Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Deventer Symfonisch Orkest

De heel behulpzame EZbook-website,
De heel behulpzame EZbook-website,
de ruime keuze aan papiersoorten en aan boekformaten, en vooral ook de telefonische kant-ondersteuning tijdens het proces van boek-voorbereiding hebben ons zeer overtuigd van kwaliteit op alle fronten van EZbook.

De vormgeving en productie-wijze van ons boek “Honderd jaar symfonisch Deventer”, dat nu in de boekwinkel ligt, wordt sinds de verschijning (medio juni 2022) alom geprezen.

Ruime keuze papiersoorten en boekformaten. Uitstekende telefonische klant-ondersteuning. En zeer ook een zeer behulpzame website

Anna

Goed!

Eenvoudig en toegankelijk.

MudNet

Heel goed!

Ik kon bellen (erg prettig!) en emailen (ook heel goed!) en kreeg snel antwoord op mijn vragen. Website erg duidelijk. Ook het maken van het boek ging heel soepel.

(1) Er ging iets mis tijdens het elektronisch opsturen: op de website stond dat het boek niet betaald was maar het geld was wel overgemaakt: ik heb een email gestuurd en kreeg binnen een dag... (1) Er ging iets mis tijdens het elektronisch opsturen: op de website stond dat het boek niet betaald was maar het geld was wel overgemaakt: ik heb een email gestuurd en kreeg binnen een dag antwoord dat het goed was. Dat was erg fijn, en inderdaad kreeg ik het boek gewoon opgestuurd. Op mijn account staat nog steeds dat het boek niet betaald is (?) en trouwens staat er 2x hetzelfde boek – een fout in de software dus.
(2) Het was heel netjes verpakt, maar er zat wel een kras op de achterkant, wat jammer was voor zo’n duur boek (113 EUR). Dat heb ik niet vermeld, omdat het boek een verzameling artikelen was (het was voor de promotie van een van mijn studenten), maar ik denk dat ik (als het een boek voor mij was geweest) toch wel met EZbook contact had opgenomen.
(3) Misschien leuk als de kleur van de rug gekozen kan worden? (ik heb de voor en achterkant van het boek als pdf’s ge-upload – dat werkte prima, heel tevreden hiermee, maar ik kon de kleur van de rug niet matchen met de kleur van de voor en achterkant)

Gunter De Kock

Boeken mooi verzorgd uitgevoerd en prima klantenservice

snelle klantenservice

geen specifieke punten

Stefan

Ondanks we een juist uitlijning van voor en achterkant hebben afgeleverd voor het boek is dit niet juist afgedrukt. Dat is erg jammer. Wij hebben hier een mail over gestuurd ook en over de lege... Ondanks we een juist uitlijning van voor en achterkant hebben afgeleverd voor het boek is dit niet juist afgedrukt. Dat is erg jammer. Wij hebben hier een mail over gestuurd ook en over de lege pagina's in het boek. Nu kregen wij op de lege paginas werd netjes gereageerd maar verder niet over de onjuiste uitlijning. Verder was alles prima.

Website is makkelijk te begrijpen en zo het boek naar je eigen voorkeur in te delen.

Uitlijning boek

Moniek Meinders

Goed drukwerk, snelle levering, ook iets veranderen toen het proces al in werking is was mogelijk, betaalbaar. Én vriendelijk.

ik vond het fijn om te bellen in plaats van te mailen, en het contact was meteen heel prettig, ik werd attent en vriendelijk te woord gestaan, er werd alle tijd voor me genomen, de informatie was... ik vond het fijn om te bellen in plaats van te mailen, en het contact was meteen heel prettig, ik werd attent en vriendelijk te woord gestaan, er werd alle tijd voor me genomen, de informatie was helder en to the point. Het voelde dat ik als klant koning was.

eigenlijk heb ik niks aan te merken..

Jan

Zorgeloos bestellen.

Duidelijke, goed werkbare site! Mooi gevarieerd aanbod in maten, omslag kwaliteit en papier. Digitale prints niet van drukwerk te onderscheiden.

G. van Vlimmeren

Prima en vriendelijke service. Goed product.

Eenvoudig om een drukgang bij te bestellen.

Jeroen

Snelle service met goede kwaliteit!

Kwalitatief hoogwaardige producten

Er zit een verschil in het product als je 50 of 200 oplages besteld, terwijl je hetzelfde product bestelt. Beide van goede kwaliteit, maar er zit wel een verschil in.

ANONYM

UITSTEKEND

VLUG, VEILIG EN VOORDELIG.

Ik zou niet weten wat beter kan.