Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Erg goed. Snelle levertijd en goede kwaliteit.

Kwaliteit is erg hoog en het is handig dat je een voorbeeld te zien krijgt incl. uitleg over marges e.d. wanneer je je bestand upload.

Soms is het niet helemaal duidelijk hoe de indeling van je boek eruit komt te zien. Hoeveel witpagina's er bijvoorbeeld aan het eind komen. Daarbij komt dat bij heen en terug bladeren de indeling... Soms is het niet helemaal duidelijk hoe de indeling van je boek eruit komt te zien. Hoeveel witpagina's er bijvoorbeeld aan het eind komen. Daarbij komt dat bij heen en terug bladeren de indeling soms verandert.

Heel makkelijk, indien nodig steun, goed product, snelle levering

Zeer gebruiksvriendelijk

Marga

Snelle en correcte service, ook als er iets mis gaat komen ze met een snelle en prima oplossing!

zeer goede service

nee

Frans van Vorsselen

Bijzonder prettig

Heldere uitleg voor het maken/uploaden van een boek

Inloggen, Inlog knop veranderen in Ingelogd, zodra gebruiker is ingelogd
tevens tonen account naam ingelogde gebruiker.

Schiedmayer Foundation | Stuttgart - Germany

Top service !

very good

no

F. van Rappard

Ik had al eerder gebruik gemaakt van EZ en wist dus dat het goed werkt. Upload ging gesmeerd en betaling ook. De verzending was razend snel.

product is goed inzichtelijk

niet

Jos K.

Het vergt zorgvuldige bestudering van de mogelijkheden, anders maakt men vergissingen

volgens mij staat er voldoende informatie, maar dient men wel kennis te hebben over lay-out en drukwerk. Maar via telefoon kan men voldoende extra informatie krijgen.

Tsja, ik heb mij in 't begin wel eens vergist en de grijsrand i.v.m. 'bleed' over het hoofd gezien, waardoor de kaft deels wegviel. Dom van mij, maar misschien had ik een waarschuwing kunnen... Tsja, ik heb mij in 't begin wel eens vergist en de grijsrand i.v.m. 'bleed' over het hoofd gezien, waardoor de kaft deels wegviel. Dom van mij, maar misschien had ik een waarschuwing kunnen ontvangen van jullie?

Ik ben zeer te spreken over EZBook. Goede software, snelle levering, prima kwaliteit. En wast minstens zo belangrijk is: buitengewoon betrokken en prettige afhandeling aan de telefoon.

Goede software, snelle levering, prima kwaliteit drukwerk.

Meer kleuren als keuze voor de buitenkant zou prettig zijn.

Duidelijk. En zo nodig snel telefonisch contact mogelijk

Slager

Zeer goed. Eenvoudig werken met het juiste Word programma en prachtig resultaat.

Eenvoudig, snel en je weet vooraf de prijs.