Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Gwen van Dongen

Ik had nog nooit "zelf" een boekje laten maken. De instructie was duidelijk en het werkte supersimpel. Het boekje is heel mooi geworden en ik ben er heel blij mee! De volgende keer zal ik het... Ik had nog nooit "zelf" een boekje laten maken. De instructie was duidelijk en het werkte supersimpel. Het boekje is heel mooi geworden en ik ben er heel blij mee! De volgende keer zal ik het lettertype wat groter maken denk ik, want de letters zijn nu best klein. Dat had ik tijdens het maken niet in de gaten.
Binnen 5 werkdagen had ik mijn eigen boekje binnen!

de website is overzichtelijk, de procedure is goed uitgelegd en heel simpel te volgen, het product ziet er mooi uit, de verwerking en bezorging binnen 5 werkdagen is echt top.

Misschien een tip erbij op de site.. denkt u aan de lettergrootte als u een A5 boekje maakt? ( maar dat was misschien alleen op mij van toepassing )

Irene

Boekje besteld, en binnen een paar dagen al geleverd. Top service, eenvoudige website

Duidelijk website, goede kwaliteit

Clem Sluijsmans

Professionele en oplossingsgerichte aanpak.

Uitstekend product met een klantvriendelijke en oplossingsgerichte ondersteuning.

Een eventuele prijsverhoging van tevoren aankondigen, zodat de klant hier rekening mee kan houden.

Smokey's Disciple

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie boeken qua omslag en inhoud. Foto's kwalitatief goed.

Boeken kwamen licht vochtig binnen, geen echte schade maar wel wat gebobbeld. Waarschijnlijk ontstaan in verzendproces.

Positief

Goede communicatie en service

Harry

Prima kwaliteit, snelle levering

Prima kwaliteit, snelle levering

Hetty

Heel goede ervaring

Servicegerichte klantenservice, behulpzaam. Na fout bij het indelen van een boek (mijn fout) is het de medewerker klantenservice toch gelukt het nieuwe gecorrigeerde boek binnen 3 werkdagen bij mij... Servicegerichte klantenservice, behulpzaam. Na fout bij het indelen van een boek (mijn fout) is het de medewerker klantenservice toch gelukt het nieuwe gecorrigeerde boek binnen 3 werkdagen bij mij thuis te bezorgen! Op tijd voor het feest waarvoor het boek bedoeld was. Heel blij mee.

Misschien verwijzing naar adobe voor het maken van 1 pdf van een aantal losse pdf's? Of heb ik die verwijzing zelf over het hoofd gezien?

Kees

Precies wat ik zocht

Makkelijk en vanaf 1 boek mogelijk

Duidelijker voorbeeld van eindresultaat

A. Stortelder

Uitstekend

Layout zelf te regelen op de site

E. van der Most

Uitstekend