Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Jacoba J. de Graaff

Goed en duidelijk, zijn erg betrokken als je vragen stelt.

goed te begrijpen is voor mij het belangrijkst. Bij hen kan ik rustig fouten blijvend corrigeren met het systeem.

tot zover niet

Remonstranten Zwolle

Prima prijs- kwaliteit verhouding

Goed advies en persoonlijk contact

P.J. Pennekamp

Prima boek

Korte levertijden en prima kwaliteit

Ton

Prima!

Het bestand is makkelijk zelf up te loaden. Alles wijs vanzelf en het resultaat ziet er verzorgd uit en is nog snel in huis ook.

Wellicht een knop bij het uploaden om aan te geven dat pagina's in kleur én zwartwit moeten. Daar kun je nu voor bellen maar als je weet dat als je op die knop drukt er een medewerker naar kijkt, vind ik dat makkelijker.

S. P den Heijer

Goed maar wat ik wel vind dat de kleuren foto's veel te veel hun kleur verliezen en te donker zijn afgedrukt heb geen idee hoe dit kan. De rest is prima geslaagd binding en verzorging en de...

Eden Mestrini

In 2018 heb ik hier een boek besteld. Ik had toen issues met het uploaden van het boek. EZbook heeft mij toen uitvoerig geholpen, ook al duurde het erg lang.
Dat maakte dat ik nu ook weer...

hele duidelijke, stapsgewijze uitleg (grootte cover, bleed, marges).
Ook het overzicht van waaruit je werkt is erg prettig, je kan direct zien hoe het eruit ziet.

Hans Slebos

Mijn eerste boek af laten drukken bij EZBOOK en het resultaat mag er zijn. Kreeg helaas wel een boek met inktvegen, maar na contact met EZBOOK zonder gezeur een vervangend exemplaar ontvangen. Het...

Detmer Koppius

Technische ondersteuning wordt erg op prijs gesteld.

EZbook is handig om een paar exemplaren van mijn boeken (bij-) te bestellen. de instructies zijn i.h.a. duidelijk.

Verbeterpunten:
1. Vloeiende randen van afbeeldingen worden niet goed afgedrukt (na handmatig ingrijpen wel). In de instructies staat op de laatste regel iets over “transparanten”. Slechts weinig consumenten zullen begrijpen dat hiermee “vloeiende randen” worden bedoeld. Dit punt kan in de instructie dus worden verduidelijkt. En misschien kan er ook een advies komen op welke manier je het wel automatisch goed kan laten afdrukken.
2. De rugdikte calculator berekende voor mijn boek van 140 pagina’s (120 grams HVO wit mat en harde omslag) een rugdikte van 12 mm. Echter de werkelijke rugdikte is 15 mm. De 140 pagina’s (zonder kaft) zijn samen al exact 12 mm (!). Hierdoor komt de titel en de afbeelding op de voorkant niet in het midden. Bij een eerder boek dat ik bestelde was er ook een verschil van ca. 3 mm. Dus misschien behoeft de rugdikte calculator een aanpassing?
3. Van het fotopapier dat je kan kiezen wordt de indruk gewekt dat het wit is. Het is echter gelig. Het lijkt mij wenselijk om dat er bij te vermelden.
4. Bij toepassing van “off-white” papier blijven de schutbladen helder wit. Het is mijns inziens wenselijk om daarop te attenderen.
Detmer Koppius

Studio Dorant

Uitstekende service, mooi resultaat.

De kwaliteit van het boek is zonder meer goed.

De website kan iets verbeterd, maar met enig oefenen is alles te vinden. De informatie naar de klant kan wel beter (bv meldingen van verzenden is niet goed geregeld).

Liselot

Positief ondanks aantal verbeterpunten.

Tevreden over:
+ makkelijk uploaden en pdf bekijken
+ meerdere keuzes van papier/ vormgeving
+ duidelijkheid wat de prijs wordt
+ vanaf 1 boek mogelijk!

Niet tevreden over:
- reageren niet op mail
- bellen niet terug nav terugbelafspraak
- geen kortingacties, zoals bij mij als terugkerende klant
- foto’s te donker afgedrukt
- bij alle 3 bestellingen pas op 5e werkdag bericht dat pakket dag later bezorgd zal worden dus dag 6 (site geeft 3-5 bezorging aan)