Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Van Osch Studio bv

Positief, in korte tijd alles geregeld.

Voorbeelden

Wellicht een duidelijke uitleg over aanleveren pagina's. Geen pagina's naast elkaar bijvoorbeeld.

Huize Plexat

Bijzonder goed

Keurig verzorgd

Heb ik niet. Via de telefoon krijg ik altijd heel goede hulp om een bestelling te doen.

Remco Hopmans - Peekaboo - gewoonlekkerondernemen.nl

Eerst twijfelde of ik mijn eerste uitgave wel via een online uitgeverij kon laten drukken. Ik ben zeer tevreden over de hulp, eindresultaat & klantvriendelijkheid.

Duidelijke softwaretool om boek samen te stellen

Ondanks het feit dat de medewerker me uitlegde dat de marges wat te dicht op de randen stonden, hebben we dat niet veranderd. Dat maakt het boekje minder goed leesbaar. Volgende keer je eigen... Ondanks het feit dat de medewerker me uitlegde dat de marges wat te dicht op de randen stonden, hebben we dat niet veranderd. Dat maakt het boekje minder goed leesbaar. Volgende keer je eigen expertise laten zien & zeggen dat het anders samengesteld moet worden:)

Zeer snel, en zeer ondersteunend

reactie snelheid en kwaliteit

geen idee

Politieonderwijsraad

Positief

Duidelijk

De Cauwer

Voortreffelijk. Voor herhaling vatbaar.

Vlot, eenvoudig, prijs/kwaliteit

Doorverwijspagina naar literair agenten

Twee keer een boek met foto`s en tekst besteld, beide keren heel tevreden. De foto`s zijn iets donkerder dan de bedoeling, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan mijn eigen... Twee keer een boek met foto`s en tekst besteld, beide keren heel tevreden. De foto`s zijn iets donkerder dan de bedoeling, maar dat is waarschijnlijk te wijten aan mijn eigen beeldscherminstellingen. Daar zal ik de volgende keer rekening mee houden. Verder is de opmaak precies zoals aangeleverd.

Bestand snel en eenvoudig in te voeren. Stevig papier en prachtig bedrukte harde kaft. Product ziet er erg mooi uit.

Had wat moeite met tekst plaatsen op boekomslag. Dat zou misschien iets helderder uitgelegd kunnen worden.

marjavanputten@gmail.com

Prima ervaring, mooi drukwerk

handige bereken uw boek tool, prettig overleg

niet direct

Henk Smits

Top!

Snelle levering, prima telefonisch contact!

Ga zo door...

EZbooks is zeer behulpzaam geweest met het maken van een prachtig hardcover boek tegen een heel schappelijke prijs. Een echte aanrader!

Toen een bepaald PPT format niet helemaal juist omgezet kon worden naar het benodigde PDF format, werd ik met veel geduld door iemand van klantenservice begeleid totdat we het uiteindelijk naar... Toen een bepaald PPT format niet helemaal juist omgezet kon worden naar het benodigde PDF format, werd ik met veel geduld door iemand van klantenservice begeleid totdat we het uiteindelijk naar ieders wens konden voltooien. Pluim voor deze medewerkster.

Bij eerder telefonische vraag hoe ik al mijn documenten in 1 benodigd PDF bestand kon krijgen, werd mij verwezen naar Photoshop of Indesign. Dit was veel gemakkelijker en sneller met Combinepdf .... Bij eerder telefonische vraag hoe ik al mijn documenten in 1 benodigd PDF bestand kon krijgen, werd mij verwezen naar Photoshop of Indesign. Dit was veel gemakkelijker en sneller met Combinepdf . Tip dus.