Het mooiste schilderij dat ik me maar kan wensen

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review! Ik heb via email contact met u opgenomen over uw opmerkingen.

8/10

Ervaring was positief

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review over je aankoop bij exto.nl. Mocht je tips voor ons hebben om de informatie over het verloop van de order te verbeteren, dan horen we dat graag. Graag tot ziens op... Hartelijk dank voor je review over je aankoop bij exto.nl. Mocht je tips voor ons hebben om de informatie over het verloop van de order te verbeteren, dan horen we dat graag. Graag tot ziens op exto.nl!

Monique de Ruijter-grapendaal

10/10

Heel leuk en gevarieerd aanbod
Goed contact en begeleiding via exto crew.
Alles verloopt zo heel netjes.
Tot zeker een volgende kunst aankoop!!

Reactie Exto.nl:

Fijn te lezen dat je tevreden bent en graag tot een volgende keer!

Jessica Gerretsen

10/10

Duidelijke website met veel keuze. Mijn bestelling was vlot binnen. Hele snelle en vriendelijke klantenservice bij vragen. Kom zeker terug om nog eens iets moois te bestellen.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je mooie review! We zien je graag nog eens terug op exto.

10/10

Leuke site, snelle levering, goede kwaliteit foto

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review en graag tot ziens op exto!

9/10

Na mijn bestelling is alles snel en goed afgehandeld. De kunstwerken werden bezorgd door de kunstenaars zelf.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens op exto.nl.

8/10

Duidelijke website, snelle levering.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de review. Heb je wel het bericht ontvangen dat de bestelling verstuurd is? Wat de track en trace code betreft, dat is inderdaad een goed idee, daar zullen we mee aan de slag... Hartelijk dank voor de review. Heb je wel het bericht ontvangen dat de bestelling verstuurd is? Wat de track en trace code betreft, dat is inderdaad een goed idee, daar zullen we mee aan de slag gaan. Veel plezier met het bestelde werk!

Carla van Lichtenburcht

10/10

Ik heb goede ervaringen, nu heb ik alleen gezocht op Mathilde Renes, dus ik heb niet verder gekeken, maar dat ga ik zeker doen, het was overzichtelijk en up to date met nieuwe werken, de koop van... Ik heb goede ervaringen, nu heb ik alleen gezocht op Mathilde Renes, dus ik heb niet verder gekeken, maar dat ga ik zeker doen, het was overzichtelijk en up to date met nieuwe werken, de koop van het werk ging snel en duidelijk ook de betaling, alleen was het onduidelijk hoe het kunstwerk bij mij zou komen, dus was contact met Mathilde nodig