Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Laura

Positief

Kan boek bestellen met minder dan 46 pagina's

Meer op de hoogte houden, dat bestelling ontvangen is, of dat je dit als klant kan inzien op de website wat de status is. Ik begon namelijk op een gegeven moment te twijfelen of alles wel goed gegaan was.

GERTJAN DIJKINK

Boek is gemakkelijk te produceren aan de hand van pdf. Geen gezeur over lettertypes zoals bij Lulu. Resultaat ziet er goed uit zowel tekst als moeilijke z/w plaatjes.

Zie boven.

Het is niet duidelijk dat of wanneer tekst en figuren verkleind worden ook wanneer het gekozen boekformaat inclusief marges voldoende zou zijn voor 100% afdruk.

Reactie EZbook.nl:

Geachte heer Dijkink,

Dank voor uw reactie. Wij nodigen onze klanten uit om ons even te bellen op 035-8880652. Daar zit op werkdagen een team van Boekmakers klaar om al uw vragen te beantwoorden.

EZbook.nl

Susanne Kegels
Manager Klantenservice

madeleine

Boek mooi geworden.
verzenden had beter gemogen.

verzending

Jocebro

Het was even puzzelen hoe het boek in te delen maar dan wijst de rest zich als vanzelf uit. Eerder geleverd dan verwacht in drukke decembermaand en eindresultaat buiten verwachting mooi geworden!

Duidelijke prijsstelling en gebruiksaanwijzing

Jammer dat je niet soort v proefdruk op je scherm kan zien. Zoals bijv bij schoolfoto; door bedrijfslogo kan iemand het niet per ongeluk kostenloos printen maar je kan goed zien wat eindresultaat is voordat je bestelt.

Annemieke hart

Ik heb een kookboek gemaakt met behulp van EZ book. De site was duidelijk en het programma was makkelijk om mee te werken.

Levertijden klopte. Goede communicatie.
Goede kwaliteit druk.

Een foto was in mijn bestand goed en duidelijk en die is niet goed doorgekomen met het printen. waarschijnlijk omdat ik die van internet gedownload had. Jammer dat ik geen signaal kreeg dat het geen goede foto was.

neutelings

Ik heb het boek gekregen wat ik wenste

gemakkelijke website

het maken van de omslag was miet makkelijk omdat de website werkt met vaste maten

J.Beyers

Een fijn open bedrijf, met medewerkers die echt helpen. Snelle correcte levering. Ik ben erg blij met EZbook.

Als je belt en vraag naar een bepaalde medewerker wordt je door hem terug gebeld!! Super

E.G

Prima ervaring

Mooi overzicht hoe je boek wordt aan de binnenkant

Tekst op achterkant staat een beetje op de zijkant. Drie besteld en iedere achterkant is anders "afgesneden"

Hendriks Advies!

Tot op heden helaas erg slecht. De PDF viewer komt niet overeen met wat ik heb ontvangen. Ben al twee weken bezig en heb er zeker meer dan 5 telefoontjes aan besteed om duidelijk te krijgen waarom...

De prijs en de mogelijkheid om 1 exemplaar te laten printen voordat ik de hele order ingeef.

Zorgen dat de kwaliteit omhoog gaat. Zelfs met een lage prijs win je het niet met deze kwaliteit. En als je dan ook niet je afspraken nakomt, niet terugbelt...

Bjorn Koster

Uitstekend

Product werd prima geleverd. Geen klachten

Duidelijker keuzes voor papiersoort