Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Annette Mutsaers

Makkelijk te bestellen, mooi afgewerkt.

weet niet

weet niet

Anne

Prima ervaring met EZbook.nl, snelle levering en gemakkelijk extra boekjes na te bestellen.

Accurate en vriendelijke hulp van een medewerker toen ik een vraag had.

Het maken van een pdf bleek eenvoudiger dan uit jullie uitleg naar voren kwam.

E vd Voort

Zeer goede ervaringen

Uitstekende kwaliteit en zeer gebruiksvriendelijk

Wies

De eerste keer een boek laten drukken. Ben tevreden over resultaat. Achteraf was 1 exemplaars als proefdruk verstandig geweest, de tweede druk hebben we nog wat schoonheidsfouten weg kunnen werken.

Zending was na 3 dagen al onderweg.

Weet niet.

Emma

Mijn vrouw heeft een boek geschreven met reisverhalen. Het ziet er prima uit allemaal en precies volgens de aangeleverde pdf. Ook zijn ze goed bereikbaar en geven duidelijk antwoord op vragen. Prijs... Mijn vrouw heeft een boek geschreven met reisverhalen. Het ziet er prima uit allemaal en precies volgens de aangeleverde pdf. Ook zijn ze goed bereikbaar en geven duidelijk antwoord op vragen. Prijs is ook redelijk..

Snelle levering, goede klantenservice, goede kwaliteit.

Wellicht aangeven op de website dat je het boek moet schrijven in dezelfde pagina lay-out als waarin het boek wordt gedrukt.

claperon Christian

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van papier en drukwerk.

het totale plaatje is meer dan bevredigend

Dick Verkaar

Ik heb regelmatig drukwerk door ezbook laten uitvoeren. Steeds keurig gedaan!

Duidelijke en praktische uitleg.

Misschien kan ezbook nog zoeken naar mogelijkheden om beter te controleren of het centreren van tekst- en beeldmateriaal precies is uitgevoetd

Klomp

EZ book is okay

alles goed , ik zou het zo niet weten

A. Rispens

Makkelijk schitterend uitgevoerde boeken maken, voor een goede prijs.

Gebruiksvriendelijk en makkelijk een boek maken, kwaliteit is erg goed, levering snel en de prijs is prima.

Kiara

Supergoede service, heel makkelijk en snel opgestuurd!

Supersnel geregeld, makkelijk in gebruik

Een kaft toevoegen is best lastig, de kwaliteit van een foto is snel te laag, voor een leek lastig uit te puzzelen wat voor afbeelding geschikt is, misschien wat meer informatie hierover?... Een kaft toevoegen is best lastig, de kwaliteit van een foto is snel te laag, voor een leek lastig uit te puzzelen wat voor afbeelding geschikt is, misschien wat meer informatie hierover? Bijvoorbeeld minimum aantal pixels en hoe dit te zien aan een afbeelding?