Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Blij met de boeken maar niet met de vertraging van meer dan een week. Ik heb daardoor veel boze klanten... en voor sommige heb ik nu extra kosten moeten maken omdat ik het niet op tijd heb kunnen... Blij met de boeken maar niet met de vertraging van meer dan een week. Ik heb daardoor veel boze klanten... en voor sommige heb ik nu extra kosten moeten maken omdat ik het niet op tijd heb kunnen aanleveren.

hoezo moet ik hier iets opschrijven?

twee keer besteld. twee keer ging er wat verkeerd. Digitaal klopt er het een en ander ook niet. Krijg meldingen van verzonden bestellingen die nog in productie zijn etc...

Tijdige levering en goede kwaliteit

Opties en keuzes zijn duidelijk

Als je nog niet in het bestelproces zit is het onduidelijk waar en wanneer de cover tekst geplaatst wordt of geupload moet worden en wat de mogelijkheden zijn en welke prijs consequenties dat heeft

Ik had 4 boeken van 250-300 pagina's te drukken, elk met een oplaag van 15-20 exemplaren. Na een vrij uitgebreide zoektocht op het internet kwam ik bij EZbook terecht omdat de website de meest... Ik had 4 boeken van 250-300 pagina's te drukken, elk met een oplaag van 15-20 exemplaren. Na een vrij uitgebreide zoektocht op het internet kwam ik bij EZbook terecht omdat de website de meest duidelijke informatie en richtlijnen voor het "druk-klaar" maken van documenten gaf en het hele proces duidelijk beschreef. Het feit dat het mogelijk is om slechts 1 boek te laten drukken deed me besluiten om een proef exemplaar te laten drukken. Dat zag er uitstekend uit, dus koos ik EZbook voor het hele project.

Zeer heldere uitleg en instructies

Over de boeken niets dan lof. Gls bezorging helaas weer droevig, twee dagen vergeefs gewacht.

Prima kwaliteit tegen scherpe prijs.

Andere bezorgservice zoeken.

a.h.koetsier

Zeer goed

fraaie uitvoering, snelle levering

Erg goed. Snelle levertijd en goede kwaliteit.

Kwaliteit is erg hoog en het is handig dat je een voorbeeld te zien krijgt incl. uitleg over marges e.d. wanneer je je bestand upload.

Soms is het niet helemaal duidelijk hoe de indeling van je boek eruit komt te zien. Hoeveel witpagina's er bijvoorbeeld aan het eind komen. Daarbij komt dat bij heen en terug bladeren de indeling... Soms is het niet helemaal duidelijk hoe de indeling van je boek eruit komt te zien. Hoeveel witpagina's er bijvoorbeeld aan het eind komen. Daarbij komt dat bij heen en terug bladeren de indeling soms verandert.

Heel makkelijk, indien nodig steun, goed product, snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijk

Marga

Snelle en correcte service, ook als er iets mis gaat komen ze met een snelle en prima oplossing!

zeer goede service

nee

Frans van Vorsselen

Bijzonder prettig

Heldere uitleg voor het maken/uploaden van een boek

Inloggen, Inlog knop veranderen in Ingelogd, zodra gebruiker is ingelogd
tevens tonen account naam ingelogde gebruiker.

Schiedmayer Foundation | Stuttgart - Germany

Top service !