Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Elisa Veenstra

Zeer aan te raden!

Fijn dat het in PDF geupload kan worden

Bij invoegen achterkant foto, lukte het niet om deze te verkleinen

André Homan

Inmiddels meerdere boekjes laten drukken naar volle tevredenheid

Eenvoudig, snel en scherp geprijsd

Vlak voor kerst bezorgd!

Snelle bezorging! Mooi resultaat!

Ik zou teruggebeld worden, is niet gebeurd, maar boek was gelukkig op tijd voor de kerst binnen.

Ik ben erg tevreden met mijn boek. Verrassend als ik mijn boek inzie. Precies zoals ik het bedoeld heb.

Zo doorgaan.

Misschien een verbeterpunt wat betreft de bezorging. De afmeting van het boek past niet in mijn brievenbus! Het zou beter zijn het pakket mee te geven met Post.NL en niet met TNT!

Holtman

alles

Tom

Eerste bestelling liet lang op zich wachten en bleek verloren gegaan bij de post maar zeer snelle, adequate opvolging van EZbook! Mooi resultaat, zeer tevreden, ik zal nog gebruik maken van hun... Eerste bestelling liet lang op zich wachten en bleek verloren gegaan bij de post maar zeer snelle, adequate opvolging van EZbook! Mooi resultaat, zeer tevreden, ik zal nog gebruik maken van hun diensten.

Goeie klantenservice
Kwalitatief product

Tools voor uploaden, bijvoorbeeld meerdere pdf’s samenvoegen. Ontwerp modus finetunen. Uiteindelijke resultaat, pagina per pagina was bijvoorbeeld niet zo duidelijk.

snel bezorgd, goede klantenservice

Er was een boek scheef gedrukt dat zouden jullie beter kunnen na kijken

William Elie

Heel goed, ze helpen waar nodig is en nemen de tijd voor op een persoonlijke manier

de klant is geen nummer maar ook echt een klant

een betere lijst met boeken die je al besteld hebt.

Ariena

Zeer positief

Een foutje lossen ze zo op

Misschien dat je het gewoon in word kunt aanleveren, maar is ook zo goed hoor

J.E. Oswald Kinsfort

Snelle en vriendelijke service, uitstekende kwaliteit van de boeken voor een een zeer aantrekkelijke prijs (ook bij oplages van 1 exemplaar. Ruime keuze aan mogelijkheden voor wat betreft formaten,... Snelle en vriendelijke service, uitstekende kwaliteit van de boeken voor een een zeer aantrekkelijke prijs (ook bij oplages van 1 exemplaar. Ruime keuze aan mogelijkheden voor wat betreft formaten, uitvoeringen, kleuren en soorten papier. Kleurendruk van goede kaliteit (kleuren worden precies zo weergegeven als ze bedoeld zijn). Handleiding voor zowel beginners als de verkorte versie zeer duidelijk, overzichtelijk en goed te volgen)

Snelle, vriendelijke en professionele service. Uitstekende kwaliteit van de boeken. Aantrekkelijke prijzen, ook voor kleine oplages (zelfs voor een oplage van 1). Betrouwbaar: je krijgt precies het... Snelle, vriendelijke en professionele service. Uitstekende kwaliteit van de boeken. Aantrekkelijke prijzen, ook voor kleine oplages (zelfs voor een oplage van 1). Betrouwbaar: je krijgt precies het product zoals het bedoeld was, zonder onverwachte tegenvallers of afwijkingen in de uitvoering. Uitstekende informatie en goed te volgen begeleiding op de website (voor zowel ervaren klanten als beginners).

Op dit moment geen; uit ervaring weet ik echter dat mocht dit wel zo zijn (of als dit in de toekomst ooit mocht gebeuren) dat dit altijd goed te bespreken is en er naar een goede oplossing zal... Op dit moment geen; uit ervaring weet ik echter dat mocht dit wel zo zijn (of als dit in de toekomst ooit mocht gebeuren) dat dit altijd goed te bespreken is en er naar een goede oplossing zal worden gezocht.