Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

H.A.J. de Goede

Boeken keurig naar wens gemaakt.

veel opties om boeken te laten maken.

beperkte mogelijkheden voor langere titel en kiezen van kleur van tekst.

Frank

Vakwerk, alles 100 % in orde

Kwaliteit op alle vlakken

S.P. den Heijer

Kleine bestelling mogelijk of beperkt aantal, mooi uitgevoerd

Handhaaf je kwaliteitscontrole, ook bij kleine leveringen

Hotwolf3D Solutions

Geweldige ervaring bij het bestellen van mijn boek. De mensen van EZBook waren heel behulpzaam en snelle levering van het boek (naar Belgie). Er waren wat kleine probleempjes maar die werden snel en... Geweldige ervaring bij het bestellen van mijn boek. De mensen van EZBook waren heel behulpzaam en snelle levering van het boek (naar Belgie). Er waren wat kleine probleempjes maar die werden snel en correct opgelost. Ook handig dat je op de website direkt kunt bekijken hoe je boek er uit gaat zien. Prima service!

Snel, niet duur, goede kwaliteit.

De bestelling voor verzending goed controleren.

Chris Ebbe

Uitstekend

Klantvriendelijk, deskundig, topkwaliteit

Alles ok

André Mol

Prima ervaring

duidelijke instructie hoe mijn boek drukklaar te maken

Salaam Art

Mijn ervaringen met EZ book zijn van het begin af aan al bijzonder goed geweest. Bijzonder klantvriendelijk, meedenken en prachtig drukwerk. Daarbij snel geleverd.

Klantvriendelijk, professioneel, mooi drukwerk en betrokkenheid bij de klant

Is niet altijd goed bereikbaar

Project Epos

EZbook.nl staat voor persoonlijke service en klanttevredenheid. Bij het zien van de ietwat onpersoonlijke website had ik mijn twijfels, maar na een testdruk en contact met de klantenservice over... EZbook.nl staat voor persoonlijke service en klanttevredenheid. Bij het zien van de ietwat onpersoonlijke website had ik mijn twijfels, maar na een testdruk en contact met de klantenservice over opties zijn er geen twijfels meer. EZbook.nl levert vakwerk voor een scherpe prijs en met het hart op de juiste plek.

Bijzonder goede klantenservice. Er zijn altijd opties.

De website oogt ietwat onpersoonlijk en komt daardoor koud en kil over. Ondanks de kleuren. Het hele proces van de boeken is geautomatiseerd en hoewel dat erg fijn is bekruipt toch dat gevoel van... De website oogt ietwat onpersoonlijk en komt daardoor koud en kil over. Ondanks de kleuren. Het hele proces van de boeken is geautomatiseerd en hoewel dat erg fijn is bekruipt toch dat gevoel van "gaat dit goedkomen?" je.

Josje Heikoop

Jammer dat de post er bijna een week over doet om 5 boeken te leveren

Kwaliteit van kleur en afwerking is echt zeer goed. Vriendelijke support gekregen.

Op maandag kreeg ik de email met een Track&Tracecode en uiteindelijk werd het de zending pas op zaterdag aangeboden. Slakkepost.nl

Pasha bv

Zeer correct geholpen, een prachtig boek voor een bescheiden prijs!

Kennis van zaken, prijs/kwaliteit, snelle levering