Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Dartschool / Tommy De Kimpe

Top kwaliteit en top service

Service: zorgen dat de boeken op tijd zijn

Toen ik de eerste keer belde kreeg ik enkel telefonist aan de lijn die mij niet kon doorverbinden met customer service.

Visser

Geweldig

snel en zonder moeilijkheden

misschien een mogelijkheid tot veranderen tot het moment van drukken

Van den Berg Training en advies B.V.

Hele fijne site. Snel en eenvoudig te hanteren.

Snelheid

Controle op indeling bij printen

Dianne

Positief. Snelle levering. Na een bestelling waar in print verschillende lettertypes zichtbaar waren, contact met klantenservice gehad. Snel en duidelijk geholpen. Oorzaak aangegeven en aanbod voor... Positief. Snelle levering. Na een bestelling waar in print verschillende lettertypes zichtbaar waren, contact met klantenservice gehad. Snel en duidelijk geholpen. Oorzaak aangegeven en aanbod voor nieuwe afdruk. Duidelijk, snel en vriendelijk geholpen. Snelle levering.

Snelle levering. Vriendelijke klantenservice.

Zelf controle kunnen doen of bestand ok is voor afdruk.

Dankzij de vriendelijke medewerkers van EZbook kreeg ik mijn bestelling toch nog op tijd.
Wat een service!

Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam

Alles is naar wens

Sebastiaan

regeren snel per mail

vond de fotos op de voor en achterkant op het boek niet mooi,voorkant was de foto te uitgerekt achterkant was niet zoals ik had verwacht(persoon stond er niet helemaal op.En jammer dat je de... vond de fotos op de voor en achterkant op het boek niet mooi,voorkant was de foto te uitgerekt achterkant was niet zoals ik had verwacht(persoon stond er niet helemaal op.En jammer dat je de inhoud van het boek(regels/hoofdstukken)niet kan aanpassen.Het komt er acht in zoals je het upload.

P. van Tuinen

Makkelijk om eigen boek af te laten drukken

Goede gebruiksaanwijzing

Ne

Frans Ort

Uitstekend

heldere website, prima uitleg, goede reacties aan de telefoon, snelle levering, prima uitvoering

Hj janssen

Zeer goed

Persoonlijke service van klantenservice. Goed kwaliteit drukwerk, levering nog voor de deadline.

Houden zo

Patrick Harmelink

In één woord: uitstekend

Kwaliteit van het geleverde product