Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

C.D.

Redelijk tot goed

Snelle service, mooie boeken

Weinig vertrouwen in verzending is een paar keer mis gegaan. Ook geen PTT Post, Verzending is ook duur. Elke keer twijfel ik of ik opnieuw ga bestellen wegens de verzending.

Anica pavicic

Uitstekend

duidelijk mogelijkheden beschreven

meer details

Eduard

Fijn, eerste versie niet goed, meteen gratis een nieuwe versie gekregen.

Klantvriendelijk

Inktvlekken voorkomen

Van den Berg

Prachtig boek gemaakt over ons familiearchief

Kwaliteit van de foto's in combinatie met tekst was bovenverwachting goed. Mooi papier, goed gebonden.

Voor mensen die niet veel ervaring hebben met het samenstellen van een boek vond ik de informatie best beperkt. Ik kwam er goed doorheen omdat ik enige achtergrondkennis bezit. Wat zou helpen zijn... Voor mensen die niet veel ervaring hebben met het samenstellen van een boek vond ik de informatie best beperkt. Ik kwam er goed doorheen omdat ik enige achtergrondkennis bezit. Wat zou helpen zijn wat foto's met voorbeeldboeken, bijvoorbeeld van het uiterlijk van de (standaard)kaften: hoe is de glans, hoe ziet het er dan ongeveer uit?

Conny Clement

Vlotte samenwerking, snelle levering van mijn proefdruk ook in België.

Makkelijke site, meteen zicht op hoe je boek er zal uitzien.

De papiersoorten zijn niet altijd gelijk.

Bert Mickers

Mooie afwerking

Instructies uploaden

De Bozige Bui

In het algeheel best chill. Super klantgericht.

Heel erg klantgericht; er wordt meegedacht, en als er iets fout gaat, wordt daar goed mee omgesprongen. Ik heb het idee dat ik als een persoon behandeld wordt, door personen, in plaats van als een... Heel erg klantgericht; er wordt meegedacht, en als er iets fout gaat, wordt daar goed mee omgesprongen. Ik heb het idee dat ik als een persoon behandeld wordt, door personen, in plaats van als een nummer door een robot - dat is fijn.

De kwaliteit van het geleverde werk is altijd ruim voldoende. Over de prijzen kan niemand klagen. Ik ben niet voor niks steeds weer terugkerende klant.

Communicatie. Zeg alsjeblieft niet uit enthousiasme dat iets binnen een week geregeld wordt als het uiteindelijk drie weken duurt. Drie weken wachten is minder erg dan de teleurstelling als iets er... Communicatie. Zeg alsjeblieft niet uit enthousiasme dat iets binnen een week geregeld wordt als het uiteindelijk drie weken duurt. Drie weken wachten is minder erg dan de teleurstelling als iets er niet binnen een week is, zeg maar. Hetzelfde geldt ook voor "Ik bel u morgen" of "Stuur een mailtje, dan regelen we het" als er niet gebeld en geregeld wordt. Het lijkt altijd voort te komen uit optimisme (als in: de wil om dingen te regelen is er, maar het blijkt uiteindelijk te druk, of zo).

Kees Pulles

Positief

Gemak

R Meijer

Boven verwachting

Snelle actie na een verkeerde druk

Bij twijfel of klant een vergissing heeft gemaakt even bellen om te checken.

Wemekamp

Plezierig