Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Miriam van D

Zeer goed,fouten of ontbrekende dingen lagen geheel bij mijzelf , bij de overdracht van hoe het boekje af te drukken.

Het boekje zag er zeer verzorgt uit en was dan ook een proefdruk,...

De mooie glans waardoor kaft en illustraties prachtig tot hun recht kwamen ,de duidelijke lettervoering die op het hoog
kwalitatieve papier .Mooie kleurvoering. Netjes in de ringband zodat het casus-boekje als studieboekje open blijft liggen.

Ik zou de volgende keer kunnen overleggen over foutjes in de overdracht mijnerzijds , gezien ik alleen WORD heb en zou daar graag uw professionele advies over hebben

Frank Bosboom

Prima ervaring met EZBook, op een vriendelijke manier geholpen en een prima levering, zeker een aanrader

Persoonlijke touch

Jos Buyens

Bestelling van 2 boekjes

gemakkelijk, snel en goedkoop

Menheere

Prima service. Als digibeet had ik problemen met uploaden. Snel en goed geholpen.

Snelle reacties op mails. Niet alleen via mail, maar ook telefonisch.
Perfecte service dus.houden zo. Niets aan doen. Prima

Houden zo. Prima.

Cees Leeuwinga

Voor verloop, zie vorige ervaring van mij over het verloop van de order
Nu het daadwerkelijk geleverd is kan ik de onderstaande punten naar waarheid invullen

Goede druk- kwaliteit
Keurig kaft
Goed gebonden

Communicatie

Adrie vd Wijngaard

Door een fout van IDeal bleek mijn betaling niet te zijn aangekomen bij EZ. Het was voor mij belangrijk dat het boek op tijdperk geleverd ivm een belangrijke verjaardag van mijn moeder. Op zaterdag...

Uitstekende klantenservice

Geen verbeterpunten

Susanne Ahlers

HET BOEK IS EEN BIBLIOFIELE UITGAVE GEWORDEN :)
mijn schilderijen - met de gedichten in 3 talen - zien er perfect uit (!!!)
Het papier is mooi (niet te dun!); de COVER (voor- en...

Wat mij enorm positief heeft verrast:
Het boek werd ietsjes VROEGER geleverd (!) - op die manier kon een goede vriendin het nog lezen vóór zij voor enkele
maanden op reis ging ...
HUMOR, VRIENDELIJKHEID, BEGRIP van de medewerkers:)

Carine Sneyaert

De service is schitterend , ik heb niets anders dan lof. Het is super gemakkelijk . Blij dat ik jullie gevonden heb.

Superhandig om een boek te bestellen, zeer vlotte levering

Contact kan vlugger

Johan Herman

Buitengewoon, uitnemende kwaliteit, vriendelijk, behulpzaam, dank voor de medewerking van de klantenservice.

Perfecte kleuren, mooi drukwerk, mooi papier, kaftontwerp zeer mooi.

Kan moeilijk nog beter

Sveya Dieker

Een enorm prettige ervaring met EZbook.nl. Zeer professioneel en meedenkend met de klant. Kennis van hun producten en diensten waardoor de samenwerking met EZbook.nl heel vertrouwd voelt. Ik zal ze...

Zoals eerder genoemd zeer professioneel en meedenkend om de klant het beste eindresultaat te geven. Netjes (telefonisch) geholpen. Zeker 30 minuten aan de telefoon uitleg gekregen hoe ik mijn document moest aanleveren en EZbook.nl dacht mee met het dikte van mijn papier en mijn wensen voor een professioneel eindresultaat.

Helemaal geen verbeterpunten of tips. Ik ben heel enthousiast over de geleverde producten en diensten van EZbook.nl. Vooral zo door blijven gaan.