Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Erik Martens

Helaas ontevreden over laatste bestelling. Ik had via de klantendienst gemeld dat ik via transfer een pdf-bestand zou sturen met hogere resolutie (600.000 MB) van standaard. Mits extra kost was dat... Helaas ontevreden over laatste bestelling. Ik had via de klantendienst gemeld dat ik via transfer een pdf-bestand zou sturen met hogere resolutie (600.000 MB) van standaard. Mits extra kost was dat geen probleem. In het geleverde boek is dat via we-transfer bestand niet verwerkt. Nochtans is er overleg over geweest via de klantendienst.
Ook een opmerking bij een vorige levering: de bestelling werd afgewerkt met een ander papier dan hetgeen was gevraagd (90 grams HVO Wit Mat) op het invulformulier.

snelle service, meestal goede afwerking

aandacht voor details bij de bestelling

Rini Toet

Uitstekend

Snelheid van oplevering en what you see is what you get.

Peter Bos

Goed | Duidelijke website | uitstekende kwaliteit

Voorvertoning van geüpload boek maakt snel duidelijk hoe het eruit komt te zien

?

Jasper Gijt

Goed. Makkelijk alles te uploaden en als ik bel hoef ik niet lang te wachten.

zeer gebruikersvriendelijk

Bart Gijssen

Uitstekend

kwaliteit van de boeken

Anne D.

3x een bestelling gedaan van (bijna) hetzelfde boekje. Eerste twee keer snel binnen en goede kwaliteit. Derde keer duurde het langer dan op de site vermeld was (12 dagen, waardoor ik in tijdsdruk... 3x een bestelling gedaan van (bijna) hetzelfde boekje. Eerste twee keer snel binnen en goede kwaliteit. Derde keer duurde het langer dan op de site vermeld was (12 dagen, waardoor ik in tijdsdruk kwam) en was de kwaliteit van de afbeeldingen wel duidelijk een stukje minder. Wel een makkelijk programma en vriendelijke medewerker aan de telefoon. En betaalbaar.

Makkelijk om zelf een boek te maken vanuit een pdf-bestand.

Op de site staat levering binnen 5 dagen en geen wachttijd, voor levering binnen 48 even bellen. Mijn levering kwam na 12 dagen. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik had moeten bellen als ik het... Op de site staat levering binnen 5 dagen en geen wachttijd, voor levering binnen 48 even bellen. Mijn levering kwam na 12 dagen. De mevrouw aan de telefoon zei dat ik had moeten bellen als ik het binnen 5 dagen had willen hebben, want dan was het spoed. Vond ik misleidend op de site. Daarnaast heb ik 3x hetzelfde boekje laten drukken en de kwaliteit van de foto's (scherpte en kleur) was de derde keer een stuk minder! De derde keer had ik 75 stuks besteld, bij meer stuks goedkoper of op een andere manier gedrukt misschien?

karin

On persoonlijk, geen check

ik zou het nooit meer bij jullie doen, onvriendelijk geholpen, dat deed de das om. ik had een fout gemaakt maar de medewerker was daarna onvriendelijk

deurwaarder

Goede informatie. snelle levering. perfecte klantenservice.

kwaliteit van boeken, heldere info op website

mogelijk meer variatie in afwerking boeken.

Fraans Brugman

3x een bestelling voor hetzelfde boekwerkje gedaan.

goede prijs kwaliteits verhouding

Er zit te veel verschil in kleur bij de verschillende bestellingen. Dit is vooral te zien bij de foto's. Op die manier heeft het jammer genoeg geen zin om vooraf een proefexemplaar te laten drukken.

Manon Ligtenberg

Slecht, geen contact te krijgen wanneer je een probleem hebt

Niks

Reactie geven wanneer klanten daarom vragen. Tot op heden nog niks gehoord over een klacht