Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Nick Laarakkers

Prima ervaringen!

Carine Sneyaert

De service is schitterend , ik heb niets anders dan lof. Het is super gemakkelijk . Blij dat ik jullie gevonden heb.

Superhandig om een boek te bestellen, zeer vlotte levering

Contact kan vlugger

A.E. Hintjes

Ik heb inmiddels mijn 2e boek laten maken. Ben zeer tevreden! 😊

De snelheid en de afwerking zijn beiden top!

Koos Huibers

EZbook maakt het ontzettend gemakkelijk om je eigen boek te laten drukken, naar eigen wensen.
Top!

Het gemak van het systeem en de heel duidelijke info

Ik heb nu twee keer (1 proefdruk en 12 exemplaren) iets laten drukken. Tip top in orde, maar de laatste keer ( 12 boeken) zaten er op enkele pagina's wat vieze streepjes.
En ik heb het idee dat, ondanks de papiersoort, het papier wel (erg) doorschijnend is.

Frans van Doorn

Ik heb al voor drie verschillende uitgaven gebruik gemaakt van EZbook. De eerste keer een aantal jaren geleden. De ervaringen zijn alleen maar positief geweest. Geen negatieve punten.

De hulp die de website biedt, ook bij wijze van check.

Geen tips

Peter

Hoge kwaliteit. Levering binnen 4 dagen

Kwaliteit en gebruiksgemak van de website. Heldere uitleg. Duidelijke voorvertoning van het geuploade bestand

Doos/verpakking was beschadigd bij levering. De boeken gelukkig niet

Sascha de Boer

Gewoon goed.

Bestel al jaren bij EZbook. Prima kwaliteit en helpdesk indien nodig.

JHP Sanders

Ik had 7 boeken besteld en 55 euro verzendkosten betaald
ik kreeg er 6 en bij navraag bleek een bestand niet goed te zijn, men belt niet terug ook niet na een gesprek met de directie. Een...

ALS het goed gaat, is het resultaat okay, gaat het mis, dan kom je nergens bij dit bedrijf

Communicatie, communicatie en beloften van terug bellen gewoon nakomen

Reactie EZbook.nl:

Geachte heer Sanders,

Jammer dat u niet tevreden bent, u heeft echter contact gehad met een van mijn collega's. Er zat een 'error' in het bestand. Dat probleem hebben we uiteindelijk voor u kunnen verhelpen. Het ontbrekende boek wordt dus deze week nog geleverd. Bij gecombineerde bestellingen verzoeken wij u om ons in het vervolg even te bellen voor het bestellen. Zo kunnen we de verzend en verpakkingskosten laag houden.

EZbook.nl

Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Mw. A.N. van Braam Houckgeest

Prima!

Wat ik erg prettig vind, is het snelle en duidelijke contact als ik een vraag heb. Ik krijg persoonlijk antwoord, en ik krijg het ook nog snel en duidelijk. De levering is ook redelijk snel, in elk geval voldoende snel.

Op de website mis ik de laatste stap vóór dat de bestelling wordt geplaatst. Het zou goed zijn als je nog één keer kunt kijken wat je nou precies bestelt, voordat je tot de betaling overgaat.

Jacoba J. de Graaff

Goed en duidelijk, zijn erg betrokken als je vragen stelt.

goed te begrijpen is voor mij het belangrijkst. Bij hen kan ik rustig fouten blijvend corrigeren met het systeem.

tot zover niet