Deskundigheid van onze medewerkers
9.5/10
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Wim Wijnands

Bijzonder positief. Het bestelde boekwerk is op bijzonder vakkundig vervaardigd. En met mijn 48-jarige ervaring in de grafische industrie denk ik zeker een vakkundig oordeel over de kwaliteit te...

Zoals gezegd de kwaliteit, maar zeker ook de helderheid bij informatie aangaande prijs etc. Ook de werkwijze via de website is zeer duidelijk en gemakkelijk.

M.Ouwehand

Mijn fotoboek met verhalen heb ik voor de eerste x besteld bij EZbook. Ik had van derden gehoord over de prettige manier van communiceren tijdens het bestellen. Vragen zijn er bijna altijd waardoor...

Zie vorenstaande

Tot op heden niet aan de orde

Lilian steenvoorden

Prima, alles duidelijk en op tijd en ook het geprinte resultaat naar verwachting. Ik ben erg blij met mijn boekjes en heb ook goede reacties er op gekregen.

website heel duidelijk, een kind kan de was. Telefonisch contact prettig, behulpzaam en vriendelijk

In het proefexemplaar zat een bladzijde met een scheve vouw. Omdat het toch een proefex. was, was dit niet erg, maar misschien iets waar nog op gelet zou kunnen worden. Maar dat is maar een klein puntje.

L. Verhage

Goede ervaringen en goed bereikbaar. Bij vragen of wensen wordt je goed en vriendelijk te woord gestaan.

Eenvoudige en duidelijke manier van samenstellen boek.

1. de rug van het boek:
a. zelf kiezen van de gewenste kleur, geen voorgeschreven kleuren
b. nu auteur en titel gescheiden door een verticale streep. Graag eigen tekst en keuze font. Grootte letters eventueel ook
zelf kiezen
c. aantal tekens is nu te beperkt

2. betere positioneringsmogelijkheden voor- en achterkant

3. scheiding tussen gegevens besteller en bezorgadres (zie o.a. bol.com)

4. betere bereikbaarheid en bewerking van een bestaand project/product. Soms was bewerken niet meer mogelijk.

Dominique De Caigny

Goede kwaliteit, snelle service. Het boek wordt precies gedrukt zoals het in de online tool wordt voorgesteld.

Directe prijsinformatie, goeie tips en het "what you see is what you get"-principe van de online tool.

Niet onmiddellijk, alles is prima.

Wilfried Luyten

Boek een week geleden besteld. Nog geen idee wanneer het geleverd wordt

Peter

Uitstekende dienstverlening en druk

Bij EZbooks hebben ze een geduldige en professionele klantenservice die ons geholpen heeft om 250 bijzonder mooie boeken te drukken.

Francy Wasch

Helemaal tevreden. Het laten afdrukken van 1 exemplaar van mijn boek (alleen voor mezelf) ging heel gemakkelijk en het resultaat was perfect.

Het gemak waarmee de hele tekst werd geüpload.

Anneke van Dalen

Altijd een hele persoonlijk benadering, wat dit bedrijf aantrekkelijk maakt. Er wordt altijd teruggebeld en er worden goede adviezen gegeven. Je bent echt klant, men weet je naam nog, terwijl je...

De persoonlijke aandacht dus. De site is erg duidelijk en alles wordt goed uitgelegd.

zou t niet weten

Ed. Schulte

Om de paar jaar ben ik zover dat ik weer nieuwe versies gemaakt heb van "mijn" boekjes. Het bevalt mij goed deze werkwijze. De kwaliteit van de afbeeldingen is ook aanmerkelijk beter, scherper dan...

De wijze van invoeren (dan wel met Chrome) werkt uiterst prettig en je kan gelijk zien hoe het er uit komt te zien.
Wat voor mij de eerste keer was dat ik de afbeelding op de omslag voor en achter in de geniete versie door kon laten lopen en dat ziet er fraai uit.

Wat ik wat onhandig vind is dat je per boekje steeds eerst af moet rekenen en niet aan het eind van de gehele bestelling, maar ja ik had deze keer veel verschillende boekjes laten printen.