Exto.nl

Roel Prins

Goede en vriendelijke afhandeling. Zorgvuldige communicatie

Anonimus

We hebben een beeld voor in de tuin gekocht. Het beeld is mooi, maar veel kleiner dan in de omschrijving stond aangegeven. Het staat nu in de huiskamer

Snel en goed

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor de mooie review! Graag tot ziens op exto.nl.

Goede voorstelling van producten met snelle levering
Leuke collecties die anders misschien niet op waren gevallen

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review! We zien je graag terug op exto.nl.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Omdat op exto vooral unieke werken worden aangeboden, waar dus slechts 1 enkel exemplaar van bestaat, is het niet mogelijk om meerdere exemplaren van een en hetzelfde... Hartelijk dank voor uw review. Omdat op exto vooral unieke werken worden aangeboden, waar dus slechts 1 enkel exemplaar van bestaat, is het niet mogelijk om meerdere exemplaren van een en hetzelfde werk te bestellen. Voor het bestellen van kaarten is dat inderdaad anders, omdat dat geen uniek werk is. We gaan de mogelijkheden bekijken om dit aan te passen.

Gh visser

Keurig verpakt,mooie beschrijving en foto van de kunstenares wat een meerwaarde is voor het mooie werk.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de mooie review!

Snelle reacties, prima!

Ik heb goed ervaring met Exto. Een mooi kunstwerk gevonden op de website. Deze moest op zeer korte termijn (vanwege een afscheidsreceptie) worden verstuurd. Directe betaling was vanwege... Ik heb goed ervaring met Exto. Een mooi kunstwerk gevonden op de website. Deze moest op zeer korte termijn (vanwege een afscheidsreceptie) worden verstuurd. Directe betaling was vanwege bedrijfsregels niet mogelijk. Toch in overleg met Exto en de kunstenaar het werk ruim op tijd ontvangen. Goede service via mail en telefoon. Ook nazorg is goed, controle of het kunstwerk in goede orde is ontvangen. Helemaal tevreden.

Nutrilab; Pieter Vos

Zeer goed. Snelle service. Meedenken en actie! Super fijn.

Prima, betrouwbaar, snelle services