Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Uitstekend

Het eind product ziet er prachtig uit

n.v.t.

Sneller dan snel en ... hoge kwaliteit

snelheid en kwaliteit

nog meer mogelijkheden ...

toon daems

duidelijk, verzorgd, snel

eenvoud

kan sneller bezorgd worden

job

Altijd goed, terugkomende klant

mooie hardcover druk

Bij herhaling zeer positief.

Vlotte service. Creatieve inbreng bij maken omslag.

De opstart was ditmaal moeizaam wat ik van Mark niet gewend ben. Toen de collega's aan de slag gingen kwam de slagvaardigheid terug.

Rene Oomen

Goede verhouding prijs-kwaliteit. Klantgericht.

Veel overleg over de mogelijkheden. Eerlijk over de produkten.

Momenteel niet.

t.weecomics

Net werk, snelle service

Duidelijk menu met goede instructies. Ik maak comics en laat ze hier drukken.

Er is een kleine bug in het opmaakmenu. Bij het controleren van de pagina's verspringen deze soms. Ik werk met eigen opmaak en ben ervaren daarin maar voor minder ervaren mensen kan dat wellicht... Er is een kleine bug in het opmaakmenu. Bij het controleren van de pagina's verspringen deze soms. Ik werk met eigen opmaak en ben ervaren daarin maar voor minder ervaren mensen kan dat wellicht afschrikken. Misschien iets meer keuze in folie afwerking van de kaften?

Paul

Prettig en deskundig advies en meedenken, zeer goede service (een kleine onvolkomenheid werd direct verholpen) en een mooi resultaat

Doen wat ze beloven, meedenken en snelle levering

Goede technische kwaliteit. Helaas bleek bij ontvangst de kaft niet bedrukt. Na contact met de klantenservice is dit keurig op tijd hersteld, waardoor we uiteindelijk tevreden zijn met het geleverde.

Klantenservice na probleem

De website kan nog wel wat klantvriendelijker. Het is nog een heel gezoek voor de gemiddelde digitale leek. Wellicht ook een tip om het drukwerk voor de verzending nog een keer te checken, met name... De website kan nog wel wat klantvriendelijker. Het is nog een heel gezoek voor de gemiddelde digitale leek. Wellicht ook een tip om het drukwerk voor de verzending nog een keer te checken, met name of de bestelling volledig (dus in dit geval inclusief bedrukte kaft) is uitgevoerd.