Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Silhouette Artistique

Geweldig professioneel eindresultaat, topservice en goede bereikbaarheid voor vragen.

professionele afhandeling en eindresultaat

Chris Gossye

Ik heb EZbook ontdekt omdat APPLE-fotoservices niet meer functioneert bij de huidige software-versie van mijn Macbook Pro. Omdat de app FOTOS wel een PDF aanlevert heb ik jullie deze laten...

Correcte service - makkelijke website. Prijs/kwaliteit.

1. Het was vooraf niet duidelijk of de PDF die werd aangeleverd voldoende was om fotokwaliteit (300dpi) te kunnen leveren.
2. Misschien nog een betere kwaliteit fotopapier aanbieden - concurrenten doen beter hier.

Ger Puchala

Eenvoudig online samen te stellen. Uitstekende uitvoering van het drukwerk en snelle levering.

Johan van Hoppe

Elke keer weer ben ik zeer tevreden met het resultaat.

Snelle en correcte levering. Ook pro-actief als ze zien dat er iets niet klopt. Erg vriendelijk en altijd bereid tot een scherpe prijs bij aanschaf van meerdere drukwerken.

Nee, alleen maar: GA ZO DOOR!

Gijs van Aarle

Mijn ervaring met EZbook is zeer positief.
Vlotte en nette afwerking van het product, en vooral behulpzaam bij het aanleveren voor iemand als ik die er geen ervaring mee heeft.
Gijs van...

Verhaal Mij

Fijne website om mee te werken om mijn eerste levensboek te produceren. Makkelijk om mee te werken en levert schitterend product op.

Gebruiksvriendelijk

Misschien structuur iets aanpassen, zodat het nog wat overzichtelijker wordt.

Cornelis Deelder

Prettig, als altijd

Snelheid en hulpvaardigheid

* de prijzen van een boek fluctueren op een voor een leek onnavolgbare wijze....
* tav hr. Deeleman: heb me het schompes ge-pdf't met de omslag, ingesloten, de hel meuk, maar de rugletters bleven kantelen. Toen toch maar weer "plakletters" (gekanteld foto'tje) gebruikt. Wel bevreemdend, want ik vertrok - nieuwe foto's etc - vanuit de omslag van ca 2 jaar geleden, en toen ging het wel goed!?

Peter Koghee

Het is niet de eerste maal dat ik mijn waardering uitbreng over EZbook.nl de handleiding of beter het stappenplan om een boek te vervaardigen is meer dan duidelijk met andere woorden een boekje...

Ja heb ik, of eigenlijk een vraag. Hoeveel blanke pagina's heb ik voor en na de pagina's met tekst nodig? Zodat je bijvoorbeeld een pagina kan gebruiken voor een opdracht of handtekening e.d. en telt dan elke extra blanco pagina mee voor het totaal aantal pagina's.

Ed Wijnants

Als vanouds uitstekend

eenvoudig in te voeren; kind kan de was doen

zou lettergrootte rug omslag willen variëren

CLH van Loon

Ik heb afgelopen maand in totaal 5 boeken laten maken door EZbook en ben heel enthousiast over de prijs en over de kwaliteit van de boeken.

Duidelijke beschrijving van hoe je een boek moet samenstellen tot en met de bestelling van het definitieve boek.

Ik ben echt zeer tevreden over EZbook. Ik heb geen verbeterpunten.