Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Frans van Vorsselen

Weer zeer positief

Snelle en keurige levering

Voor wat mij betreft is er geen verbetering nodig.

C van winden

Al vele jaren positief

Gemakkelijk om een boek te maken

Krijg een boek van 200 me niet geüpload, kan ook nergens vinden wat de limiet is

Doordat mijn e-mailadres is vervallen moest ik een nieuw account aanmaken, daarmee is ok de historie weg. Het vreemde is dat de factuur toch op het oude e-mailadres kwam.

Thomas Pattyn

Positief

Duidelijk en gebruiksvriendelijk

Financiële transactie verliep niet vlot

Alkema

Het is niet alleen de kunst van het boeken maken, maar één de geweldige service die wordt gegeven! Elk mag weten dat hier een uiterst tevreden klant spreekt.

Mooi lettertype, fraaie weergave van in de tekst meegestuurde foto,'s. De cover en back side zijn eveneens tot in de puntjes verzorgd.

GA zó dóór!!

M.J.S Houwertjes-Bijvoets/P. Bijvoets

Fantastisch, we werden enorm vriendelijk te woord gestaan en kregen goede adviezen. Niets is ze teveel, resultaat is zelfs nog boven verwachting. Speciaal dank aan mevrouw Heleen Eckerman.

Het boek was eigenlijk onmogelijk dik, maar het resultaat is geweldig.

Overal vijf sterren, we kunnen er niets anders van maken :-)

Mark De Wilde

De kwaliteit van het boek is voortreffelijk en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

De documentatie, met gedetailleerde instructies voor de layout. Preview-functie.

Geen opmerkingen.

Eberhard G.

Goed bedrijf

We waren verrast door de goede kwaliteit van de boeken. Veel oude familiefoto’s en tekst. Alles nu in ons familieboek gebundeld en in een oplage van 28 exemplaren gedrukt voor het nageslacht. We waren verrast door de goede kwaliteit van de boeken. Veel oude familiefoto’s en tekst. Alles nu in ons familieboek gebundeld en in een oplage van 28 exemplaren gedrukt voor het nageslacht.

Goede uitlegpagina’s en als je het bestand geüpload hebt zie je meteen hoe het gaat worden. Wel even priegelen hoe het omslag goed komt te staan. Daarbij hebben we telefonisch goede hulp gehad.

De post deed er 3 dagen over om te leveren maar net op tijd voor de kerst binnen. Dat was even spannend.

Loek van Noort

Prima. Goede serviceverlening en goede kwaliteit van het drukwerk.

Zelf het boek kunnen ontwerpen.

Vd Kamp

Mooi boek geworden. Voldoet 100% aan mijn verwachting. Kortom TOP!

Chris

Ik heb een leesboek in A5 formaat laten drukken

Mijn verwachting was voldaan

De editor waarmee je de cover en boeksamenstelling kunt maken. Ik heb heel vaak een cover moeten veranderen en uploaden omdat de titels en dergelijke niet gecentreerd stonden.