Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

privé

Wederom ben ik zeer tevreden.

Houden aan afspraken en zeer goed kwaliteit.

T. Dekker

Mijn scriptie laten drukken bij EZbook.nl Deze was netjes ingebonden in ringband en ik had hem op tijd binnen dankzij de goede klantenservice.

Wordt snel gereageerd op je mailtje

Kwaliteit van de afbeelding was qua kleur en scherpte niet helemaal fantastisch, maar dat lag meer aan de afbeelding zelf.

Erik Langeree

Eenvoudig te gebruiken programma en duidelijke communicatie over bestelstatus. Tijdige levertijd

Helaas was er in mijn bestelling een onjuiste pagina toegevoegd. Dit is gemeld, en de bestelling is gelijk en juist opnieuw verwerkt. Prima service

Kijken of er een logistieke optie is om meerdere boeken te bestellen met eenmalige verzendkosten. Nu worden de voltallige kosten per boek berekend, terwijl ze gelijktijdig besteld en verzonden... Kijken of er een logistieke optie is om meerdere boeken te bestellen met eenmalige verzendkosten. Nu worden de voltallige kosten per boek berekend, terwijl ze gelijktijdig besteld en verzonden worden. Wellicht iets op accountniveau.

H. van Keulen

Was makkelijk in het plaatsen van het file (.pdf)

Bij andere websites om iets te plaatsen voor printen liep alles steeds fout, dit ging meteen goed.

Ik dacht twee copien gevraagd te hebben maar het bleek een te zijn. Achteraf geen probleem.

Hanny van den Berg

Een boek laten drukken met vrij veel foto's. Tekst en kaft aangeleverd. Kreeg deze ter controle terug, waardoor er nog zaken verbeterd konden worden.

Vriendelijke medewerkers. Zeer mooie afwerking van het boek. Mooie kwaliteit papier (hier 160 grams)

nijenhuis

Prima uitvoering

zuiverheid

Luisa

Excelent!!! I love the result, is really easy crete my own book online, and the product delivered is like the preview, I love it

easy to use

add english option on the website :P

Nick Laarakkers

Drukt boeken af voor een betaalbare prijs.

Goede kwaliteit

Rik van Brakel

Ik heb een schoolboek wat nergens te koop was laten afdrukken bij jullie

Het is ontzettend makkelijk om een boek samen te stellen en de verschillende opties met elkaar te vergelijken

Ik heb niet echt een tip, ik heb precies de service gekregen waar ik naar opzoek was

A. Sandee

Zeer positief

ze doen wat ze beloven en binnen zeer korte tijd.