Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Josje Heikoop

Jammer dat de post er bijna een week over doet om 5 boeken te leveren

Kwaliteit van kleur en afwerking is echt zeer goed. Vriendelijke support gekregen.

Op maandag kreeg ik de email met een Track&Tracecode en uiteindelijk werd het de zending pas op zaterdag aangeboden. Slakkepost.nl

Pasha bv

Zeer correct geholpen, een prachtig boek voor een bescheiden prijs!

Kennis van zaken, prijs/kwaliteit, snelle levering

Vermeersch geert

Top

duidelijk en eenvoudig in gebruik.

Reinders Gort te Kekerdom

In het begin was het even moeilijk om de kaft goed te krijgen maar na telefonisch contact werd dit heel goed opgepakt Prima service

klantvriendelijk, meedenkend,

Het instellen van de kaft vanuit 1 pdf is lastig, kan duidelijker. Soms wordt er een extra pagina aangemaakt waardoor de paginanummering verspringt en deze op de verkeerde zijde van het boek belandt

Ruud

Ik kon op de site makkelijk een boek samenstellen met een door mij zelf vervaardigde omslag. Het boek werd na een week geleverd. Alleen bij het doorbladeren bleek dat 1 pagina niet goed uit de... Ik kon op de site makkelijk een boek samenstellen met een door mij zelf vervaardigde omslag. Het boek werd na een week geleverd. Alleen bij het doorbladeren bleek dat 1 pagina niet goed uit de printer was gekomen en blijkbaar door de kwaliteitscontrole was geglipt. Ik heb dit via mail gemeld en kreeg bijna per ommegaande een excuus-mail en de mededeling dat het boek opnieuw vervaardigd zou worden. Binnen een week had ik een nieuw exemplaar in huis. Een snelle en probleemloze service!

Het uploaden van zowel de inhoud als de omslag gaat snel en probleemloos. In een paar simpele stappen kan iedereen een boek maken.

F.W.A. van Asbeck

Prima. Alles op tijd gekregen en van goede kwaliteit.

Toegankelijke en gemakkelijk te bedienen website, zowel voor nieuwe producten als voor herdrukken.
Levering verliep snel en op tijd.

CONNY CLEMENT

Vlot

snelheid waarmee de boeken geleverd werden

Duidelijkheid rond de papiersoort

Wim Bloemzaad / Parkinson Café Alphen

Altijd een prettig contact, daar waar onduidelijkheden/problemen zijn wordt je direct adequaat geholpen. Prijs/prestatie verhouding is perfect. Kwaliteit in één woord geweldig

Vriendelijkheid, support en prijs

Atie van Lieshoud

Ik ben heel tevreden met de kwaliteit, de service en de tarieven van EZbook.nl.

Ook kleine opdrachten (1 tot 5 exemplaren)
krijgen aandacht en worden met veel zorg uitgevoerd

Saskia Janssens

Mooi gedrukt en afgewerkt