Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Charles Logcher

Als je zelf maar alles goed voorbereid en de duidelijke instructies opvolgt, is het resultaat prachtig: een mooi, goed verzorgd en professioneel uitziend boek. Zelfs als je, zoals ik, maar drie... Als je zelf maar alles goed voorbereid en de duidelijke instructies opvolgt, is het resultaat prachtig: een mooi, goed verzorgd en professioneel uitziend boek. Zelfs als je, zoals ik, maar drie exemplaren laat drukken!

Duidelijke instructies. En als jet even niet weet, bel je even voor een goede uitleg en nog meer tips.

Voor mij was alles voldoende duidelijk.

Thea

Zeer tevreden. Mooi resultaat. Vragen over de bezorging werden snel beantwoord en afspraken werden keurig nagekomen.

Duidelijk en overzichtelijk

Ga zo door

Bart Gijssen

Deze zijn onverminderd goed

De sterk prijs/kwaliteit verhouding

Een puntensysteem voor trouwe klanten

Emile

Prima afwerking

Concrete en duidelijke info betreffende de aan te leveren bestanden.

Hendriks Advies!

Eigen omgeving met eigen publicaties

Ik stem voorafgaand aan de opdracht nog even af dat gelet wordt op de juiste PDF-conversie, anders gaat het (om onduidelijke reden) mis.

Koesal

Hele mooie en snelle service van goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Wouter Melkert

Positief en meedenken

Goede communicatie en prijs. Makkelijke tools

Er MOET echt beter verpakt gaan worden voor verzending. Enkelgolf karton kan bij een keer botsen onderweg een hele doos boeken beschadigen. Helaas is dit ook al een paar keer gebeurd.

Snijden van de boeken kan ook beter en rechter.

Terrence

Positieve ervaring, staan goede beschrijvingen op de website en de omgeving waarin het boek wordt geüpload laat ook een overzichtelijk overzicht zien. Resultaat is ook precies zoals het werd... Positieve ervaring, staan goede beschrijvingen op de website en de omgeving waarin het boek wordt geüpload laat ook een overzichtelijk overzicht zien. Resultaat is ook precies zoals het werd gepresenteerd.

Eenvoudige configuratie, duidelijke instructies.

Beter inzicht in de diversen kaften en bindings wijze. Nu is het moeilijk beoordelen hoe het resultaat hiervan gaat zijn.

Leila Schwarz

Super!!

Super quality, easy & very professional contact

was all perfect & no improvement points

Niko Winkel

Algemeen goede indruk