Exto.nl

Na mijn bestelling is alles snel en goed afgehandeld. De kunstwerken werden bezorgd door de kunstenaars zelf.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je positieve review! Graag tot ziens op exto.nl.

Duidelijke website, snelle levering.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor de review. Heb je wel het bericht ontvangen dat de bestelling verstuurd is?
Wat de track en trace code betreft, dat is inderdaad een goed idee, daar zullen we mee aan de slag gaan.
Veel plezier met het bestelde werk!

Carla van Lichtenburcht

Ik heb goede ervaringen, nu heb ik alleen gezocht op Mathilde Renes, dus ik heb niet verder gekeken, maar dat ga ik zeker doen, het was overzichtelijk en up to date met nieuwe werken, de koop van... Ik heb goede ervaringen, nu heb ik alleen gezocht op Mathilde Renes, dus ik heb niet verder gekeken, maar dat ga ik zeker doen, het was overzichtelijk en up to date met nieuwe werken, de koop van het werk ging snel en duidelijk ook de betaling, alleen was het onduidelijk hoe het kunstwerk bij mij zou komen, dus was contact met Mathilde nodig

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor je review! De kunstenaar zorgt zelf voor de verzending van het werk, wat binnen een week na bestelling gebeurt. Een kunstenaar kiest er ook regelmatig voor het werk zelf te brengen, in... Bedankt voor je review! De kunstenaar zorgt zelf voor de verzending van het werk, wat binnen een week na bestelling gebeurt. Een kunstenaar kiest er ook regelmatig voor het werk zelf te brengen, in dat geval neemt hij/zij contact op met de koper.
Veel plezier met het aangekochte werk en tot snel op exto.nl!

Uitsluitend lof. Snel besteld, snel geleverd, zorgvuldig verpakt.
En een mooi product natuurlijk.

Reactie Exto.nl:

Hartelijk dank voor je review, goed te lezen dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug op exto.nl!

Lievens Roger/particulier

Eerste aankoop schilderij mindblown van M Marek ,volgende dag al persoonlijk geleverd door kunstenaar.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor de positieve review, we zien je graag terug op exto.nl!

Ik heb een kunstkatern opgestuurd gekregen. Ik was verbaasd dat ik 2 kaarten kreeg met dezelfde tekst. Op de bijlage stond dat er gewoon 1 besteld was. Ook zat er mi teveel mooi en overbodig... Ik heb een kunstkatern opgestuurd gekregen. Ik was verbaasd dat ik 2 kaarten kreeg met dezelfde tekst. Op de bijlage stond dat er gewoon 1 besteld was. Ook zat er mi teveel mooi en overbodig verpakkingsmateriaal bij. Pluspunt is dat de kaarten onbeschadigd zijn bezorgd.

Frits

Prima, niks mis mee.

Benno

Prima service en snelle afhandeling

Brigitte van Heeswijk

Geweldig. Leuke reacties gekregen van de kunstenares op al mijn vragen. Niets was teveel. Korte lijnen, snel antwoord. Pakket keurig netjes de volgende dag ontvangen.

Reactie Exto.nl:

Bedankt voor de mooie review! We zien je graag terug op exto.nl.