Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Ruscha Langelaan

Duidelijk , en helder.

Lied van de Loo

Prima. Ik werk vaker met jullie. Boekje was er ditmaal binnen drie dagen. Hulde! Ik beveel jullie regelmatig aan aan mensen die verbaasd zijn over mijn boeken

Snel, in geval van twijfel prettig telefonisch overleg mogelijk, goed kwaliteit boekje en snelle reaktie op klachten

Nee. ‘Sorry’

Wilfried Luyten

Wij zijn grote fans: heel stipt,uitstekende kwaliteit, betrokkenheid van de medewerkers

Persoonlijk advies en steun

Dries de Graaff

Ik laat al mijn werk door EZbook drukken. Goede kwaliteit, snel en accuraat. Ook de laatste keer weer een mooi resultaat.

Duidelijke website, vriendelijk en deskundig telefonisch advies (indien nodig)

Zou graag meer kleuren voor de omslag zien, het liefst zelf kunnen samenstellen

Toine

Voor het tweede jaar team boek besteld super service en snel

Luxe uitvoering en snelle service

Nvt

H. Nonnekes

Prima service

Duidelijke website en instructie

Instelling word geven voor het maken van manuscript

John Loopstra

Zeer positief, makkelijk om een opdracht te plaatsen, goed uitgevoerd. Bij vreagen over contact meet medewerkers, alles neutraal in gevuld, geen contact nodig gehad.

Het is makkelijk om een opdracht te plaatsen (heldere uitleg, zelfs voor ene redelijke digibeet)

Niet dat ik zo snel zie

TOTAL CONCEPT

Heb een boek met hardcover besteld van 21 pagina's, echter is de kwaliteit van de hardcover niet goed, er zit een deuk in de achterkant, alsook is de kwaliteit van het papier niet super... Te duur...

of betere kwaliteit leveren of prijs naar beneden halen

Reactie EZbook.nl:

Geachte mevrouw van Dijck,

We hebben een aantal keer getracht u te bereiken maar helaas is hebben we u nog niet kunnen spreken. Ik verzoek u om ons even te bellen op 035-8880652 zodat we samen kunnen bespreken hoe wij dit gaan oplossen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar op 035-8880652.

EZbook.nl

Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Mark Donkersloot

Goed werkbare website met minimale stappen om tot een mooi resultaat te komen. Eindresultaat ziet er goed uit en mooi afgewerkt. De enige boekensite waar ik mee werk en de volgende bestelling ligt...

Vooral het gemak van de website, ook als je niet of minder bekend bent met de opbouw van een boek en het feit dat het resultaat op de website gelijk is aan wat ik in mijn handen heb, is een heel sterk punt.

Ik blijf wat problemen met afleveren houden, maar dat ligt aan de koeriersdienst, niet aan EZBook, uiteindelijk wordt alles wel gewoon afgeleverd.