Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

J.Pol

de prijs

kleurkwaliteit is minder geworden

Wim van Es

Boekjes zijn prima. De omslagkleur wijkt af van de vorige boekjes (serie) . Is lichter geworden. Was donkerblauw, is nu iets lichter in kleur.

Goede kwaliteit en duidelijkheid

Geen verbeterpunten, is prima

OOM FRED

Ruime tijd geleden heb ik een biografie laten maken bij PrijsPrinter. Ik wilde de COVER full/stretched A4. Youp vBoxtel heeft er energie en tijd ingestoken
om er een mooie cover van te...
om er een mooie cover van te maken.
Enige tijd geleden wilde ik een boekje laten maken identiek COVER. Youp had er geen in meer in - geen beantwoording e.Mail.
Ik had met nog wat andere boekjes HetZelfde Probleem ..... bij 3 (DRIE) andere PrintShops.
Als ik een COVER inlever / als Page 1 /of/ als seperate JPG/ wordt er door de computer - van de Print Shops - automatisch een PDF van gemaakt + witte rand.
Ik wil geen witte rand.
Contact met Klantenservices zaaide verwarring en was er onbenul/onbegrip.
Er was iemand die zei dat "ze" een aangeleverd bestand niet mochten 'aanraken'.
Er was iemand die het kon "aanpassen" voor 23.50 ----
=
Bij EZ zag ik de optie voor seperate invoering COVER.
Ik heb uitgevonden dat als ik de achterkant cover NIET INVUL er dan ook een 1xcoverfoto voorkant wordt 'uitgetrokken' over 2xA4. voor+achter.
Ik heb uitgevonden dat als ik de achterkant cover invul met een wit vierkantje JPG - vervolgens de cover 'normaal' 1xA4 - stretched wordt verwerkt.
** Hieromtrent misschien aanbeveling voor jullie om meer duidelijk opties te benadrukken voor Dummies (ik).
=
Enige tijd geleden bij EZ tot volle tevredenheid besteld.
Recentelijk een dun boekje voor mijn zusje Barry besteld. Een vraag hierover is door EZ per eMail binnen 6uur beantwoord.
Barry was heel erg blij met haar boekje. Ze vond het fantastisch.
Op kortere termijn een nieuw boekje in de planning. Zeker via EZ !
= mvg Alfred d'Arnaud vB.

PRIMA.. ik zie net - dat de 'sterren' moeilijk zijn aan te klikken ... (ik ben slechtziend). zou beter zijn als ze blauw kleuren of zoiets.

ZIE BOVENSTAAND

Pyramidion

Zeer goede ervaring

De papierklem v/h binnenwerk constant houden. Dit geldt ook voor de coverkleur. Normaliter geen probleem totdat je een deel I en deel II besteld. Dan komt het slordig over zodra er verschil te zien... De papierklem v/h binnenwerk constant houden. Dit geldt ook voor de coverkleur. Normaliter geen probleem totdat je een deel I en deel II besteld. Dan komt het slordig over zodra er verschil te zien is. Ook geen visitekaartje voor mijn bedrijf.
Buiten dat echt meer dan prima werk geleverd.

C J kluun

Prima ben zeer tevreden.

hans jansen

Altijd netjes geleverd wat je hen op draagt

duidelijk

Slieksje

Super! Hele overzichtelijk site. Gemakkelijk aan te passen naar eigen keuze. Veel opties. Een echte aanrader. De kwaliteit is ook heel goed.

Overzichtelijk, gemakkelijk

Doe zo verder!

E.O. Flores Cordova

Fantastisch!! Snel, klanten gericht, telefonisch bereikbaar

Telefonisch bereikbaar, snelle reactie

Ik kan niets bedenken...!!

Van Nevel Robert

Maakten kennis met een vlot bruikbare boekdruk dienst

snelheid, drukkwaliteit

bij de tweede bestelling was er een lichte golving in het boek op te merken als ze op een plat vlak ligt. Zou daar nog op terug komen via e-mail. Het is echter niets om ontevredenheid over te moeten... bij de tweede bestelling was er een lichte golving in het boek op te merken als ze op een plat vlak ligt. Zou daar nog op terug komen via e-mail. Het is echter niets om ontevredenheid over te moeten delen.

Ontwerpstudio Anders

Prima service en ze denken goed mee.

Meedenken en meehelpen!