Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Familie Gerrit Alkema Emmen

Zelfs als je, zoals wij een kleine bestelling doen is het contakt en professionele begeleiding naar het eind product bijzonder goed.

Liefdevolle benadering.

Ga vooral door op deze ingeslagen weg!

janjv

Prima aflevering en goede service

Kwaliteit en snelheid

geen; ga zo door!

Arnoud Kas

Boek is makkelijk te maken en de service is uitstekend. De bestelling was blijven hangen bij de transporteur en er werd voorgeteld kosteloos nieuw te drukken om de bestelling op tijd op bestemming... Boek is makkelijk te maken en de service is uitstekend. De bestelling was blijven hangen bij de transporteur en er werd voorgeteld kosteloos nieuw te drukken om de bestelling op tijd op bestemming te krijgen. Dit bleek uiteindelijk niet nodig, maar de service was dus TOP!

zie boven

Nee hoor, ga zo door.

W. Veth

Ik ben zeer tevreden over de service en het resultaat.

Omdat ik met nogal een paar uitvoeringsvragen zat, heb ik de klantenservice gebeld. Daar waren ze zeer hulpvaardig en gaven ze mij tips over de uitvoering zoals de suggestie om het boek van zo'n 660... Omdat ik met nogal een paar uitvoeringsvragen zat, heb ik de klantenservice gebeld. Daar waren ze zeer hulpvaardig en gaven ze mij tips over de uitvoering zoals de suggestie om het boek van zo'n 660 pagina's als genaaid en gebonden uit te voeren. Deze mogelijkheid werd niet op de website genoemd.

Wellicht zou de optie 'genaaid en gebonden' op de website genoemd kunnen worden.

De Witte Willy

Steeds positief

Uitstekende kwaliteit - betaalbare prijzen

W. Van Barneveld

Makkelijk te maken en te bestellen. Goede kwaliteit van het boek.

Doen wat wordt beloofd

Ada

In december heb ik mijn 2 de boek laten drukken.
In december heb ik mijn 2 de boek laten drukken.
Het eerste boek ging over mijn jeugd op de boerderij en het laatste boek over ons leven op de tuinderij en het gezinsleven dat als een rode draad door elkaar liep.
Ik ben telefonisch zeer prettig geholpen door Heleen en ze heeft er alles aan gedaan om de boeken voor kerstmis te bezorgen.
Maar we hadden ook te maken met een vervoersbedrijf, lastige tijd rond de kerstdagen, maar op derde kerstdag stond voor dag een dauw een auto voor de deur met een pallet met mijn boeken.
Geweldig, hartelijk dank voor de mooie uitvoering en mocht ik nog meer inspiratie krijgen voor een derde boek dan is EZbooks weer als eerste aan de beurt

Geweldige uitvoering.

Geen verbeterpunten.

Henk devBruijn

Zoals al vaker was het ook deze keer een genoegen om een EZ book te maken.

Duidelijk, prijs-kwaliteit hoog, goed afspraken nagekomen!

Zo doorgaan!

Plethon

Prima service !

Heldere user interface

Nog snellere levertermijnen

Thaeles

Voor ons bedrijf een aantal manuals besteld. Goed geholpen en duidelijke informatie op de website. Zeker voor herhaling vatbaar!

Correcte en plezierige communicatie, goed product, snelle levering

Zou fijn zijn als je de papierzwaarte van de kaft nog kon kiezen bij een ringband