Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website

Bart Gijssen

Supermooi product

1. Keurige kwaliteit 2. Snelle service 3. Nakomen van afspraken

P.P. Bolt

Ik had eerder al een boek in kleine oplage bij EZbook laten drukken. Vanwege de positieve ervaringen daarmee heb ik niet verder gezocht naar een andere drukker voor het 2e boek (58 exemplaren, 250... Ik had eerder al een boek in kleine oplage bij EZbook laten drukken. Vanwege de positieve ervaringen daarmee heb ik niet verder gezocht naar een andere drukker voor het 2e boek (58 exemplaren, 250 pagina's). Ondanks meerdere correcties mijnerzijds ben ik bijzonder vriendelijk geholpen met uitstekende adviezen t.a.v. uitvoering en lay-out. Het resultaat is fantastisch, echt geweldig.

Buitengewoon plezierig geholpen, goede kennis van zaken en het geven van nuttige tips, meedenken met de klant en een goed product willen leveren!

Geen.

Dominika Wach

Ik heb 2 boeken in hardcover van meer dan 500 pagina’s besteld bij EZbook.nl. Deze waren echt van fantastisch kwaliteit!

De bestelling zelf verliep ook zonder enig problemen op de website...

De bestelling zelf verliep ook zonder enig problemen op de website van EZbook.nl.

Echt een aanrader! Hier zal ik zeker nog iets bestellen 😊

Kwaliteit van de boeken dat ik ontvangen heb: heel goed!

Informatie op de website vermelden of het boek zou gelijmd of genaaid worden (bij hardcover versie)

Nico Sjerps

Als ik terugkijk op het laatste proces tot uitgave van m'n 6e bestelling bij EZ book ontstaat er wederom grote tevredenheid. Er wordt ondersteuning geboden wanneer je dat nodig hebt en door haar... Als ik terugkijk op het laatste proces tot uitgave van m'n 6e bestelling bij EZ book ontstaat er wederom grote tevredenheid. Er wordt ondersteuning geboden wanneer je dat nodig hebt en door haar alertheid van Heleen heeft zij een ernstig probleem voorkomen. Klasse en zeer aanbevelenswaardig!

Korte en bondige informatie.

Een receptioniste zou soms iets creatiever kunnen zijn in haar manier van reageren.

Eva

Helaas werd het boek niet zoals gehoopt. Bij de voorvertoning zag het er goed uit maar bij de afdruk was alleen de omlijsting zonder de tekst gedrukt, zeer teleurstellend. Helaas kon er geen... Helaas werd het boek niet zoals gehoopt. Bij de voorvertoning zag het er goed uit maar bij de afdruk was alleen de omlijsting zonder de tekst gedrukt, zeer teleurstellend. Helaas kon er geen passende oplossing worden bedacht met elkaar. Ik ga hier nooit meer bestellen, jammer!

Kaft ziet er mooi uit

Voorvertoning moet aangeven of het bestand goed afgedrukt kan worden

Aron Geerts

Zeer knap resultaat en vlotte service

Veel opties om te configureren

Als je in de preview een even paginanummer ingeeft en op enter drukt, toont hij de pagina's gespiegeld. Een pagina die rechts in het boek komt, wordt dan links getoond.

De Steven training * coaching / Jan Stevens

Ik heb deze keer een voor ons grote bestelling geplaatst. Het ziet er perfect uit. En we hebben goed kunnen afspreken over de dag van levering et.

Klantgericht / snel reageren

niet echt nu

Familie Gerrit Alkema Emmen

Zelfs als je, zoals wij een kleine bestelling doen is het contakt en professionele begeleiding naar het eind product bijzonder goed.

Liefdevolle benadering.

Ga vooral door op deze ingeslagen weg!

janjv

Prima aflevering en goede service

Kwaliteit en snelheid

geen; ga zo door!