Je aankoop wordt beschermd

Informatie op onze website
Snelheid van levering
Kwaliteit van de geleverde boeken
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers
Deskundigheid van onze medewerkers

Frank reussink

Geweldig!!! Super klanten service. Door een ongelukje was de postcode fout ingevoerd. Door alle moeite die ezbook heeft gedaan, is alles weer goed gekomen en was de verrassing gered. Dank jullie...

Klanten service, professionele druk, mooi gebonden en goede kleuren.

Nog niet gevonden

Paul jans

Zeer positief . Met correcte en klantvriendelijke dienst. Concurrentiële prijzen.

Sam Kaas

Erg tevreden over drukken van familiekookboek

Goede prijs/kwaliteitverhouding, uitstekende service bij drukfout, overzichtelijke website

Studio Ravie

Ik ben tevreden over de hele lijn. De informatie op de website was helder en overzichtelijk, het bestellen verliep vlot, de bestelling was tijdig en de gedrukte boeken waren van mooie kwaliteit!

Sterke plus vind ik het kunnen bestellen vanaf 1 exemplaar!
Eenvoud van het hele proces.
Mooie kwaliteit van de afgeleverde producten.

Als professional druk ik regelmatig boekjes. Ik had graag op voorhad papierstalen ontvangen om deze te kunnen beoordelen voor ik in druk gaf. Een ander dingetje dat een beetje verwarrend was: op de website las ik bestelling wordt geleverd binnen de 3 tot 5 dagen, in de bevetsigingsmail stond 5 tot 8 dagen. Dat was even stress, aangezien ik echt gewerkt had naar tijdige levering. Gelukkig ontving ik de boeken op dag 5 na bestelling. Eind goed, al goed.

P. Degenaar

Snelle en accurate behandeling, zeer positief over het resultaat.

Nvt

Sneen makkelijk

Goed zelf te creeeren

Visualisatie kaft

Eelco Visser

EZbook levert goede producten. Het bestelde wordt volgens afspraak geleverd.

Arend Liebeek

Voor privé een boek laten maken. Prima service en snelle levering.

Snelle levering en prima kwaliteit.

A Brakenhoff

Bijzonder goed! Mooi drukwerk tegen een mooie prijs.

Het bewaren van eerder geleverd drukwerk was voor mij een meevaller. Al stond het niet meer bij mijn 'account'.

Misschien was het maar eenmalig, maar toen ik hoorde dat u pdf file voor een na bestelling beantwoordde met: 'doe maar drie stuks' hoorde ik niets meer...