Klantvriendelijkheid van onze medewerkers
9.4/10

4050 Reviews

Broaden Your Worldview (Retail Solutions bv)

10/10

Prima kwaliteit, snelle levering

perfecte online begeleiding en informatie voor plaatsen van bestelling en opladen bestanden - accountdatabank voor de persoonlijke digitale bestanden en productspecificaties - kwaliteitsvolle... perfecte online begeleiding en informatie voor plaatsen van bestelling en opladen bestanden - accountdatabank voor de persoonlijke digitale bestanden en productspecificaties - kwaliteitsvolle verwerking - snelle levering

Geen ervaring met medewerkers; kan dit dus niet beoordelen

Alexander van Zeggeren

10/10

Ik ben bij EZbook terechtgekomen toen ik in een vrij moeilijke situatie zat. Voor de uitvaart van een onverwachts overleden vriend hadden wij op zeer korte termijn (twee dagen) 150 boeken nodig. Ik... Ik ben bij EZbook terechtgekomen toen ik in een vrij moeilijke situatie zat. Voor de uitvaart van een onverwachts overleden vriend hadden wij op zeer korte termijn (twee dagen) 150 boeken nodig. Ik heb meerdere bedrijven gebeld met mijn hulpvraag en kreeg in alle gevallen te horen dat ze niets konden beloven op zo een korte termijn en dat ik beter even verder kon zoeken. Bij EZbook kreeg ik een meneer genaamd Mark aan de lijn. Hij hoorde mijn verhaal aan en heeft meteen aangeboden om deze last van mijn schouders af te halen door meteen aan het werk te gaan. De opmaak hoefde ik niet aan te leveren (wat mij heel veel tijd bespaarde) en hij gaf mij direct voorrang op de andere lopende bestellingen naar aanleiding van die urgentie en de verdrietige aangelegenheid. Hij bood zelfs aan dat mocht er iets van vertraging optreden waardoor ik de boeken niet een dag van tevoren zou hebben dat hij zelf naar de plek van de uitvaart zou komen rijden om ze persoonlijk aan mij te overhandigen. Dit was in dit heftige en moeilijke moment meer dan ik had kunnen wensen. Er is tot laat in de avond doorgewerkt om mij te kunnen helpen. Ik stuurde in de avond nog een mailtje met de vraag of er nog een kleine aanpassing gedaan moest worden en kreeg om 22:18(!) zelfs nog een bericht dat ze het hadden doorgevoerd. De boeken werden de dag erna meteen gedrukt en de daaropvolgende dag lagen ze 's ochtend bij mij in huis. Alle lof voor de prachtige manier hoe zij met mijn situatie zijn omgegaan. Prachtige boeken, voor alles persoonlijk contact tot in de late uren, extreem snel gedrukt en geleverd, en zelfs na afloop voor de uitvaart nog een telefoontje om mij sterkte te wensen met de uitvaart. Wauw. Heel erg bedankt aan iedereen voor deze extreem professionele maar ook mooie en liefdevolle prestatie.

Denken goed mee, extreem professioneel, korte levertijd, persoonlijke service, meelevend, en daarbij zijn het ook nog erg lieve mensen.

Ik kan mij niet voorstellen hoe zij mijn hulpvraag beter hadden kunnen beantwoorden.

M.v.d.werf

6/10

Soms wat moeilijk bereikbaar

Kwaliteit drukwerk

Telefonische en e-mail beantwoording is een verbeter puntje.

Jacques van Laar

8/10

In zijn algemeenheid een goede ervaring. tevreden met het resultaat

ik kon snel aan de slag

de instructie over de pdf's met betrekking tot lettertype kan helderder. ook een preview van het eindresultaat zou ik waarderen

conny clement

2/10

GEEN GOEIE ERVARING WAT DE OPLOSSING BETREFT OVER EEN SLECHT GELEVERD BOEK. geen opvolging, geen duidelijke communicatie. boek was slecht gelijmd, foto's zijn niet de kwaliteit van de verzonden pdf.

snel gemaakt, maar zeker niet kwalitatief daarom

geen tips,

Kersten

7/10

Behulpzame service

Persoonlijk af te stemmen

Betere bereikbaarheid

vanderweij

7/10

Klantvriendelijk

zelf je boek invoeren en bekijken

zwart-wit en kleurendruk werd gemakkelijk verwisseld op de site

W A Brouwer

6/10

Door een fout mijnerzijds stuurde ik een leeg document, wel cover. Na betaling van € 34,00 werd het boek ‘gedrukt’. Ik kreeg na twee weken een tekstloos boek opgestuurd. Het lijkt me gewenst dat er... Door een fout mijnerzijds stuurde ik een leeg document, wel cover. Na betaling van € 34,00 werd het boek ‘gedrukt’. Ik kreeg na twee weken een tekstloos boek opgestuurd. Het lijkt me gewenst dat er na ontvangst van mijn lege document aan de bel getrokken zou zijn: ‘wilt u inderdaad een boek laten drukken zonder tekst?’ Zelf heb ik na ontvangst gebeld. Na overleg kreeg 50 % korting bij een tweede exemplaar, nu wel met tekst. Mijn avontuur met EZbook kostte € 62,00 voor 45 pagina’s.

Nee

Zie boven, laat bijtijds weten wanneer er iets fout gaat