Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

van gessel

Weinig tot geen controle door EZ. Ze drukken zoals geleverd, zelf als alles schots en scheef zou staan heb ik de indruk.

men loopt zonder strubbelingen door het proces heen.
Eigenlijk is het uploaden naar EZ easy.

EZ zou een betere controle kunnen uitvoeren. Ik heb nu het idee dat ze alles best vinden als ze maar kunnen printen/leveren/omzet scoren. Zeker gezien de uiteindelijke prijs die ik moest betalen... EZ zou een betere controle kunnen uitvoeren. Ik heb nu het idee dat ze alles best vinden als ze maar kunnen printen/leveren/omzet scoren. Zeker gezien de uiteindelijke prijs die ik moest betalen voor een boek ca 50,00 ! En bij 250 exemplaren werd het niet echt concurrerend met andere drukkerijen. Jammer want ik ben wel onder de indruk van het gemak, kwaliteit van het boek en de snelle service.

Reactie EZbook.nl:

Beste,
Beste,
Dank voor uw beoordeling ook scoren we een onvoldoende. Ieder boek is maatwerk en we kunnen de opmaak niet interpreteren. Daardoor kan het soms voorkomen dat er een verkeerd gedrukt boek uitgeleverd wordt. Wel kunnen we natuurlijk met u in gesprek treden om tot een voor u aansprekende oplossing te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons even te bellen op 035-888 0652? Dan komen we samen vast tot een oplossing.
EZbook.nl
Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Hulsebos

Prima, snel en pijnloos. Goede kwaliteit!

Doen wat ze zeggen

De editor kan flexibeler

Hans

Uitstekende service! Goed bereikbaar als je vragen hebt. Aardige medewerkers.

Doen wat ze zeggen.

Peter van der Grijn/ Mako Games

Gemakkelijk te gebruiken. Overzichtelijke upload functie. Snelle levering. Iets minder enthousiast met de aandacht aan snijden en licht donker. Pagina's zijn soms onlogisch gesneden en donkere... Gemakkelijk te gebruiken. Overzichtelijke upload functie. Snelle levering. Iets minder enthousiast met de aandacht aan snijden en licht donker. Pagina's zijn soms onlogisch gesneden en donkere afbeeldingen soms te donker.

Prijs en levering

Iets meer aandacht aan hoe de pagina's worden afgedrukt. Kaders vaak scheef op pagina, kleuren vaak donkerder dan geleverde afbeelding.

Van Nevel Robert

Kreeg duidelijk antwoord op mijn vraag ivm betaling die maar niet lukte

Voordeel bij EZbook is dat één exemplaar kan besteld, nuttig als proefexemplaar

niet van toepassing

René Munnik

Ik heb een 'proefdruk' laten maken van een exemplaar om de kwaliteit te controleren en ben zeer te spreken over het resultaat. Ik zal binnenkort een groter aantal laten drukken.

De algehele kwaliteit inclusief de afbeeldingen

alhoewel voor- en achteromslag met pdf bewerkt kunnen worden, is dat met de rug niet het geval.

Heleen van Beelen, Achmea

Heb hele goede ervaringen

Vriendelijke ondersteuning van een van uw medewerkers

geen verbeterpunten

berendes typografiek

Positief

website werkt makkelijk

op het omslag zie je de tekortkomingen van JPEG bestanden, zelf gebruik ik PNG, altijd mooi, geen vertekeningen!

De Bozige Bui

Alles helemaal chill

Geen overbodige nonsens op de site, geen duizend aanbiedingen per week in de mail en dat soort irritante dingen die veel bedrijven wel doen. Gewoon degelijk werk leveren zoals het besteld wordt.... Geen overbodige nonsens op de site, geen duizend aanbiedingen per week in de mail en dat soort irritante dingen die veel bedrijven wel doen. Gewoon degelijk werk leveren zoals het besteld wordt. Heerlijk.

Eigenlijk geen.

Jodewo creations

Snelle levering en tijdig informatie als er iets. Niet juist is aan uw besteld product .

Snelheid en dienstverlening

Strakkere site : sneller en accurater boek kunnen aanpassen bij uploaden. Ipv steeds opnieuw uploaden , correcties kunnen toepassen.