Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Hindrijckx Marc

Al is perfect verlopen

snelle en correcte afhandeling

Een zeer positieve ervaring : het eindresultaat overtreft mijn verwachtingen.

De gebruiksvriendelijkheid van de website, de snelheid - de correctheid - de nauwkeurigheid - de hoge kwaliteit waarmee alles van A tot Z uitgevoerd is.

Meer reclame maken in Vlaanderen want daar heb ik tevergeefs gezocht naar een bedrijf die dit kan :-)

Ik ben heel tevreden - en gelukkig - met EZBook

Snel, verzorgd, behulpzaam

bereikbaarheid

Eerste kennismaking met EZbook. Ben zeer enthousiast!

over het algemeen duidelijke informatie over EZbook, en over de software

M.i. zou het handig zijn als direct bij de openingspagina "direct aan de slag", bij "inhoud uploaden", vermeld zou staan dat men losse bestanden/bladzijden eerst moet samenvoegen (d.m.v een... M.i. zou het handig zijn als direct bij de openingspagina "direct aan de slag", bij "inhoud uploaden", vermeld zou staan dat men losse bestanden/bladzijden eerst moet samenvoegen (d.m.v een programma zoals PDFsam) voordat men ze kan uploaden. Het heeft een tijdje geduurd voor ik (als beginneling) daar achter kwam.

Raul

Vriendelijk en efficient

Betere informatie op de website over ondersteunde formaten van bestaanden. Als een incorrecte formaat is gebruikt wordt het niet weergegeven.

bert.peleman@telenet.be

Positief - het is de tweede keer dat we een boek bij jullie laten drukken, tot grote tevredenheid

duidelijke offerte, gebruiksvriendelijke uploading, heldere communicatie rond levering

misschien automatisch paginanummers toevoegen; voor de cover : je moet zelf wel een beetje lay-outen, want de cover lijkt niet exact te centreren zoals in je eigen PDF

Jeanne Tijs

TopTopTop

Alles klopt !!!!!

Rotary Lars Hoogenboom

Mooie kwaliteit, fijn zaken doen

Goede ondersteuning met humor hebben ons een prachtige set boeken bezorgd. Zeer tevreden over de kwaliteit

Geen!

Bart Gijssen

Alle prima

Mooie uitvoering

Binnenzijde bindwerk licht zichtbaar

Prima hulp gekregen bij een probleem in pdf dat ik zelf niet opgelost kreeg.

Ondersteuning.

Aanvankelijk niet teruggebeld.