EZbook.nl

EZbook.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop EZbook.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2180
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen EZbook.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 2180 ervaringen.
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Zeer goed (9/10)
Kwaliteit van de geleverde boeken
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers
Deskundigheid van onze medewerkers

Marijke Blom

U wilde graag weten of het boek naar wens is. nou, heel erg! wij hebben ezbook leren kennen bij het maken van het gastenboek voor onze trouwdag en dit beviel ons erg goed. goede service en perfecte kwaliteit voor een mooie prijs. .
nu wij een prachtige dochter hebben gekregen hebben wij wederom een mooi gastenboek ontworpen. hier krijgen wij enorm veel leuke reacties op en wij noemen vol trots jullie naam. want jullie leveren goed werk! en nu ons eerste boekje vol is, bestellen wij daarom ook met veel gemak een tweede boekje! perfect!.
bedankt ! wij hopen nog lang gebruik te mogen maken van jullie diensten.

Snelle service

Slechte klant vriendelijkheid, er wordt niet comform de afspraken gehandeld.

Zou u EZbook aanbevelen?Nee

Oke.

irma vos
irma vos

De snelle levertijd en de kwaliteit van het product.

Het was niet duidelijk dat je bij het apart uploaden van de voor en achterkant ook een bleed moest maken bij een hardcover boek. En de laatste pagina werd op de website twee keer getoond maar daar wist de medewerker van de klantenservice alles van.

Zou u EZbook aanbevelen?Ja

We zijn goed geholpen door de klantenservice en de boeken zien er prima uit!!!.

L. Verhage
L. Verhage

Duidelijke uitleg op de website waardoor je goed zelfstandig kunt werken.

1. dubbele punt tussen schrijver en titel weg
2. mogelijkheid om zelf schrijver en titel te positioneren
3. meer kleurkeuze voor de omslag

Score voor EZbook.nl:5/5
Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Indien nodig goede ondersteuning..
wanneer je het "systeem" kent kun je zelfstandig alles regelen.

dominique
Onvoldoende (4/10)
dominique

ja, de website is relatief goedkoop in vergelijking met andere sites

aangeven als de drukkerij gesloten is, zodat mensen daar rekening mee kunnen houden

Score voor EZbook.nl:2/5
Zou u EZbook aanbevelen?Nee

Ik heb tot 3 keer aan toe geen mooi resultaat gekregen van mijn boek. de eerste was beschadigt en op de andere twee klopte de achterkant niet en zat deze maar voor de helft. ik baal hier enorm van. het staat niet duidelijk aangegeven. ook heb ik het boek te laat binnen gekregen.

C Aveling
C Aveling
Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Goed te doen. alleen lukte het niet om de preview te bekijken. levering snel.

Erica
Erica

Snelle service

Rugtekst bleek niet mogelijk...

Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Goede en snelle service!.

Peter Zinnemers
Peter Zinnemers

Snelheid, kwaliteit

Het is lastig dat je bij een bestelling van meerdere boeken moet bellen om te voorkomen dat je bij elk boek 7,95 verzendkosten moet gaan betalen.

Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Bestellen van jaarboeken van voetballende zoons. kleine aantallen.

René
René

Zondag gemaakt, zaterdag kant en klaar thuis.

Eigen foto op kaft en teksten zijn nog steeds lastig. Ik kwam er niet goed uit en heb toen de tekst maar in de foto gezet. Daardoor miste ik wel de tekst op de rug. Misschien nog iets om te ontwikkelen?

Score voor EZbook.nl:5/5
Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Om de uitgebreide familiestamboom met data en schema's goed op papier te krijgen was een grote klus. daarom vond ik het ook belangrijk dat het eindproduct er uitstekend uit moest zien. na een eerder boek in 2013, waar ik erg tevreden mee was, nu weer ezbook ingezet. het resultaat is schitterend. mooi ingebonden, glossy kaft aan beide kanten en een scherp gedrukte inhoud op mooi gebroken wit papier. een pronkstuk voor in de boekenkast en voor de kinderen en kleinkinderen. en omdat het niet duur is meteen maar iedereen een eigen exemplaar! ezbook bedankt!.

vos
vos

De kwaliteit en levertijd van de boeken zijn zeer goed.

Ik zou de website aanpassen wat betreft het uploaden. Er staat nergens dat je een bleed moet maken bij het apart aanleveren van de voorkant en achterkant van een hardcover boek. En de laatste tekstpagina van het boek leek op de website twee keer te worden gedrukt. Maar van dat laatste zijn jullie al op de hoogte zo bleek uit contact met de klantenservice.

Zou u EZbook aanbevelen?Ja

Er waren enkele onduidelijkheden op de website maar die waren na contact met de klantenservice snel opgelost.

Bedrijfsinformatie

Uw boek in eigen beheer uitgeven? Een scriptie of reisverslag, (foto)boek of proefschrift laten drukken? Nu ook 24 uurs spoedservice! Bel ons voor het bestellen

EZbook levert natuurlijk ook in België!

De meest voorkomende soorten zijn romans, scripties, proefschriften, lookbooks, levensverhalen, portfolio’s, bedrijfspresentaties, prentenboeken, reisverslagen, kinderboeken, jubileumboeken en levensverhalen. Kortom; alle content die zich leent om als echt boek te drukken.
Adres
Torenlaan 12 achter