email nog gevraagd of het spoed kon, maar geen reactie ontvangen. De info over spoed bestelling is matig op de website (moet je dan weer voor bellen en vind dat teveel moeite). De verschillende opties zouden kenbaar moeten zijn in de weshop bij bestellen; gewon dat je de verschillende opties ziet met de prijzen erbij. Deels wat ik al schreef, ligt dat ook aan mij, te snel gehandeld.

Sorry, geen sterke punten

Ik miste een reactie op een email welke ik gestuurd had nadat ik bestelling geplaatst had

Reactie EZbook.nl:

Beste X,
Beste X,
Dank voor uw review, ook al is die niet zo positief. Met dit bericht wil ik toelichten waarom wij vragen ons te bellen voor het plaatsen van een spoedbestelling: ons systeem is volledig geautomatiseerd. Indien u een opdracht plaatst komt die direct in een wachtrij te staan om geprint te worden. Vaak wordt er al binnen enkele minuten begonnen met printen. Is een opdracht eenmaal betaald dan kunnen we die dus niet meer 'voorin de rij' zetten en wordt de reguliere levertijd aangehouden. We vragen klanten ons te bellen ook om overleg over de gewenste leverdatum te hebben. Dat zijn zaken die we echt even via de telefoon moeten regelen. Daarom hebben we dus deze spelregel. Ik hoop u met deze toelichting voldoende te informeren.
EZbook.nl
Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Peter Holleman

Snelle en correcte afwerking

gemak

Rini Toet

Altijd goed

Snelle levering en kwaliteit van het product

Roodenburg

Met EZbook is het eenvoudig zelf een boek samen te stellen.

Ruime keuze in afwerking.

Misschien een mogelijkheid om illustraties toe te voegen.

jan van der graaf

Super, al jaren klant en elke keer alles oke

snelheid, kwaliteit, service

zou het na 12 jaar niet meer weten

Natalja van Zoggel

Positief, persoonlijk, klantgericht

Goede omschrijvingen, eenvoudig en niet te uitgebreid

Voorbeelden van boeken d.m.v. foto's

M. Knops

Alleen maar positiever ervaringen. Er wordt goed werk geleverd. De boeken zien er fantastisch uit. De bestelde boeken worden snel geleverd.

Snelle levering; goede kwaliteit van de boeken

Josee Koning

In het begin moest ik aan de werkwijze wennen, maar daarna kon ik met EZBooks lezen en schrijven.
Een medewerker die meekeek heeft me nog op een fout gewezen en me in staat gesteld de bestelling opnieuw te doen. Louter lof, dus.

Betaalbaar, gebruiksvriendelijk

Ik vond het lastig om het omslag goed te krijgen. De kepen bleven wit. Dat is uiteindelijk goed gelukt, maar ik weet niet wat ik nu anders had gedaan dan de eerste keer.