Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Preventional

Al bijna 8 jaar bestellen wij ons studieboek bij EZbook. Soms in kleine oplage en soms groot. De levertijd is kort en de sporadische keer dat wij niet zo tevreden waren werd het probleem direct... Al bijna 8 jaar bestellen wij ons studieboek bij EZbook. Soms in kleine oplage en soms groot. De levertijd is kort en de sporadische keer dat wij niet zo tevreden waren werd het probleem direct opgelost. Kortom, wij kunnen EZbooks van harte aanbevelen.

Bert van Pel
Directeur Preventional.

Fijne service en prijs kwaliteit dik in orde.

Ik zou geen verbeterpunt kunnen bedenken.

privé

Ik ben zeer content over het boek. Op één ding na. U heeft het verzonden via GLS en daar ben ik niet tevreden over. Iedere keer een ander bezorgtijd afgeven en het past gewoon in de bus. Daarnaast... Ik ben zeer content over het boek. Op één ding na. U heeft het verzonden via GLS en daar ben ik niet tevreden over. Iedere keer een ander bezorgtijd afgeven en het past gewoon in de bus. Daarnaast heeft u het uitstekend verpakt en toch is GLS in staat gebleken het een beetje te beschadigen.

Zeer snelle levering

Veem een andere verzender.

Knulst Louise

Uitstekend. Heel handig dat ik rechtstreeks mijn hele pdf bestand kon uploaden.

Gebruiksgemak. Ik had de pagina’s al gedefinieerd (een pagina een PDF) en dat kon als geheel in één keer geüpload worden.

De verzending rechtstreeks bij postNL regelen, niet via een (tussen)-koerier. In mijn geval heeft de koerier het in 2e instantie overgedragen aan post-NL. dat heeft tijdverlies gegeven.

mts het Lam Fransen

Correcte ervaring

nvt

nvt

Henk van der Hoek

Ik laat al 11 jaar mijn boeken drukken door EZbook.nl. Het ziet er altijd perfect uit!

Uitstekende service

geen idee

Mària van Berge-Gerbaud

Buitengewoon plezierig zoals altijd

Persoonlijk contact in geval er iets mis gaat

Persoonlijk probleem, nl. niet kunnen betalen via een buitenlandse rekening

T Lankhaar

Geweldig

Prachtig gedrukt en de kaft wordt ook zo mooi afgedrukt

Het allerliefst zou ik een proefdruk willen kunnen ontvangen, van de inhoud, om daarna het aantal exemplaren voor de definitieve bestelling te plaatsten, maar ik denk dat dat prijstechnisch... Het allerliefst zou ik een proefdruk willen kunnen ontvangen, van de inhoud, om daarna het aantal exemplaren voor de definitieve bestelling te plaatsten, maar ik denk dat dat prijstechnisch misschien niet mogelijk is.

Van Broeck Tim

Zeer tevreden

Goede kwaliteit en snelle service.

Programma voor het uploaden is niet echt gebruiksvriendelijk

Nanette Schoute

Jaarlijks terugkerend feestje!

Product ziet er weer mooi uit, snel geleverd, fijn direct contact

Nvt

L.L. Hessing

Goed werkende site met goede instructies.

Boven verwachting. Ziet er perfect uit.