Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

roelf

Opbouw en druk van een bokej

Ik ben niet goed in het aflopen van de stappen in de opbouw

de stapjes om te komen tot een druk exemplaar kan beter... voor mensen zoals ik die dat niet dagelijks doen.

Mariska Stevens

Fijne snelle afhandeling, mooie uitgave, wel van belang voor bulk, duur per exemplaar anders

helder, eenvoudig bedienbaar

het mag makkelijker om een ander boek aan te maken

J. Bezemer

Recent heb ik het tweede jaarboek laten drukken bij EZbook over alles waar mijn kleinzoon (2 jaar nu / met een zeer ernstige aangeboren hartproblematiek) inmiddels doorheen is gegaan. De bedoeling... Recent heb ik het tweede jaarboek laten drukken bij EZbook over alles waar mijn kleinzoon (2 jaar nu / met een zeer ernstige aangeboren hartproblematiek) inmiddels doorheen is gegaan. De bedoeling is vooral dat hij later zèlf kan lezen wat er allemaal is gebeurd in zijn jonge jaren (openhartoperaties, hartkatheterisaties, ablatie enz. enz.. Net als het eerste boek is het opnieuw een herinnering aan een hectisch en soms moeilijk jaar waarin topspecialisten prachtig werk hebben verricht en waardoor er een goed perspectief is voor mijn kleinzoon op redelijk normaal leven. Door dit prachtige EZbook-boek met veel kleurenfoto's blijft die herinnering extra levend!

Duidelijk informatie.

Jan Hoek / vereniging VERON

Ik heb heel goede ervaringen

Snelle levering.
Prima uitvoering van het boekje op A5 formaat.
Goed contact met klantenservice via de telefoon.

Voor zover ik heb ervaren is het niet mogelijk zelf thuis op de PC een afdruk te maken van het complete te drukken boek te maken.

Els Schrik

Prima kwaliteit. Alleen had ik niet in de gaten na wat geknoei met de voorste4 pagina, die ging nl over 2 pagina's heen dat hij weer op formaat A6 stond ipv de gewenste A5. Daardoor eigenlijk een te... Prima kwaliteit. Alleen had ik niet in de gaten na wat geknoei met de voorste4 pagina, die ging nl over 2 pagina's heen dat hij weer op formaat A6 stond ipv de gewenste A5. Daardoor eigenlijk een te klein formaat (2x) besteld) ;-(

Mooie degelijke kwaliteit van het product

Als je meerdere verschillende exemplaren wil bestellen moet je eerst de voorafgaande verwijderen. Je kunt ze dus ook niet in een bestelling plaatsen.

Johannes Emmelot

Ervaringen hebben mijn verwachtingen overtroffen!

heldere en eenduidige informatie over de procesgang

n v t

Paul Van Lint

Uitstekende afwerking, voldoet aan mijn verwachtingen

snelheid van levering en verzorgd werken

voldoet over ganse lijn

Fere

Een super ervaring! Wegens mijn uitstelgedrag heb ik het boek slechts een week op voorhand besteld. Na een mailtje en een snelle reactie zorgde het team ervoor dat het boek perfect op tijd aankwam!

Snel, efficiënt, klantvriendelijk

NOK NOK

Altijd uiterst tevreden!

Kwalitatief, betaalbaar en snel.

Meerdere pdf's te kunnen plaatsen in boek.

Rini Toet

Geweldig