Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Marcel Baars

Kort en krachtig

Redelijke prijs, Snel en overzichtelijk

Kopje koffie bij de volgende bestelling. Oh ja, ik had gebeld en zou terug gebeld worden door een medewerker, dat is niet gebeurt. Het "probleem" had ik overigens zelf al opgelost. Neemt niet weg dat ik niet terug ben gebeld.

A.E. Hintjes

Nadat er een eerste keer iets mis ging werden de kosten van de eerste bestelling bij een nieuwe oplage verrekend.
Als extra tegemoetkoming kreeg ik zelfs vanuit EZbook extra mooi papier...

Er wordt echt gekeken naar HOE kunnen we de klanten tegemoet komen !

Heel misschien is het mogelijk dat een exemplaar van een upload intern eerst gecheckt wordt voordat een bestelling definitief geprint of verzonden wordt.

Desire Braeken

Hoewel ik slechts contact gehad heb via het internet ,is mijn indruk over het bedrijf zeer positief. De informatie op de website is perfect en het is gemkkelijk in gebruik.

Het beste was dat er geen enkel probleem was bij deze bestelling.

Ik heb geen contact gehad met de medewerkers en kan daarom geen score geven .

Patrick Van Cotthem

Zeer goed.Begin dit jaar een boek gemaakt en besteld met onze reisverhalen. Zeer goed bevallen en mooi uitgevoerd. De mogelijkheid om het boek vanuit word aan te maken in A4 is top en heeft voor mij...

goede service, snelle en een klantendienst die mij verbaasde door op mijn melding van mijn gemaakt "foutje" op zaterdagavond laat nog een antwoord formuleerde. Prijs - kwaliteit voor mij top.

Jammer dat er vanuit België niet met visa of mastercard kan betaald worden. Maar ook de huidige betaalmethode met voorafgaande overschrijving werkt zeer goed.

Pleeggezin "Huize Plexat"

Bijzonder goed.

Afwerking van de boeken

Hans Koningsveld

Goede kwaliteit en snelle levering

Zie bovenstaande

Misschien een 'extra' lay-out check doen alvorens boekjes te drukken. De maker is een leek en kan dingen over het hoofd zien.

l.heijne

Prima en snel

makkelijk en snel

Willy Clarys

Reeds een zestal boeken laten maken en steeds prima resultaat, snelle en onberispelijke regeling.

A Bonsma

De kwaliteit van de boeken is uitstekend

De systematiek werkt uitstekend zo lang er niets mis gaat. Dan kom je terecht bij de helpdesk en dat was knudde. Vandaar de 4 maal onacceptabel hieronder.

Toen ik wat problemen had met het laden van de tekst was de behulpzaamheid van uw helpdesk nihil. Twee maal beloven te zullen terugbellen en het niet doen is irritant.

Reactie EZbook.nl:

Geachte heer Bonsma,

Dank voor uw beoordeling. U heeft te lang op onze reactie en hulp moeten wachten. Daarvoor mijn excuses. Het is momenteel de drukste periode van het jaar en helaas slagen we er niet in om iedereen even snel terug te bellen; voor ons is dat een verbeterpunt waar we aan werken. Ik ben wel blij dat u zo te spreken bent over de kwaliteit van de door ons geleverde boeken.

EZbook.nl

Susanne Kegels
Manager Klantenservice

Henriette van der Vaart

Aan de telefoon werd ik altijd vriendelijk te woord gestaan. Bij een probleem is er met mij meegedacht en naar een bevredigende oplossing gezocht.

De correctheid in het contact