Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Van ‘t Loo

Beschrijving van omslag (hoe en wat in te vullen) wat ingewikkeld. Welk papier je moet gebruiken is moeilijk voor leken.

Snelheid

Uitleg wat vereenvoudigen op de site

H.Vink

Prettige snelle afhandeling en een prima product.

Paul Guijt

Ik wilde eens zien hoe mijn boek-in-wording in MS Word er in concreto uitzag, en ik wilde een exemplaar om met iemand aan een tafel over te kunnen praten. Ezbook.nl bleek een uitstekende keuze...

Je wordt op de website heel makkelijk ondersteund bij het kiezen uit de vele mogelijkheden.
Levering en verzending gaat uitstekend, én gelukkig via PostNL.
Mijn kleurendruk met harde kaft ziet er prima uit, kan zo de bibliotheek in.

- Voor binnenwerk met foto's kom je automatisch uit op relatief zwaar papier. Iets lichter zou plezieriger zijn.
- Bij mij ging het niet goed met de marges van voor- en achterblad (voor mijn concept geen punt). Iets meer begeleiding op de site kan dat wellicht tegengaan.
- De mogelijkheden bij de boekomslagen spreken over hardcover, maar in mijn boekproject heet dat opeens softcover. Huh?
- Is papier voor tekstdruk niet gecertificeerd?
- Wat is de meerwaarde van eDocPrintPro? Wanneer zou u dat adviseren? Overigens klopt de link niet meer.

Lt van zwol

Snelle levering, boek ziet er mooi uit, redelijke prijs.

Francy Smeets

Ik ben erg enthousiast. Je krijgt precies wat je ziet en hebt controle over het hele proces. Snel, gebruiksvriendelijk en betaalbaar.

Transparantie

Truce

Met plezier mijn boekje gemaakt en vol spanning het resultaat afgewacht.

De afwerking van het boekje is erg mooi

Looijesteijn - Photo

Titel: Rebel tussen Tulpen, Auteur: Kees Looijesteijn

Levert snel

Verschil in kleur kaft tussen verschillende bestellingen
Laatste bestelling leek wel niet goed gedroogd (bladen bobbelden)
Enkele bladzijde bevatte drukinkt vlekken.

Karel Knechten

Goede service, en het is een heel mooi boekje geworden!
De aanvankelijke bobbels / golven die er in zaten gaan er inderdaad binnen enkele weken uit.

Heel goede uitleg en stappenplan over hoe je zelf het boekje samenstelt.

Stef Vreven

Ik heb vooral voor jullie gekozen door het formaat dat in jullie aanbod zit (pocket: 12,5 X 19). Andere POD-firma's bieden meestal enkel A5-formaat aan, wat ik allesbehalve professioneel vind ogen. De zeer gebruiksvriendelijke website en duidelijke handleidingen hebben mij dan echt over de streep gehaald.