Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Lyanne Holterman

Duidelijke uitleg over de werkwijze en een kwalitatief hoogstaand product!

Uitleg bij de cover dat de tekst/plaatje niet in de (donkergrijze ) omvouwrand moet staan. Eventueel verdelen wit pagina's als er meerdere pagina's over zijn.

Julie Van Den Steen

Ik heb Ezbook twee maal gebruikt op korte tijd, er was iets niet te zien op de pdf wat wel meegeprint in het boek was.
Nadien dan maar opnieuw besteld en alles aangepast.
Steeds correct...

Prijs-kwaliteit

klantendienst werkt goed, heel goed zelfs behalve wanneer je met een klacht of opmerking zit.

Linda Damhuis

Het uploaden en bewerken van de kaft op de website was erg makkelijk. De bestelling en levering gingen ook goed.

Op de website was alles makkelijk in te voeren

Ik kreeg pas 's avonds een mailtje dat mijn boeken onderweg waren en ik had tot 23:59 die avond om aan te geven dat ik niet thuis zou zijn. Helaas las ik dat mailtje pas op de dag dat het geleverd zou worden, dus kon ik niet meer aangeven dat ze later moesten komen. Gelukkig had de buurvrouw het pakketje aangepakt, anders had ik het weekend moeten wachten voordat ik het zou hebben. Misschien ook een sms sturen?

amcee bv

Een heel persoonlijke benadering, die past bij een product, dat ook zeer persoonlijk is.

Het enige, dat ik kan bedenken is de tijdsduur tussen het eerste contact en het uiteindelijke boek.
Die zou iets opgespeed kunnen worden.

jb Lorenz

Denken goed mee om een mooi boek te maken.

denken actief mee en komen met suggesties

Henk smit

Uitstekende kwaliteit. Jammer dat verzending er voor heeft gezorgd dat boeken nat zijn geworden en daardoor bruin zijn uitgeslagen door karton

Kwaliteit drukwerk en vormgeving

Seal de verzending in waterdicht materiaal

Anita Floris

Ik heb twee weken geleden een boekbestelling geplaatst en die is er nog steeds niet. Ik heb vorige week vrijdag daarover gemaild, dinsdag erover gebeld en donderdag/gister erover gebeld en er zou...

Het invoeren van het boek was goed te doen, de informatie op dat punt wat helder en goed te volgen. En ging ook heel gemakkelijk. Inzicht in mogelijkheden waren goed, dat er veel verschillende mogelijkheden zijn ook goed.

De mogelijkheid om eigen cover in te voeren werkt niet goed. Bij de achterkant cover kreeg ik steeds de laatste pagina van het boek erdoorheen, hoe ik ook aanklikte dat ik dat niet wilde.
De site geeft heel lang aan dat de betaling niet is verwerkt, dat gaf bij mij verwarring omdat het leek dat ik dan nog veranderingen kon aanbrengen in het boek.
WAAR IS MIJN BESTELLING???????
Over de kwaliteit van het boek kan ik niet s zeggen, want ik heb mijn bestelling nog niet en de track an trace geeft nog steeds aan dat de post niet is gearriveerd. Gezien eerdere ervaring met jullie 6 jaar gelden, ga ik ervan uit dat de kwaliteit heel goed is. Ik weet dus niet of ik EZbook moet aanbevelen, of de kwaliteit, alhoewel ik die vragen wel moet beantwoorden

Marc Verdonck

Goede voorafgaande technische uitleg bij het samenstellen van een boek

deskundige en ook voor leken begrijpelijke uitleg op de website

WMC de Jager

Met groot gemak een eigen boek kunnen aanmaken. Ook het maken van de omslag was kinderspel.

De eenvoud van het maken van je eigen boek, ongeacht in welke oplage

Ik heb geen problemen ondervonden

Bram van der Waaij

Website is zeer eenvoudig in gebruik en de voorview functie waarin je ziet hoe je pdf en straks als boek uit komt te zien is ideaal. Er staat veel info op de website hoe je een mooi boekje kan maken.

Voorview functie van de geuploade pdf. Veel keuze in papier en inbind technieken.
Prijs is laag
Bij vragen heel snel reactie zelfs op zondag

Tip hoe de eerste pagina op rechts te laten beginnen opnemen, bijv begin paginanummering bij 0, maak de eerste pagina een lege pagina en print vervolgens die eerste (linker) pagina niet.
Maak het werken met een eigen omslag makkelijker. Bijvoorbeeld door een lange foto te kunnen uploaden die jullie automatisch in een voor, achter en rugkant opdelen. Voorview met een overlay van de drie delen aan elkaar zodat je zelf de preciese plek op de foto kan bepalen.