Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Bram van der Waaij

Ik maak graag boeken met ezbook. Goede website, veel informatie, vooral het kunnen zien van hoe de pdf er straks uit komt te zien is ideaal. Bij vragen hele snelle respons. Uitstekende prijs,...

Kunnen inzien hoe de pdf op papier wordt gezet.
Veel hulp en info over opmaken

Truuks over hoe je in word kan beginnen op de rechter pagina zou handig zijn. Ik heb een lege pagina voor mijn document gezet en de nummering met 0 ipv 1 laten beginnen.

Ronald van Onselen

De ervaringen zie digitaal uitstekend

Het levert een goed produkt qua prijs/kwaliteit

nee

Bert Loof

eenvoud qua werkwijze, prijs-prestatieverhouding

J. Koel

Zeer professioneel, klasse!

Mooie kwaliteit van het papier, goede afwerking van het boek, snelle levering en relatief voordelig bij kleine oplagen. Top!

Helaas was er in 1 boek op bijna elke pagina een rode streep zichtbaar op dezelfde plek dwars door de foto's. Een leek ziet het haast niet, maar als je er op let, dan is het wel storend en dat is jammer. Zeker bij een zeer kleine oplage, waarbij alle boeken al vergeven zijn. Bij een grotere voorraad heb je nog wel eens enkele boekjes over voor reserve, dan is het iets minder erg. Nu moet ik een keuze maken aan wie ik dit exemplaar verstrek of ik moet het zelf houden.

Jaap Haasnoot

Ik heb drie maal enkele boekjes besteld. Het ging heel goed. Alleen bij de laatste bestelling had ik iets niet goed ingevuld bij de betaling, waardoor en en ander lang werd opgehouden.

Bruers Luc

De bestelde boeken zijn precies wat ik verwachtte. Er ging amper een week voorbij na de bestelling en de boeken werden stipt geleverd.

kwalitatief uitstekend.
Zeer snelle druk en dito levering.

Mohamed Essakhi

EZbook.nl heb ik leren kennen via Google.com

L Reinders

Heb tien boekjes laten drukken waar ik zeer tevreden over ben. Boven verwachting mooi, kwam de zending aan op mijn adres.

De kleurendruk van de omslag van mijn boek was exact zo die moest zijn.

Vera M.

Al jaren mijn vaste boekendrukker

Prachtig product, hele fijne ondersteuning altijd (Barbara). Betrouwbaar en snel.

Hou dit niveau vast