Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Uitstekend

vlot, mooi afgewerkte drukwerken, professioneel

het zou spannend zijn bij de templates voor de cover nog iets meer keuzemogelijkheden te hebben in positie, fonts en grootte.
Maar het kan ook zo, het staat een goede review niet in de weg

Bij ontvangst van mijn bestelling, die ik overigens zeer snel heb mogen ontvangen, bleek er een aantal pagina's te ontbreken. Na mijn telefoontje hierover kreeg ik zonder enkel probleem, ook weer... Bij ontvangst van mijn bestelling, die ik overigens zeer snel heb mogen ontvangen, bleek er een aantal pagina's te ontbreken. Na mijn telefoontje hierover kreeg ik zonder enkel probleem, ook weer zeer snel, een ander boekje toegezonden. Dus... zeer goede serviceverlening.

Snelheid, klantvriendelijkheid, goede service

Doorbladeren op fouten voor verzending?

Uitstekend

Het uploaden gaat zeer vlot

Weer een prachtig oorlogsdagboek

Prijs kwaliteitsverhouding uitstekend

Diana

Makkelijk werkwijze en vlotte levering. Mooie manier om mijn dagboeken voor de kinderen met foto’s af te drukken

Makkelijk te maken

Mogelijkheid om grotere bestanden te uploaden

Geweldige service en mooie boeken.

Fijne communicatie, snelle leveringen en mooie boeken.

Wat ik een beetje jammer vind is dat ik in 3 verschillende bestellingen een aantal boeken heb besteld (op verzoek van verschillende mensen in mijn omgeving) en dat er dan niet automatisch een... Wat ik een beetje jammer vind is dat ik in 3 verschillende bestellingen een aantal boeken heb besteld (op verzoek van verschillende mensen in mijn omgeving) en dat er dan niet automatisch een korting wordt verstrekt. Dat is alleen als je in 1 keer een aantal boeken bestelt.

Lara Verharen

Snelle levering, goede kwaliteit, fijne communicatie. Gewoon super!

Levering
Kwaliteit
Snelheid

Meer duidelijkheid over de levering

René Grob

Het begint natuurlijk bij jezelf. Maar als jij er wat moois van maakt, zorgen zij er voor dat het net zo mooi op papier komt. Mijn boek was perfect!

Alles via de website, maar denken met je mee als dat nodig is.

Afhalen zou je via de site moeten kunnen regelen.

Arttrust

Ik ben erg blij met EZ book. al meerdere keren hebben ze voor mij boeken gedrukt. Steeds mooi van kleur. Samen met de persoonlijke benadering een bedrijf om steeds terug te keren.

prettige samenwerking en handige website

Suys

Goede opvolging