Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

A. Holland

Behulpzaam, vriendelijk en deskundig.

deskundig en snelle levering.

Joshua

Topservice, prachtig resultaat. Tool op de website werkt perfect! Ook snelle levering.

Kwaliteit, bezorging.

Diana

Ik maak al jaren dagboeken die ik via ezbook afdruk. Het bestand was nu te groot en ben door klantenservice uitstekend geholpen .

Ondersteuning als iets niet lukt
Mooi product

Wat ik jammer vind is dat ik verschillende boeken niet tegelijk kan bestellen dus apart verzendkosten moet betalen maar ze vervolgens wel in 1 pakket worden verstuurd.

A. de Jong

Prima ervaring, snelle levering, prima kwaliteit

Je krijgt wat je hebt besteld

De website kan wel wat meer up to date worden gemaakt. Niet alles is even duidelijk. Zpo staat als eenmaal is ingelogd nog steeds de mogelijkheid open om in te loggen. Geen halszaak, wel verwarrend.... De website kan wel wat meer up to date worden gemaakt. Niet alles is even duidelijk. Zpo staat als eenmaal is ingelogd nog steeds de mogelijkheid open om in te loggen. Geen halszaak, wel verwarrend.
Wat mist (wat niet kon worden gevonden in elk geval) is de mogelijkheid om twee verschillende boeken tegelijkertijd te bestellen zodat ze tegelijkertijd verstuurd kunnen worden. Na de eerste kom je meteen in het menu terecht waar kan (moet) worden betaald. Of is dit wellicht ook een kwestie van verbetering van de overzichtelijkheid van de website.

Brigitte

Zeer tevreden met het resultaat

Duidelijke uitleg

Hooguit een melding van de te verwachte verzenddatum. Er wordt wel een indicatie gegeven op de website, maar ik had na de factuur niets meer vernomen, totdat ik een email kreeg met dat het verzonden... Hooguit een melding van de te verwachte verzenddatum. Er wordt wel een indicatie gegeven op de website, maar ik had na de factuur niets meer vernomen, totdat ik een email kreeg met dat het verzonden werd.

Marian Hoogenboom

Top! Prachtig gedrukt boek ontvangen. Eerste keer paar pagina’s scheef, maar ook dit keurig opgelost door EZBook

Service

Ga zo door

R.G. van der Meij

Met een gerust gevoel kan ik een boek samenstellen en bestellen omdat ik weet dat EZbook betrouwbaar is en goed werk aflevert.

Bestellen gaat eenvoudig, boek is stevig gebonden, wordt goed verpakt verstuurd en de prijs is redelijk.

Kortere levertijd zou nóg leuker zijn, maar een probleem vind ik het niet.

Tonnaer

Prima. Ziet er netjes uit. Snelle bezorging.

Makkelijk te doenl

F.W.A. van Asbeck

Website is duidelijk en werkt goed. Bij vragen snel en goed telefonisch advies

Chris Bartels

Ik ben zeer tevreden over jullie website. Het was voor ons eerste boek volkomen duidelijk, zonder enige hulpvraag aan jullie helpdesk.

TOCH HEBBEN WIJ DE KEUS GEMAAKT OM EERST SLECHTS ÉÉN EXEMPLAAR TE LATEN DRUKKEN, BIJ WIJZE VAN 'PROEFDRUK' Dat bleek een goede keus, want we hebben toch twee door ons zelf veroorzaakte foutjes... TOCH HEBBEN WIJ DE KEUS GEMAAKT OM EERST SLECHTS ÉÉN EXEMPLAAR TE LATEN DRUKKEN, BIJ WIJZE VAN 'PROEFDRUK' Dat bleek een goede keus, want we hebben toch twee door ons zelf veroorzaakte foutjes kunnen verbeteren. Vervolgens hebben we 20 perfecte exemplaren latten drukken voor familie en vrienden

TIP OM TOCH EEN 'PROEFDRUK' TE LATEN MAKEN.