Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

F. van Rappard

Ik had al eerder gebruik gemaakt van EZ en wist dus dat het goed werkt. Upload ging gesmeerd en betaling ook. De verzending was razend snel.

product is goed inzichtelijk

niet

Jos K.

Het vergt zorgvuldige bestudering van de mogelijkheden, anders maakt men vergissingen

volgens mij staat er voldoende informatie, maar dient men wel kennis te hebben over lay-out en drukwerk. Maar via telefoon kan men voldoende extra informatie krijgen.

Tsja, ik heb mij in 't begin wel eens vergist en de grijsrand i.v.m. 'bleed' over het hoofd gezien, waardoor de kaft deels wegviel. Dom van mij, maar misschien had ik een waarschuwing kunnen... Tsja, ik heb mij in 't begin wel eens vergist en de grijsrand i.v.m. 'bleed' over het hoofd gezien, waardoor de kaft deels wegviel. Dom van mij, maar misschien had ik een waarschuwing kunnen ontvangen van jullie?

Ik ben zeer te spreken over EZBook. Goede software, snelle levering, prima kwaliteit. En wast minstens zo belangrijk is: buitengewoon betrokken en prettige afhandeling aan de telefoon.

Goede software, snelle levering, prima kwaliteit drukwerk.

Meer kleuren als keuze voor de buitenkant zou prettig zijn.

Duidelijk. En zo nodig snel telefonisch contact mogelijk

Slager

Zeer goed. Eenvoudig werken met het juiste Word programma en prachtig resultaat.

Eenvoudig, snel en je weet vooraf de prijs.

Keurig en snel vezorgd!

Duidelijke uitleg, overzichtelijk, snel en eenvoudig uploaden van bestanden

Eventueel de mogelijkheid openen om in één bestelling meerdere boeken te kunnen laten drukken, maar dat is geen groot ongemak.

Uitstekende dienstverlening met goed eindproduct.

Eenvoudige, goede en snelle service.

Indien mogelijk tussentijdse updates wanneer deelprocessen zijn afgerond.

Brigitte

Ik ben heel goed en uitgebreid ondersteund door een medewerkster, toen een PPT-bestand niet goed werd omgezet. Met een prachtig boek als resultaat!

Een goede prijs-kwaliteitsverhouding en heel goede service.

Op site zetten hoe van verschillende soorten bestanden 1 PDF-bestand kan worden gemaakt, dat nodig is voor bestelling boek.
Op basis van ervaring met moeizame omzetting van mijn PPT-bestand,...
Op basis van ervaring met moeizame omzetting van mijn PPT-bestand, zal ook weergave van hoe pagina’s eruit komen te zien op de site aangepast zijn. Anders krijgt EZ-books problemen achteraf zoals bij mij.

Duidelijke instructie

Een sjabloon dat te downloaden is voor de omslag

Eric van Berkel

Duidelijk proces. Uitstekende kwaliteit!

What you see is what you get. Je kunt precies zien hoer je boek eruit komt te zien, niet ongeveer.

Ik zou tips over hoe tekst op de rug van een boek waarderen. Tevens over het gebruiken van een ISBN nummer.