Exto.nl

Goed!

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je reactie! Ik ben benieuwd wat we kunnen verbeteren aan de informatie over het verloop van de order. Dat horen we graag hier of op sales@exto.nl.
We zien je graag terug in onze webshop.

Heleen van Nieuwland

Ik heb zelf een site bij exto en kijk ook regelmatig bij andere kunstenaars.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review, leuk om te zien dat ook extokunstenaars bij andere extokunstenaars kopen. We zullen je verbeterpunt bespreken, bedankt voor de feedback.

Trudy Lodder

Snel en keurig verzorgd

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling van uw aankoop. Wij wensen u veel plezier met het werk en wij zien u graag terug op exto.

Prima! Snelle levering en vaak een klein persoonlijk berichtje van de kunstenaar, wat ik zeer waardeer!

Prima. leuke kunst en snelle levering van de werken.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve review. Mocht u nog suggesties hebben hoe wij de informatie op onze website kunnen verbeteren dan horen wij dat graag op sales@exto.nl

Concetta Salvatore

Twee beeldjes besteld, dezelfde dag een mail van de kunstenares en een afspraak halverwege gemaakt om ze in ontvangst te nemen. Een leuke ervaring om zo ook met de maakster in contact te komen. De...

Goede snelle serviceverlening.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor de door u gegeven review voor onze webshop! Wij wensen u veel plezier met het werk en zien u graag terug.

Redelijk, prima spullen maar weinig info rondom de order

Ben helemaal tevreden