Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Erik Martens

Uitstekende kwaliteit van aflevering, aandachtige opvolging van order met terugkoppeling naar klant, handige website

goeie communicatie met klant, goede kwaliteit van afwerking

Aanleveren van groot pdf-bestand bleek achteraf probleem. Op de webpagina leek alles vlot op te laden, maar uiteindelijk heb ik een wetransfer moeten nasturen met het bestand. Verder alles vlot... Aanleveren van groot pdf-bestand bleek achteraf probleem. Op de webpagina leek alles vlot op te laden, maar uiteindelijk heb ik een wetransfer moeten nasturen met het bestand. Verder alles vlot verlopen dankzij uitstekend feedback van klantendienst.

N.v.t.

Prima service

persoonlijke touch

informatie op de website m.b.t. blanco pagina's

Jackie

Prima service! Ik had een boek besteld voor de 21e verjaardag van mijn dochter en deze hebben ze, na een telefoontje, een dag eerder verstuurd dan gepland om het risico te voorkomen dat deze een dag... Prima service! Ik had een boek besteld voor de 21e verjaardag van mijn dochter en deze hebben ze, na een telefoontje, een dag eerder verstuurd dan gepland om het risico te voorkomen dat deze een dag te laat zou zijn.

Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Heb ik niet

Marijke Vreugdenhil

Mooi resultaat!

Snel en niet duur.

Heb ik niet

Bert Nieuwenkamp

Ik laat ieder jaar mijn dagboek drukken door EZbook.nl en ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk.

Prima kwaliteit drukwerk. Gebruiksvriendelijke website. Prima klachtafhandeling (was één keer nodig).

Geef aan tot welk dikte de binding van het boek goed is. Eén van mijn boeken blijkt achteraf net iets te dik en daarvan laat de binding los. Dat was zo bij de eerste druk, maar bleek later ook bij... Geef aan tot welk dikte de binding van het boek goed is. Eén van mijn boeken blijkt achteraf net iets te dik en daarvan laat de binding los. Dat was zo bij de eerste druk, maar bleek later ook bij de herdruk die jullie na mijn klacht hierover hadden toegezonden. Ik ga er tenminste van uit dat het met de dikte van het drukwerk te maken heeft :-)

William

Zeer goed, en vriendelijk.

Na het bestellen, wordt er nog naar je bestelling gekeken. En zo nodig wordt je gebeld. Als zij denken dat er een aanpassing moet komen.

Serge

Super makkelijk. En ook mogelijk voor zeer kleine oplagen. Brede keuze formaten en papier kwaliteit.

Boeken blijven bewaard in je account om mogelijks nadien bij te bestellen.

Geen. Website doet perfect wat hij moet doen.

J de Haan

Je kunt een goed beeld krijgen van het boek dat je samenstelt ; de hulp door klantenservice was prettig.

Op de website was de plaats van de titelpagina moeilijk in de schatten; hierbij hielp de klantenservice.

Annette Doing

Hele goede ervaring: efficient en klantvriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding

Bedrijf is erg makkelijk telefonisch te bereiken wat tegenwoordig zeldzaam is!! Klantenservice is erg hulpvaardig en denkt ook mee met de klant. Bezorging was sneller dan verwacht en kwaliteit van... Bedrijf is erg makkelijk telefonisch te bereiken wat tegenwoordig zeldzaam is!! Klantenservice is erg hulpvaardig en denkt ook mee met de klant. Bezorging was sneller dan verwacht en kwaliteit van het boek was perfect!

Levertijd op de website was voor mij niet helemaal duidelijk maar waarschijnlijk komt dat omdat het afhangt van het soort boek wat besteld wordt.

Petra van Lambaart

Heel positief en servicegericht

Ik had een vraag over mijn bestelling; ik wilde meerdere boeken in 1x bestellen en laten bezorgen, maar dat lukte niet via de website. Na contact met de servicedesk werd ik teruggebeld en heel goed... Ik had een vraag over mijn bestelling; ik wilde meerdere boeken in 1x bestellen en laten bezorgen, maar dat lukte niet via de website. Na contact met de servicedesk werd ik teruggebeld en heel goed geholpen om m'n bestelling af te ronden. Prettig gesprek en servicegericht.

geen.