Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Brigitte

Prima boek geleverd gekregen

Heel snelle levering van het product en het ziet er mooi uit.

Berckmans Patrick

Snelle en zorgvuldige afhandeling!

Snelheid, gebruiksgemak website

Ongemakkelijke omzetting naar pdf

Hugo

Zeer snel, prachtig uitgevoerd.

Snel, mooi en niet duur!

Boeken 25 juli verzonden, 29e bezorgd.

F.A. van Doorn

In één woord prima

Rini Toet

Een bijzonder klantvriendelijke organisatie die snel levert en kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

Telefonische bereikbaarheid. Snelle levering. Klantvriendelijk.

Nvt

Kristoff Palsterman

Veel beter wordt het niet. Zonder blikken of blozen beveel ik jullie aan aan iedereen die het wil horen. Ik ga echt niet zoeken om nog een ander alternatief te vinden.

Afwerking top! Snelheid top! klantvriendelijkheid top! Prijs top!

Ik denk dat de informatie op de website wel nog wat beter kan, bvb de leveringstermijn wordt op de eerste pagina op 3-5 werkdagen geschat en als je dan besteld verschijnt er 5-8 werkdagen. Hier had ik bijna besloten de boeken toch niet te bestellen. Ook bvb naar het aantal paginas dat een boek moet hebben was er wat onduidelijkheid. op de ene plaats stond dat het aantal pagina's in het boek deelbaar moest zijn door 4 op een andere plaats staat dan dat binnenwerk deelbaar moest zijn door vier. Jullie zeggen hieronder ook ik reactiesnelheid, klantvriendelijkheid, en deskundigheid niet kan beoordelen, maar dat kan ik uiteindelijk wel. In de vorm van een vierkant boek had ik heel graag 25cmx25 cm erbij gezien.
De weergave van de cover in de upload vond ik niet zo duidelijk. de beginpagina wel, de eindpagina niet. OOk de weergave acheruit lijkt niet altijd goed te werken.

Ate Atema

In 2014 liet ik mijn eerste boek door EZbook drukken, daarna volgden nog twee herdrukken. In 2019 volgde mijn 2e boek. Het was kennelijk druk bij EZbook, maar ondanks dat en daarnaast de plezierige...

De mensen bij EZbook zijn zeer behulpzaam en klantvriendelijk. Problemen worden in samenspraak goed opgelost. Ook kunnen ze behulpzaam zijn met het tot één geheel maken van los ontworpen voor en achterzijde van het boek. Voor mij als niet-boekmaker een bijna niet op te lossen probleem: ieder zijn vak!

Het verzenden van een partij grote, zware boeken op A-4 formaat is, zo bleek mij, een risicovolle aangelegenheid. Het risico is dat de zware dozen door de transporteur met minder zorg behandeld worden omdat ze door het gewicht niet goed te hanteren zijn. Met als gevolg dat de dozen én de inhoud beschadigd worden afgeleverd. Mijn advies is daarom: óf minder stuks in de doos doen, zodat deze beter te hanteren is óf dikkere/sterkere dozen gebruiken om de zending in te verzenden. Afhalen door de klant is uiteraard ook een optie, maar ik weet niet in hoeverre gebruikelijk dat is.

Radboud Universiteit Nijmegen

Het boek deed dit keer erg lang over de verzending.

De zijkant van de cover kan je niet aanpassen.
De resolutie kan misschien ook op hoog worden gezet.

Nick Kroep

Via internet kwam ik uit bij EZbook.nl. Bij een concurrent was mijn bestelling compleet misgelopen, waardoor ik nog maar 24 uur had om vier exemplaren van mijn scriptie gedrukt te krijgen. Mijn wens...

Communicatie, helderheid, expertise

Carolien Janssen

Goed. Ik had een goed gesprek over de telefoon. De tips opgevolgd. Maar helaas viel de papierkeuze een beetje tegen. De tekst en foto's slaan toch wat door op de volgende pagina's

Het gemak van een boek maken.

Reactie op mijn mail.