Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Mevissen

Een dikke onvoldoende!!!
Een dikke onvoldoende!!!
Hyperactief en overspannen overkomende uitgever, die niet blijkt te kunnen voldoen aan de gemaakte verwachtingen en van de aardbodem verdwijnt en de klant afscheept met een callcenter.
Plan was voor 90ste verjaardag van mijn vader een boekje uit te geven met verhalen die hij heeft geschreven.
3 weken voor de datum verzekerde ene Mark Deeleman mij ervan dat het haalbaar was. Hij maakte een hyperactieve, maar overenthousiaste indruk.
Toen ik week van tevoren weer contact probeerde te hebben lukte dit minder goed, maar ik kreeg wel het mobiel nr van Deeleman.
Toen ik uiteindelijk het pdf had opgestuurd, bleek de rug van de kaft apart aangeleverd te moeten worden (dit was mij eerder niet duidelijk gemaakt door de uitgever).
Vanaf dat moment was het onmogelijk nog enig contact te krijgen met de uitgeverij: de "klantenservice" bleek een callcenter, bemand door diverse dames, maar het is niet mogelijk gebleken Deeleman te laten terugbellen. Ook mijn mails en ingesproken voicemails werden niet beantwoord, zelfs niet toen ik begrip toonde voor eventuele persoonlijke omstandigheden van Deeleman als eenmansbedrijf. Ik wilde graag duidelijkheid.
Pas toen ik enkele dagen na de verjaardag van mijn vader nog eens probeerde te bellen, nam Deeleman zelf op. Ik confronteerde hem met zijn plotselinge en absolute afwezigheid en de onmogelijkheid contact te krijgen. Hij had wat mij betreft iets uit te leggen. Ik heb genoemd dat ik de gang van zaken zeer onprofessioneel vond, dat hij even iets had moeten laten horen dan, als er sprake was van persoonlijke omstandigheden. Dan had ik alle begrip gehad. Nu leek het net alsof hij 'van de aardbodem was verdwenen' en dan kan je van alles invullen...Ik heb uitgesproken de gang van zaken erg onprofessioneel te vinden.
Het enige dat meneer Deeleman op dat moment kon stamelen was dat hij de gang van zaken "te dwingend" had gevonden. ???
Inderdaad erg onprofessionele uitgever, is mijn conclusie: als je een klant als "te dwingend" ervaart, geeft dit dan aan, communiceer!!
Gelukkig had ik nog geen enkele overeenkomst met deze uitgeverij gesloten en heb aangegeven deze ook niet meer aan te gaan.
Als klant heb ik een overspannen, hyperactieve uitgever ervaren, die de verwachting die hij wekte absoluut niet heeft kunnen waarmaken!
Gelukkig zijn er genoeg andere uitgeverijen die wel professioneel en klantvriendelijk zijn en doen wat beloofd is.
EZbook.nl beoordeel ik als zeer slecht, met een dikke onvoldoende.

Betere communicatie met klant
bereikbaarheid verbeteren
meer mensen in dienst nemen, niet alles alleen doen
eerlijk zeggen wanneer iets teveel is, wanneer het niet haalbaar lijkt

Mirjan Koster

Jammer dat de tekst niet op elke pagina gecentreerd is

Makkelijk en overzichtelijk boek samenstellen

Betere correctie van ingevoerde bestanden

S. Dut

Het is bijna niet te geloven; goede prijs tegen goede kwaliteit. Ik vond het spannend om te bestellen, omdat ik geen papieren drukproef had. Maar het resultaat was precies zoals aangeleverd. Tekst,... Het is bijna niet te geloven; goede prijs tegen goede kwaliteit. Ik vond het spannend om te bestellen, omdat ik geen papieren drukproef had. Maar het resultaat was precies zoals aangeleverd. Tekst, en ook de foto's. Ik ben zeer tevreden. Dezelfde dag werden de boekjes nog verzonden.

Prijs versus kwaliteit. Snelle leveringstijd

Ik vond de communicatie met callcentre minder. Liever direct een contactpersoon die van wanten weet. Deze kreeg ik later (dan gehoopt) wel te pakken. De persoon was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Maartje Nijhof

Uitstekend, snel en ziet er prima uit.

eenvoudig, overzichtelijk, snel. En het lukt meteen. Bij aantal andere sites ook geprobeerd en daar liepen wij vast tijdens uploaden.

Wij dachten, omdat wij titel boek en naam schrijver moesten ingeven, dat dat ook op de zijkant van het boek zou komen. Maakt op zich niet uit, dit is een proefversie en nu weten we dat we de tekst... Wij dachten, omdat wij titel boek en naam schrijver moesten ingeven, dat dat ook op de zijkant van het boek zou komen. Maakt op zich niet uit, dit is een proefversie en nu weten we dat we de tekst zelf in het omslag ontwerp moeten toevoegen. Maar als jullie programma dat zou kunnen is het helemaal makkelijk...

E. van der Most

Dagboek in 15 voud laten drukken en weer uitstekend afgeleverd

voortdurend een goede kwaliteit

bestellen van meerdere titels in 1 zending mogelijk maken

Henk Nonnekes

Snelle reactie na melding probleem
Probleem snel opgelost

Duidelijke uitldg

Drenth

Goed, snelle service

Veel opties voor online instellingen voor het boek

J.A.Jansen

Mijn eerste boek ontving ik op de afgesproken tijd en het resultaat was boven verwachting. bij een tweede boekje dat ik wilde bestellen had ik wat problemen met het downloaden, daarbij werd ik... Mijn eerste boek ontving ik op de afgesproken tijd en het resultaat was boven verwachting. bij een tweede boekje dat ik wilde bestellen had ik wat problemen met het downloaden, daarbij werd ik telefonisch uitstekend geholpen door één van de medewerksters.
zeer tevreden

uitstekende kwaliteit

bij het downloaden was mij niet duidelijk dat ik eerst moest inloggen.

Inigo Bocken

Prachtige afwerking, bijzonder hulpvaardig, erg snelle levering

men heeft me zeer goed geholpen en er werd erg snel en efficiënt gehandeld.

nvt

Frank