Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

PD

Al jarenlang prima

Makkelijk programma en goed kwaliteit

Eric Verhulst

Boek is samengesteld op 18 december en slechts op 3 januari geleverd. Ik kreeg al op 19 december,een dag later terug, een bevestiging en een tracking number om het pakket te kunnen volgen. Ik was...

Afwerking van het boek

Correcte informatie over het leveringsproces. Goede opvolging van vragen gesteld via email

B.H.M.A. Geusens

Het was de eerste keer dat ik hier een boek heb laten drukken .
De bestelprocedure was heel makkelijk , ook de levering verliep ondanks de feestdagen erg vlot.
Ik heb alleen één...

Snelle levering en stevig papier.

Men moet drukwerk (beter) controleren , scheef gedrukte pagina's of scheef afgesneden pagina's mag niet gebeuren en als het wel gebeurd niet zo naar de klant sturen maar een nieuwe druk maken , er moet immers genoeg voor betaald worden.
Aangeleverd origineel in pdf bestand had namelijk rechte pagina's , daarom vind ik het vreemd dat het toch scheef staat.
Een 2e mogelijkheid is dat men diverse pagina's scheef heeft afgesneden voordat men ze heeft verlijmd tot een boek.
Dit moet gewoon beter!

Albert Wessels/Frans Kromhout

Uitstekend

prima website, overzichtelijk

Vrehen

Website en bestelprocedure gaan voorspoedig. Ook de levering etc is uitstekend, de volgende keer zal ik weer bij dit bedrijf een order plaatsen. Ik heb overigens geen telefonische contacten gehad.

Trickster

Een uitstekende ervaring. Het drukwerk overtrof mijn verwachtingen.

Het product is heel makkelijk te bestellen. Je kunt goed uitrekenen wat het gaat kosten. Zelf opmaken en uploaden. Fluitje van een cent. Ik had veel screendumps in mijn boekje en was bang dat die niet heel goed zouden drukken. Maar alles zag er boven verwachting netjes en scherp uit.
Ook de snelheid waarmee het werd gedrukt was fantastisch. Makkelijk in de planning op te nemen zo.

Zo doorgaan!

Betty Oderkerk

Voor herhaling vatbaar. eenvoudige bestelling en goede kwaliteit

met pdf eenvoudig te bestellen. foto's en tekst komen goed over

de tekst kan iets meer uit de binnenkant, zodat deze bij openslaan beter te lezen is.

Elma Noe

Met een druk op de knop werd mijn debuut opnieuw gedrukt zodat ik de thriller: Game, set & match in eigen beheer kan gaan uitgeven. Binnen vijf werkdagen bezorgd, en dat rond de kerstdagen.

Snelheid, accuratesse

Marja van Putten

EZ is een leuk bedrijf, persoonlijke benadering en oplossingsgericht.

Meedenken, advies, goed bereikbaar

nog niets gemerkt

C.N.van Daalen

Goede uitleg hoe te handelen

n.v.t.

n.v.t.