Deskundigheid van onze medewerkers
9.5/10
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Desiree

Dit is de vijfde keer dat ik een boek laat drukken bij EZbook.nl - vier kinderboeken en een boek vol foto's.

Heldere beschrijving en eenvoudig uit te voeren. Het resultaat komt precies overeen met wat ik op het scherm zag.

Hans van Boven

Heel mooie boeken ontvangen. Prima kwaliteit.

Mijn 1e boek wat ik heb besteld en inmiddels heb ontvangen staat nog steeds bij mijn bestellingen op uw website als betaling nog niet afgerond??

Hoe kon ik nog een exemplaar van mijn boeken bestellen?

Irite

Zeer positief

Vlotte levering

Coverhulpmiddel niet zo makkelijk

ton van aken

Redelijk

Mijn boekomslag had een wit randje. mijn fout bij instelling, maar was fijn geweest als EZ dit even had laten weten voor de druk, zodat ik het kon aanpassen

Jan Schinkel

Ik heb twee keer een bestelling gedaan. Beide keren was ik wel tevreden over de kwaliteit. De kwaliteit van het papier etc is goed. Foto's komen wel iets donker uit.
De eerste keer werd mij...

De kwaliteit van het papier etc is goed.

Ik had de inhoud van mijn boek als spread aangeleverd, hopend dat het ook echt als spread in het boek kwam, dus 1 spread verdeeld over 2 pagina's. Helaas is de hele spread steeds op 1 pagina terecht gekomen, waardoor er veel witruimte boven en onder kwam. Het was mijn fout, ik had beter moeten kijken of het was gelukt. Maar misschien is het voor de drukker ook wel duidelijk geweest dat het niet klopte... een drukker kan toch wel een snelle blik werpen lijkt me?

Douwe Eisenga

Resultaten zijn mooi, website en kassa kunnen beter

Gaat allemaal heel makkelijk

Het in één keer na het einde scrollen (om te checken of alle pagina's er in zitten), gaat soms fout, in die zin dat de laatste pagina aan de 'verkeerde kant' lijkt terecht te komen. Wat ik héél vervelend vind is dat per bestelling slechts 1 product in de winkelmand geplaatst kan worden. Ik heb eerst wat proefexemplaren laten printen. Die moet je apart bestellen, je betaalt twee keer verzendkosten (terwijl nota bene de prints in dezelfde zending arriveren). In wezen betaal je - in dit geval - dus €7,75 verzendkosten teveel. Ook het teruggaan naar de site ná betaling werkt niet goed

Jan Huisman

Het door mij bestelde boek met fotocollages is na enkele dagen al geleverd. Het boek had niet het goede formaat en het bleek dat ik zelf het verkeerde formaat had aangeklikt. EZbool heeft mij...

Snelle reactie door hun klantenservice bij opmerkingen en of klachten.

Doordat ik zelf het verkeerde formaat had besteld was de tekst veel groter afgedrukt dan het gedachte Tahoma 11. Misschien kan er een oplossing gevonden worden dit voortijdig op te merken.

Silhouette Artistique

Geweldig professioneel eindresultaat, topservice en goede bereikbaarheid voor vragen.

professionele afhandeling en eindresultaat

Chris Gossye

Ik heb EZbook ontdekt omdat APPLE-fotoservices niet meer functioneert bij de huidige software-versie van mijn Macbook Pro. Omdat de app FOTOS wel een PDF aanlevert heb ik jullie deze laten...

Correcte service - makkelijke website. Prijs/kwaliteit.

1. Het was vooraf niet duidelijk of de PDF die werd aangeleverd voldoende was om fotokwaliteit (300dpi) te kunnen leveren.
2. Misschien nog een betere kwaliteit fotopapier aanbieden - concurrenten doen beter hier.

Ger Puchala

Eenvoudig online samen te stellen. Uitstekende uitvoering van het drukwerk en snelle levering.