Deskundigheid van onze medewerkers
9.5/10
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Johan van Hoppe

Elke keer weer ben ik zeer tevreden met het resultaat.

Snelle en correcte levering. Ook pro-actief als ze zien dat er iets niet klopt. Erg vriendelijk en altijd bereid tot een scherpe prijs bij aanschaf van meerdere drukwerken.

Nee, alleen maar: GA ZO DOOR!

Gijs van Aarle

Mijn ervaring met EZbook is zeer positief.
Vlotte en nette afwerking van het product, en vooral behulpzaam bij het aanleveren voor iemand als ik die er geen ervaring mee heeft.
Gijs van...

Verhaal Mij

Fijne website om mee te werken om mijn eerste levensboek te produceren. Makkelijk om mee te werken en levert schitterend product op.

Gebruiksvriendelijk

Misschien structuur iets aanpassen, zodat het nog wat overzichtelijker wordt.

Cornelis Deelder

Prettig, als altijd

Snelheid en hulpvaardigheid

* de prijzen van een boek fluctueren op een voor een leek onnavolgbare wijze....
* tav hr. Deeleman: heb me het schompes ge-pdf't met de omslag, ingesloten, de hel meuk, maar de rugletters bleven kantelen. Toen toch maar weer "plakletters" (gekanteld foto'tje) gebruikt. Wel bevreemdend, want ik vertrok - nieuwe foto's etc - vanuit de omslag van ca 2 jaar geleden, en toen ging het wel goed!?

Peter Koghee

Het is niet de eerste maal dat ik mijn waardering uitbreng over EZbook.nl de handleiding of beter het stappenplan om een boek te vervaardigen is meer dan duidelijk met andere woorden een boekje...

Ja heb ik, of eigenlijk een vraag. Hoeveel blanke pagina's heb ik voor en na de pagina's met tekst nodig? Zodat je bijvoorbeeld een pagina kan gebruiken voor een opdracht of handtekening e.d. en telt dan elke extra blanco pagina mee voor het totaal aantal pagina's.

Ed Wijnants

Als vanouds uitstekend

eenvoudig in te voeren; kind kan de was doen

zou lettergrootte rug omslag willen variëren

CLH van Loon

Ik heb afgelopen maand in totaal 5 boeken laten maken door EZbook en ben heel enthousiast over de prijs en over de kwaliteit van de boeken.

Duidelijke beschrijving van hoe je een boek moet samenstellen tot en met de bestelling van het definitieve boek.

Ik ben echt zeer tevreden over EZbook. Ik heb geen verbeterpunten.

VITO HOOGSTRATEN

Zeer goede en vlotte dienstverlening

Duidelijk, snel, netjes afgewerkt

Martine Jacobs

Pdf bestand laten omzetten in een boekje, erg mooi geworden!
Snelle verzending, redelijke prijs, erg blij mee.

Veel verschillende mogelijkheden, van het formaat tot papierkeuze, goede prijzen, duidelijke omschrijvingen, makkelijk bestelproces.

Door het kleine formaat dat ik heb gekozen loopt de tekst op de linkerbladzijdes iets te ver door, waardoor deze in de rug "verdwijnt", hierdoor moet je dus het boekje erg ver buigen om het te kunnen lezen, wat zonde is.

Delameilleure Philippe

Positieve ervaring!

Duidelijk zelfs voor niet ervaren internet gebruikers als ikzelf