Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Koos Koster

Mijn 2de boek laten produceren door EZbook: prima!

Denken mee, bijv. kaft, indeling,.....

Let op stevigheid kaft (moet niet kromtrekken).

Monique Hagemeijer

Mijn ervaringen met EZbook zijn al jaren fantastisch. Al vele malen hebben ze boeken voor me gedrukt en altijd was het resultaat prima! Door hen geeft het 'in eigen beheer uitgeven' je de vrijheid... Mijn ervaringen met EZbook zijn al jaren fantastisch. Al vele malen hebben ze boeken voor me gedrukt en altijd was het resultaat prima! Door hen geeft het 'in eigen beheer uitgeven' je de vrijheid om je boek een eigen gezicht mee te geven.
Je wordt goed geholpen en er is altijd een vriendelijk woord.
Speciaal wil ik Mark bedanken voor zijn bijdrage.

Goede begeleiding! Prima uitvoering en kwaliteit!

Een tip: blijf gewoon doen zoals jullie het nu doen.

Adrie

Goed contact cq feedback en adequaat

Duidelijk

Ton Meijer

Net 110 boeken ontvangen.Eerste steekproef: Exact zoals besteld.

Goede klantenservice, netjes verpakt, nette uitvoering.

Theo

De geleverde boeken zien er prachtig uit. Het voldoet volledig aan de verwachtingen.

vriendelijk en deskundig personeel.

Hanny

Ik had boeken nodig voor een afscheid. De boeken zijn gedrukt bij EZbook. Prachtige kwaliteit. Vriendelijk advies bij het bestellen.

Duideljjk

Peter Visser

Prima service en afhandeling!

Vriendelijk, service gericht, snelle afhandeling, prima prijs-kwaliteit verhouding.

Ik was net als de vorige keer zeer tevreden en zou geen verbeterpunten weten.

Han van Eijk

Het duurt even, maar dan heb je ook wat.

Wederom een erg mooi resultaat: zowel omslag als binnenwerk zijn fraai geprint op papiersoorten van grote klasse. Ongelooflijk dat dit resultaat mogelijk is zonder een klassieke drukker.

Mark is een aardige man, maar 'terugbellen' staat niet in zijn vocabulaire, ook niet als dat meerdere malen is toegezegd. Dat zorgde voor veel vertraging in het proces. De medewerkers zijn heel... Mark is een aardige man, maar 'terugbellen' staat niet in zijn vocabulaire, ook niet als dat meerdere malen is toegezegd. Dat zorgde voor veel vertraging in het proces. De medewerkers zijn heel aardig en nemen de tijd. Vooral Heleen communiceert erg plezierig, wat veel goed maakt.

v. mourik

Snelle levering. Een kleine klacht (het kaft trok krom). Perfecte service. Binnen een week kreeg ik meteen een nieuw boek. Kon niet beter.

de snelle en probleemloze oplossing van mijn probleem

misschien iets betere uitleg over het maken van een cover

F.W.A. van Asbeck

overzichtelijk en alles werkt