Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Bert van deni Braak

Snel met hoge kwaliteit

Kwaliteit

Dirk Leyder

Ik heb al zes boeken laten maken door EZbook.nl

Duidelijke website; vlotte werking; snelle productie; uitstekende kwaliteit; correcte prijzen; aangenaam contact

Ik zou de maten (afmetingen) van de pockets verkleinen, om "echte" zakboekjes te krijgen (ipv "kleine" boeken).
Ook een "coverontwerper" zou kunnen worden aangeboden, zodat klanten die niet beschikken over de nodige programma's gemakkelijk een cover (met de exacte afmetingen) kunnen "maken".

Wouter Melkert

Goede en snelle service, handige rekentool en goede kwaliteit

Snelheid, rekentool, zelfstandigheid

Keep up the good work

Maaike

Slechte service

Afgelopen februari 20 boeken besteld. Snelle levering, maar helaas was de kwaliteit van de foto's erg slecht en 1 boek lag uit de kaft. Conctact opgenomen, maar we werden erg slecht geholpen. Na 3... Afgelopen februari 20 boeken besteld. Snelle levering, maar helaas was de kwaliteit van de foto's erg slecht en 1 boek lag uit de kaft. Conctact opgenomen, maar we werden erg slecht geholpen. Na 3 maanden regelmatig contact proberen te krijgen, is er nog steeds geen oplossing. Bij het horen van onze naam aan de telefoon werden we 5 minuten in de wacht gezet. Er wordt vrijwel niet geprobeerd om contact met ons op te nemen. Slechte service!

Reactie EZbook.nl:

Beste Maaike,
Beste Maaike,
Dank voor uw review. Deze hebben wij niet goed gedaan, mijn excuses hiervoor. Als u ons zou willen bellen kunt u ervan uitgaan dat we met 100% inzet en aandacht uw klacht zullen oplossen.
EZbook.nl
Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Sevenants An

We hadden een betere kwaliteit van papier verwacht.

Vlotte wijze van bestellen

Duidelijker informatie over de kwaliteit van het papier

Reactie EZbook.nl:

Beste An,
Dank voor uw review ook al is die niet helemaal positief. Zou u ons even willen contacteren op +31(0)358880652? Dan kijken we samen of we een mooie oplossing kunnen vinden.
Met...
Beste An,
EZbook.nl
Susanne Kegels,
Klantenservice

Hans

Prima bedrijf/faciliteit om je eigen boek te laten drukken.

Makkelijke site om je boek te uploaden en drukversie te kunnen bekijken. Snelle levering. Keurige afwerking.

Eigen omslag (pdf), lastig om boektitel op de rug erop te krijgen. Mij niet gelukt.

Lodewijk Valk

Snelle levering, kwaliteit prima

Een betere optie voor gebonden boeken, zou mij dat doen overwegen. In het verleden ooit zo besteld. Resultaat viel tegen: platte rug en op hoeken veel slijtage; bovendien slaat het boek slecht open.... Een betere optie voor gebonden boeken, zou mij dat doen overwegen. In het verleden ooit zo besteld. Resultaat viel tegen: platte rug en op hoeken veel slijtage; bovendien slaat het boek slecht open. Nu kies ik bewust voor pocket.

Hsn

Positief

Eenvoudig, doeltreffend

Gebruik wél de helpdesk, ik heb eerst een verkeerde bestelling gedaan op eigen houtje

Jacques Stoopman

Mooi product. Toch doet de uitleg op de website vermoeden om zo'n boek te maken 'kinderspel' is. Dat klopt als je het al een paar jeer gedaan hebt. Iemand die dat nog nooit gedaan heeft plaatst... Mooi product. Toch doet de uitleg op de website vermoeden om zo'n boek te maken 'kinderspel' is. Dat klopt als je het al een paar jeer gedaan hebt. Iemand die dat nog nooit gedaan heeft plaatst toch wel een aantal vraagtekens.

Mooi eindresultaat, mooie afwerking.

Duiidelijker zijn met verschillende soorten papier.
Moeite met de titel van het boek te verwerken op de kaft waar ook een foto is geplaatst.

Martin Boere

Goede kwaliteit van het geleverde, netjes binnen de gestelde leveringstermijn.

Mooi materiaal (papier, omslag), goede communicatie over de wijze van aanlevering indien daarover onduidelijkheid bestaat.

Wat jammer is, is dat je eerst een proefexemplaar moet laten maken om te zien of lay-out en uitlijning goed uit de verf komen. Bij het invoeren is het namelijk lastig in te schatten hoe e.e.a. er in... Wat jammer is, is dat je eerst een proefexemplaar moet laten maken om te zien of lay-out en uitlijning goed uit de verf komen. Bij het invoeren is het namelijk lastig in te schatten hoe e.e.a. er in de gedrukte en ingebonden versie uit komt te zien. Tot nu toe heb ik op basis van het proefexemplaar steeds correcties moeten aanbrengen.