Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

H. Donker

Snelle afhandeling, prima kwaliteit

Snelle afhandeling, prima kwaliteit

Als er meerdere boeken tegelijk besteld worden, moet voor elk boek verzendkosten betaald worden. Verbeterpunt: Bij het bestellen van meerdere boeken tegelijk, de mogelijkheid geven om niet een... Als er meerdere boeken tegelijk besteld worden, moet voor elk boek verzendkosten betaald worden. Verbeterpunt: Bij het bestellen van meerdere boeken tegelijk, de mogelijkheid geven om niet een aantal keren de verzendkosten in rekening te brengen.

Johan Buijsman

constante kwaliteit

neen

Martijn Nijhoff

Prima! Makkelijk en snel is alles geregeld.

Erg overzichtelijk allemaal

Niet direct

Peter Holleman

Eenvoudig besteld. Snel en correct geleverd.

Eenvoud

Stroom en Onderstroom

Prettig contact en fijn dat jullie meedachten, prachtig resultaat en snel geleverd

Levertjes en kwaliteit

Jorn S

Heel leuke winkel met snelle service en schappelijke prijzen.

Makkelijke interface voor het uploaden van boeken via een Powerpoint. Dit zorgde ervoor dat de lay-out snel duidelijk was.

Ik had, ondanks dat op de website stond dat ik rekening moest houden met de omplooilijnen van de cover, toch problemen hiermee waardoor een stukje van mijn titel er toch niet op stond. Ik heb me... Ik had, ondanks dat op de website stond dat ik rekening moest houden met de omplooilijnen van de cover, toch problemen hiermee waardoor een stukje van mijn titel er toch niet op stond. Ik heb me hiervoor gebaseerd op de grafische editor waar ook lijnen op aangeduid stonden. Misschien heb ik de informatie niet correct verwerkt maar eventueel zou dit toch nog net iets duidelijker vermeld kunnen staan. Dit neemt niet weg dat alles verder top was en ik heel blij ben met mijn bestelling!

Wim van de Kappelle

Uitstekend

Goede voorlichting, en het werkt

Gren

A.E. Hintjes

Altijd goed, snel en ziet er ik prachtig uit!

Duidelijk

Alex Scholten

Eenvoudig

Pyramidion

Kwalitatief goed, snel en betaalbaar

Meedenken indien nodig