Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Verspaget

Uitstekend , zeer tevreden

Duidelijke beschrijving ,Snelle service. en een Prachtig boek.

René Bodoux

Weer met genoegen boekjes laten afdrukken bij WZbook. Ze denken goed mee in oplossingen bij problemen.Reacties zijn erg snel. Zelfs in het weekend. Top!

Goed en duidelijk

Misschien bij uploaden .pdf vragen ("heeft u de lettertypen ingesloten?"

Great news

EZ Books is een heel plezierige drukker. Customer service, vriendelijk en persoonlijk en
Het is pas goed als het goed is!

Ik sta op het punt van de 1e 50 stuks bestellen.
Het is pas goed als het goed is!

Ik sta op het punt van de 1e 50 stuks bestellen.

Zin in

Bart van Brakel

Vriendelijk, persoonlijk, goed

🤔

Bliksems

Prima service

Denken in oplossingen.

Aanlevering via website lastig doordat mij niet duidelijk was wat werd bedoeld. Aanlevering via opgemaakt bestand heeft mijn voorkeur.

E.J. Bakker

Uitstekend

Hele lay-out ziet er zeer verzorgd uit

GJL

Snelle service. Prachtig boek.

Makkelijk en vriendelijk.

JA van Dijk

Al meer dan 10 jaar gebruik ik EZbook tot volle tevredenheid. Toen dit jaar een van de producten er heel raar uit zag, met af en toe nauwelijks leesbare hele kleine letters, wist EZbook, samen met... Al meer dan 10 jaar gebruik ik EZbook tot volle tevredenheid. Toen dit jaar een van de producten er heel raar uit zag, met af en toe nauwelijks leesbare hele kleine letters, wist EZbook, samen met mij, het probleem te traceren in mijn input en te corrigeren. Fijne hulp en service.

Voortreffelijke technische ondersteuning.

Historisch Onderzoek Polmen-Wenting

Samen gewerkt met Ezbook mbt de uitgave van een lijvige publicatie. Goed persoonlijk contact met medewerkers over de layout, frontcover, papierkwaliteit etc. Zeer behulpaam was de proefdruk die snel... Samen gewerkt met Ezbook mbt de uitgave van een lijvige publicatie. Goed persoonlijk contact met medewerkers over de layout, frontcover, papierkwaliteit etc. Zeer behulpaam was de proefdruk die snel kon worden toegezonden.

snelle communicatie en het meedenken

Tomas De Boever

Goede kwaliteit en snelle levering, daarnaast super vriendelijke dienstverlening, een echte aanrader!

Kwaliteit en snelle levering

Stefan