Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Luc Krols / Alex Geerlings

Je kan pas de kwaliteit van de klantendientst beoordelen wanneer je ook een echt probleem hebt. Er kunnen altijd problemen zich voordoen, dat is normaal. Dit is perfect en super vriendelijk door... Je kan pas de kwaliteit van de klantendientst beoordelen wanneer je ook een echt probleem hebt. Er kunnen altijd problemen zich voordoen, dat is normaal. Dit is perfect en super vriendelijk door EZBook opgelost dus, ja, mijn volgende bestellingen zullen ook bij EZBook.nl zijn.

Grafische webinterface voor layout boek is heel handig. Super vriendelijke, efficiënte en snelle klantendienst die echt luisteren naar wat het probleem is en samen de beste oplossing uitwerken. Mooi!

Bij het aanmaken van een boek, ook daar aangeven dat indien 24 uur service gewenst is, om contact op te nemen met de klantendienst voor dat je de bestelling plaatst.

Frides van de Ven

Zeer goede dienst, altijd puik vakmanschap! Snelle levering en mooi kleuren op kaft.

Snel, mooi werk.

Vision and Decision BV

Vakkundig, luisterend oor en prima kwaliteit

Veel en duidelijke informatie.

Afbeeldingen voor de maten t.b.v. cover conform liggend en staand uitvoeren. Als je nu liggend selecteert , is de afbeelding toch staand. Dat is wat verwarrend. Bij hardcover de kneep explicieter... Afbeeldingen voor de maten t.b.v. cover conform liggend en staand uitvoeren. Als je nu liggend selecteert , is de afbeelding toch staand. Dat is wat verwarrend. Bij hardcover de kneep explicieter benoemen bij tips voor de opmaak.

rob dekkers

Erg goed

Het blijkt doodsimpel om je eigen boek te maken

extra papiersoort, de pocketboekkwaliteit.

W. Heeringa

Prima, alles liep gesmeerd volgens verwachting

Geen punt dat er uit sprong, het geheel zit goed in elkaar

zou ik niet weten

AA

Prima service en kwaliteit

reageren snel en correct bij vragen en problemen.

Maarten Claesen

Top

heel eenvoudig een boek samen te stellen en mooi eindresultaat

info per soort papier wat alles precies in houdt, en wanneer je voor welk type kiest

Tara

Zeer goede ervaring, mooie kwaliteit

duidelijke informatie, goede levering, goede kwaliteit

optie om op afhaalpunt te laten bezorgen

Jurimail

Snel, eenvoudig en mooie kwaliteit

Duidelijke uitleg

Petra Buijs

Goed! :)

Duidelijk uitleg, makkelijk te maken

Wat ik fijn zou vinden is dat de cover apart gemaakt kan worden; voorkant, zijkant en achterkant. Zodat de zijkant precies passend is, dat moet nu op basis van een berekening