Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Oma Jeanne Tijs

T O P !!!!

Met evenveel liefde als ik het boek maak wordt het in zijn uiteindelijke vorm gegoten door jullie !!

Goede bescherming om de hoeken van het boek als het verstuurd wordt. De pakketbezorger smijt het gewoon door de brievenbus.

Peter Hofland

Ik ben weer zeer verrast over de mooie verwerking van mijn boek.

Snel en accuraat

geen - ben zeer tevredenm

Studio Dorant

Uitstekende service: snel, prachtig resultaat.

Het uiteindelijke product

De website mag wat meer informatie geven, bv over de papiersoorten

K. Puhl

Duidelijke website, goede ondersteuning voor zover nodig.

Je krijgt gewoon de mooie boeken zoals je die hebt geüpload.

Bij een enkel boek trok de harde kaft een klein beetje krom. Is dat door de lijm? Vermoedelijk tijdelijk en eigenlijk niet storend maar valt even op.

R. Bell Coaching

Top: snelle service, goede kwaliteit en stevig verpakt zodat er bij bezorging geen problemen ontstaan door postbezorgers.

Goede kwaliteit, wat bij anderen vaak te wensen overlaat.

PD

Al jarenlang prima

Makkelijk programma en goed kwaliteit

Eric Verhulst

Boek is samengesteld op 18 december en slechts op 3 januari geleverd. Ik kreeg al op 19 december,een dag later terug, een bevestiging en een tracking number om het pakket te kunnen volgen. Ik was...

Afwerking van het boek

Correcte informatie over het leveringsproces. Goede opvolging van vragen gesteld via email

B.H.M.A. Geusens

Het was de eerste keer dat ik hier een boek heb laten drukken .
De bestelprocedure was heel makkelijk , ook de levering verliep ondanks de feestdagen erg vlot.
Ik heb alleen één...

Snelle levering en stevig papier.

Men moet drukwerk (beter) controleren , scheef gedrukte pagina's of scheef afgesneden pagina's mag niet gebeuren en als het wel gebeurd niet zo naar de klant sturen maar een nieuwe druk maken , er moet immers genoeg voor betaald worden.
Aangeleverd origineel in pdf bestand had namelijk rechte pagina's , daarom vind ik het vreemd dat het toch scheef staat.
Een 2e mogelijkheid is dat men diverse pagina's scheef heeft afgesneden voordat men ze heeft verlijmd tot een boek.
Dit moet gewoon beter!

Albert Wessels/Frans Kromhout

Uitstekend

prima website, overzichtelijk

Vrehen

Website en bestelprocedure gaan voorspoedig. Ook de levering etc is uitstekend, de volgende keer zal ik weer bij dit bedrijf een order plaatsen. Ik heb overigens geen telefonische contacten gehad.