Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

De Bozige Bui

Alles helemaal chill

Geen overbodige nonsens op de site, geen duizend aanbiedingen per week in de mail en dat soort irritante dingen die veel bedrijven wel doen. Gewoon degelijk werk leveren zoals het besteld wordt.... Geen overbodige nonsens op de site, geen duizend aanbiedingen per week in de mail en dat soort irritante dingen die veel bedrijven wel doen. Gewoon degelijk werk leveren zoals het besteld wordt. Heerlijk.

Eigenlijk geen.

Jodewo creations

Snelle levering en tijdig informatie als er iets. Niet juist is aan uw besteld product .

Snelheid en dienstverlening

Strakkere site : sneller en accurater boek kunnen aanpassen bij uploaden. Ipv steeds opnieuw uploaden , correcties kunnen toepassen.

Grytsje Veltman

Ik heb een boek met verhalen en foto's gemaakt via EZbook.nl en ben er zeer tevreden over.

alle informatie die ik nodig heb is er overzichtelijk te vinden

Gina's Favourites

Wat een fantastisch bedrijf! Super goed geholpen en geasviseerd door de klantenservice, met het bestellen van mijn eerste boek! Was best spannend. Heel fijn om zo goed geadviseerd te worden en ook... Wat een fantastisch bedrijf! Super goed geholpen en geasviseerd door de klantenservice, met het bestellen van mijn eerste boek! Was best spannend. Heel fijn om zo goed geadviseerd te worden en ook gerustgesteld. Ben met een kleine order begonnen. Het resultaat was fantastisch en ook nog eens snel geleverd. Nou ik ben vaste klant voor al mijn volgende bestellingen. Echt een aanrader!

Ervaring, geruststellend, vakkundig en informatief, vriendelijk, Duidelijk

J. Simonis

Uitstekend

snelle levering

het maken van een omslag is lastig zonder Indesign

Peter Holleman

Snel geleverd, mooie kwaliteit.

Correctheid

Dick van der Meijden

Een prachtig boek, alleen zijn de foto’s niet zeer scherp en donkerder dan bij invoegen

Service is prima. De vormgeving keurig

Foto’s verbeterd afdrukken

A.

Ik heb een boek laten drukken op deze site. Dit is erg goed verlopen, de stappen waren duidelijk en de uitvoering was prachtig. De bezorging ging wat moeilijk, maar netjes binnen aangegeven de tijd.

Duidelijk aangegeven.

Betere communicatie over bezorging.

Berend Vogelzang

Goed. De webshop was duidelijk en de preview waarmee je ziet hoe je boekje eruit komt te zien helpt enorm.

Preview functie

Kan niks verzinnen