Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Een 5-tal boek

Eenvoudige tools

‘Hoe zit ik een titel op de rug van een kaft’ beter uitleggen

Kwaliteit

Meer bestellingen in 1 keer verzenden, niet meerdere pakketten

F. Cuperus

Zeer goed

Duidelijke informatie , logische en eenvoudig te volgen stappen bij het bestellen van een boek

Ik vond het een prettige ervaring. Het toevoegen van de inhoud van het boek ging vrij gemakkelijk. De cover van het boek werkte alleen niet goed, die kon ik niet in het zelfde formaat als de inhoud... Ik vond het een prettige ervaring. Het toevoegen van de inhoud van het boek ging vrij gemakkelijk. De cover van het boek werkte alleen niet goed, die kon ik niet in het zelfde formaat als de inhoud uploaden waardoor die er raar uitkwam. Het moest ipv A5 in A4 worden geüpload.

Duidelijk en goeie keuzes voorpapier, inkt en cover. Alle creativiteit kun je uiten zonder dat er een logo of standaard formaat moet worden gebruikt wat heel fijn was. De bezorging ging ook goed.

De cover. Het uploaden daarvan kon niet in het zelfde formaat als de inhoud van het boekje. De inhoud was in A5 maar de cover moest op 1 A4 worden geüpload waarop dan de voor en achterkant zaten... De cover. Het uploaden daarvan kon niet in het zelfde formaat als de inhoud van het boekje. De inhoud was in A5 maar de cover moest op 1 A4 worden geüpload waarop dan de voor en achterkant zaten waardoor het er heel raar uitkwam en centreren van tekst moeilijk was.

Goed :)

ziet er professioneel uit

Het ontwerp proces op de website is erg langzaam

Eén keer ging er iets mis met de druk, dat is echter snel en goed opgelost.
Eén keer ging er iets mis met de druk, dat is echter snel en goed opgelost.
Tot twee keer ging er iets mis met de verzending. Ik kreeg een boek dat niet van mij was, maar ook dat is snel en goed opgelost.
Uiteindelijk zijn de geleverde boeken tot volle tevredenheid gedrukt.

de goede reactie op klachten, al zouden die wel wat minder mogen voorkomen.

de verzendprocedure; bij vier opdrachten ging dat twee keer fout

Kerst Boersma

Behulpzaam, correct, zakelijk

behalve de tekst kan ook het omslag worden geuploaded.

Zeer goede instructies op website voor het samenstellen van een boek. Goede communicatie via de mail.

Uitleg en communicatie. Prijs kwaliteit verhouding.

Makkelijke website, overzichtelijk, goede kwaliteit boeken

Toegankelijk, snel en eenvoudig. Goede kwaliteit.

(had een laatste lege bladzijde, misschien mooi als er even contact hierover was opgenomen)

Mary Jeijsman

Meerdere keren een product besteld en altijd prima verzorgd.
Communicatie en bezorging uitstekend.

Duidelijk