Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

irma

duidelijk en snel en betaalbaar

Nick Laarakkers

Hoogwaardige kwaliteit. Snel je boek in huis.

Mooi drukwerk.

Dick Verkaar

EZbook.nl ken ik al sinds jaren. EZbook.nl is klantgericht en vakkundig, doet wat het belooft, levert zeer verzorgd drukwerk af en steeds binnen heel korte tijd.

Zie hierboven: duidelijke informatie, een heel verzorgd product en voortvarend geleverd.

Ik heb één keer wat problemen gehad met de bezorgdienst, maar dat is al weer een paar jaar geleden.

Kids&Dogs

Prima site , duidelijk en liet voor mij niets te vragen over om het boek in te voeren te bekijken en te bestellen. Top.

Goede werkbare bladzijdes invoegen, zeker belangrijk ook met foto's. Gebruiksvriendelijk redelijke prijzen en goede kwaliteit van de boeken. Gewoon prima!

Jan Remmert Struving

Met duidelijke instructies op de website van EZbook.nl heb ik geheel zelfstandig een boek kunnen samenstellen. Ik heb nooit gedacht dat het zo gemakkelijk zou gaan. EZbook.nl heeft de zaken prima...

Instructie handzaam en gemakkelijk uit te voeren.

Ik heb geen verbeterpunten.

P.J. Pennekamp

Keurige boeken. En scherp geprijsd.

derksenp

Inhoud mooi gedrukt. Snelle levering. Alleen jammer dat ze de voor- en achterkant niet goed aangepast hadden aan de kaft.

snel

Alex

Snel en goed

Duidelijkheid en Hulp bij opmaak

JHP Sanders

Meestal gaat het erg goed om de bestanden te uploaden en gedrukt te krijgen. Onlangs ging het een keer mis zonder dat ik daar informatie over kreeg.

mooie afwerking, inbinden erg mooi

de inschaling laat soms wat te wensen over (te krap), de website is niet erg correct om je bestelling te kunnen volgen, het gedeelte om boeken na te bestellen werkt slecht