Esther

Al 2 jaar komt ExtraDochter bij mijn moeder. Zij is er erg blij mee en vriendschap heeft zich ontwikkeld. Ik woon zelf 150 kilometer verderop en ben erg blij dat er toch iedere week een vertrouwd... Al 2 jaar komt ExtraDochter bij mijn moeder. Zij is er erg blij mee en vriendschap heeft zich ontwikkeld. Ik woon zelf 150 kilometer verderop en ben erg blij dat er toch iedere week een vertrouwd gezicht is.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder woont ver weg waardoor ik niet altijd langs kan komen. ExtraDochter is 2 keer per week een middag aanwezig. Voor mij en mijn moeder heel erg fijn.

J.Peetoom-Verwey

- zorgvuldige intake, oog voor belang van contact maken met elkaar.
- zorgvuldige intake, oog voor belang van contact maken met elkaar.
- doen wat nodig is, ook al is dat niet gebruikelijk (combinatie van schoonmaakwerk/ huishoudelijk werk en zorg/begeleiding) . Aandacht voor specifieke benadering van mijn echtgenoot.
-veel aandacht voor voortdurend afstemmen wat nodig is, voor overleg in combinatie met een pro actieve houding.
- een fijne ervaring die mij de nodige rust heeft gegeven om de eerste kwetsbare week na de operatie, zorgeloos door te komen.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn heupoperatie in combinatie met mantelzorg voor mijn echtgenoot.

Mentor Stichting Mentorschap OverijsselGelderland

Mijn client is heel tevreden met de wekelijkse wandelingen, samen boodschappen doen of leuke uitjes. De inzet van Extradochter is zeer groot.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Als mentor heb ik voor mijn client ExtraDochter ingeschakeld en dit tot zeer grote tevredenheid!

Marco

Erg fijn en prettig om met de mensen van Extra Dochter samen te werken. Ze hebben jarenlang een groot deel van de mantelzorg op zich genomen waardoor er tijd was om gewoon moeder en zoon te zijn.... Erg fijn en prettig om met de mensen van Extra Dochter samen te werken. Ze hebben jarenlang een groot deel van de mantelzorg op zich genomen waardoor er tijd was om gewoon moeder en zoon te zijn. Inmiddels is mijn moeder overleden maar de warmte die ze van Extra Dochter kreeg heeft ze als heel prettig ervaren.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder had zowel mentaal als fysiek wat extra aandacht nodig en die heeft Extra dochter optimaal geboden.

Astrid B.

Heel fijn en prettig.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder wilde in 1e instantie geen hulp, maar nu loopt ze weg met de extradochter en geniet van alle uitstapjes en gezellige gesprekken. Ze bloeit helemaal op.

Else

Erg prettig, doordat het team van extradochter er was elke dag konden ik en mijn zus ons richten op ons eigen gezin. Er waren korte lijntjes en niks was teveel voor ze. Met Ed kon ik snel overleggen... Erg prettig, doordat het team van extradochter er was elke dag konden ik en mijn zus ons richten op ons eigen gezin. Er waren korte lijntjes en niks was teveel voor ze. Met Ed kon ik snel overleggen en hij pakte zaken ook snel op. Mijn moeder is inmiddels overleden maar door het vaste team van extradochter kijken mijn zus en ik terug op een hele waardevolle tijd.

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Mijn moeder woonde ver van mij vandaan en was dementerend. Zij wilde perse thuis wonen maar had wel ondersteuning nodig.

J. Boon

Goed, fijne samenwerking en goede afstemming

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Omdat reguliere zorg en welzijn veelal niet voldoende aanbod heeft om op maat aan te bieden. Het gat tussen reguliere zorg en mantelzorg is een groot gat wat hierdoor goed kan worden opgevuld

Marian Prop

Fantastische dames, allen even attent en lief. Ook goed contact met Merikke!

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

voor vrijwel alles wat overdag nodig is, als je al heel oud bent en nog zelfstandig alleen woont: een lief praatje, samen eten, wandelingetje, klusjes, boodschapje, kliko's, afwas/schoonmaak

Sabine Molmans

In 1 woord fantastisch! En in meer woorden: mam zou nooit meer fijn zelfstandig hebben kunnen wonen zonder hen.

Mantelzorg voor mijn moeder. Met een grote M👍

Marijke

Top

Kunt u de reden aangeven waarom u gebruik heeft gemaakt van Extra Dochter?

Ed van Extra Dochter heeft mij enorm geholpen bij mijn aanvraag voor een traplift. De aanvraag is door hem gedaan en hij onderstersteunde mij geweldig bij de intake met de gemeente. Zonder hem was t... Ed van Extra Dochter heeft mij enorm geholpen bij mijn aanvraag voor een traplift. De aanvraag is door hem gedaan en hij onderstersteunde mij geweldig bij de intake met de gemeente. Zonder hem was t niet gelukt. Geweldig, dus. 👍
Verder heb ik veel plezier en hulp gehad van Hielke. Ze heeft mij naar de paarden gebracht (Ik was vroeger n paardenmeisje) en geholpen om met mijn katje naar de dierenarts te gaan. Zo lief en super! 🙏
Dit is een hulporganisatie! 👍