Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Rotary Lars Hoogenboom

Mooie kwaliteit, fijn zaken doen

Goede ondersteuning met humor hebben ons een prachtige set boeken bezorgd. Zeer tevreden over de kwaliteit

Geen!

Bart Gijssen

Alle prima

Mooie uitvoering

Binnenzijde bindwerk licht zichtbaar

Prima hulp gekregen bij een probleem in pdf dat ik zelf niet opgelost kreeg.

Ondersteuning.

Aanvankelijk niet teruggebeld.

Norbert Verkimpe

Prima & heel kwalitatieve afwerking van mijn bestelling! Enorm behulpzame & proactieve customer service desk.

Website + Customer service desk

De samenwerking met GLS laat te wensen over. (Zie mijn indiv. reacties naar jullie medewerkers)

Nu al voor de 3e keer een boek gemaakt en besteld bij EZbook. PDF uploaden en klaar. Geen moeilijk gedoe met marges en andere eisen waaraan een PDF bestand moet voldoen. De resultaten zijn tot nu... Nu al voor de 3e keer een boek gemaakt en besteld bij EZbook. PDF uploaden en klaar. Geen moeilijk gedoe met marges en andere eisen waaraan een PDF bestand moet voldoen. De resultaten zijn tot nu toe steeds naar tevredenheid geweest. Ik ben gastouder en de boekjes die ik maak zijn voor de gastkinderen die afscheid nemen. Alle verhaaltjes en foto's van de opvangperiode komen erin. De boekjes worden heel positief ontvangen.

Gemakkelijk en snel. Geen moeilijk gedoe met bestands-eisen. Gewoon PDF uploaden en klaar!

Jammer dat de verzendkosten zo hoog zijn, terwijl het pakketje gewoon door de brievenbus past

Reactie EZbook.nl:

Beste mevrouw E. Dank voor uw review. Onze verzendkosten zijn op basis van een gemiddeld posttarief en bevatten ook verpakkingskosten. Toch hoor ik wat u zegt. EZbook.nl ondersteunt graag en... Beste mevrouw E. Dank voor uw review. Onze verzendkosten zijn op basis van een gemiddeld posttarief en bevatten ook verpakkingskosten. Toch hoor ik wat u zegt. EZbook.nl ondersteunt graag en regelmatig goede doelen en daden. Uw werk valt in die categorie. Daarom bieden we u het volgende boekje geheel gratis aan, de druk en de verzendkosten. Ik hoop u hiermee een plezier te doen. Met vriendelijke groet, EZbook.nl Susanne Kegels Manager Klantenservice

Rob Faas

Prima service. Snel en goed gemaakt. Wel iets duurder dan andere aanbieders.

De manier van aanleveren van je boek

Meer formaten.

Van Garsse Luc

Zeer tevreden

mooi afgewerkt boekje en goede hulp bij layout

in de klantendienst minder goed geholpen omdat foute commentaar werd gegeven omtrent het ingezonden ontwerp. Dag nadien echter goed geholpen.

wim-vanes@kpnmail.nl

Zeer goed

Momenteel geen verbeterpunten wat drukwerk betreft. Wat verzending brievenbuspakket betreft heeft Post.Nl mijn voorkeur boven GLS. Bij GLS moet je tekenen voor ontvangst en daardoor moet je... Momenteel geen verbeterpunten wat drukwerk betreft. Wat verzending brievenbuspakket betreft heeft Post.Nl mijn voorkeur boven GLS. Bij GLS moet je tekenen voor ontvangst en daardoor moet je thuisblijven of de buren achterna lopen. Post.NL stopt het pakje (brievenbuspakket) gewoon in de brievenbus. Gemakkelijk dus. Bij dikkere pakketten (niet in brievenbus passend) maakt het niet veel uit.

Walter Baghuis

Prima kwaliteit en snel geleverd

Goede interface

Nummering pagina’s

ellen

Heel mooie kwaliteit van het boek voor een eerlijke prijs!

Heel mooie kwaliteit van het boek voor een eerlijke prijs!