Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Van impe

Nogal duur in vergelijking met bv. Lulu.com

Leverbaar met harde kaft (nu ook bij Lulu)

Prijs te hoog, verzendingskosten hoog.

Damaris

Heel goeie service! Snel van je pdf bestand een boek maken

Snel van je pdf bestand een boek maken

Martika Tanihatu

Erg tevreden! Al twee keer een boek besteld en helemaal hoe ik het wilde. Het maken van het boek, gaat om een gemakkelijke en snelle wijze. Als je niet zeker bent of nog dingen wilt aanpassen, slaat... Erg tevreden! Al twee keer een boek besteld en helemaal hoe ik het wilde. Het maken van het boek, gaat om een gemakkelijke en snelle wijze. Als je niet zeker bent of nog dingen wilt aanpassen, slaat ie het automatisch op, wat erg fijn is! En de maak en levering van het boek, gaat op top snelheid.
Tijdens mijn tweede boek was er een fout, waardoor het boek niet binnen was gekomen. Hierover gebeld en gelijk in orde gemaakt. Binnenkort van plan een nieuw boek te maken via EZbook.

Gemakkelijke wijze van het maken van het boek en de onwijs snelle levering.

N.v.t.

Thebalux

Al jaren onze huisdrukker

Kwaliteit, continuïteit en support

Pieter ter Doest

Snel en goed!

Snel en goed

Bettina Drion

Ik heb zeer goede ervaringen met het maken van verhalenbundels en boekjes bij EZbook.nl. De service is fijn en persoonlijk' de boekjes zien er kwalitatief erg goed uit; de prijs is laag en de... Ik heb zeer goede ervaringen met het maken van verhalenbundels en boekjes bij EZbook.nl. De service is fijn en persoonlijk' de boekjes zien er kwalitatief erg goed uit; de prijs is laag en de levering is snel. Ik raad EZBook van harte aan bij iedereen die een eigen boekje wil laten produceren.

De service is fijn en persoonlijk' de boekjes zien er kwalitatief erg goed uit; de prijs is laag en de levering is snel. Ik raad EZBook van harte aan bij iedereen die een eigen boekje wil laten... De service is fijn en persoonlijk' de boekjes zien er kwalitatief erg goed uit; de prijs is laag en de levering is snel. Ik raad EZBook van harte aan bij iedereen die een eigen boekje wil laten produceren.

J. de Haan

* Erg handig dat je via het programma 'direct aan de slag' je boek ziet ontstaan;
* Ook erg handig dat je de tekst per pdf kunt uploaden en dat de rest 'vanzelf' wordt geregeld

EZbook neemt alles uithanden

* Meer info over papierkwaliteit omslag bij paperback
* Is het mogelijk op de omslag een illustratie te plaatsen?
* aanvankelijk was het lastig om een eigen account aan te maken; bij...
* Meer info over papierkwaliteit omslag bij paperback
* Is het mogelijk op de omslag een illustratie te plaatsen?
* aanvankelijk was het lastig om een eigen account aan te maken; bij navraag zou ik worden teruggebeld, wat niet gebeurde. Zelf weer contact opgenomen en toen kwam het goed.

A. Overtoom

Uiterst positief, qua vlotte afhandeling en goede service

persoonlijke aandacht

de browser meldt onveilige website

T.J.Lankhaar

Mijn ervaring met EZbook is positief

Mogelijkheid voor mailen en bellen als je iets wil weten.

Bij een nabestelling van een boek daar zou ik het tarief van aangepast willen zien.

Neutelings

Vlot gegaan. Resultaat is prima