Sabina Scheers

Snelle service leuke kleding

Correct en snel

Correct geholpen en snel.

Correctheid

Uitstekend zeer snel geleverd

Isabell Van den Aardweg

Top

Ik kreeg een mooie tas erbij kado. Altijd goed

Hella

Prettig bedrijf. Vlot, prima communicatie en betrouwbaar.

Correspondentie/communicatie, betrouwbaarheid.

Goed , maar ik vind het heel irritant dat ik zelf het retourformulier moet printen. Onklantvroendelijke en belachelijk voor prijzige kleding

Snelle service

Reactie Expresswear.nl:

Wij als Expresswear.nl hebben, met het oog op het milieu, er voor gekozen om minder materialen te gebruiken voor onze verzendingen. We snappen dat u wellicht niet op deze extra handeling zit te wachten, maar ook met onze bijgeleverde factuur mag u een retourzending doen. Zo hoeft u in principe dus niet perse iets uit te printen wanneer u een artikel retourneert.

Makkelijk bestellen

J. Van der Hee

Ik ben zeer tevreden. De levering is best snel maar aangezien een hoop andere bedrijven het de volgende dag al kunnen leveren. Is dit voor jullie misschien ook een optie!

Zeker wel goede verpakking met eventueel een retourlabel erbij. Altijd een kortingsbon en een leuke attentie. Dus prima service.

Greetje

Erg jammer dat ik op de site een jurkje had besteld en twee dagen later na betaling en bestelling een mailtje kreeg ....sorry dit product is niet meer leverbaar . Wacht nu nog op mijn geld wat terug...

Reactie Expresswear.nl:

Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Onze excuses hiervoor. We zien dat u 's avonds na sluitingstijd een bestelling heeft geplaatst, betreffende een artikel uit de SALE. De doorverkoop snelheid van dit artikel in de SALE periode is gigantisch groot, waardoor onze voorraad helaas niet meer 100% up-to-date was.

Dit betreuren wij ten zeerste, maar helaas kan dit wel eens voor komen. Het aankoopbedrag is op dezelfde dag als onze mailing aan u gecrediteerd.

Snelle levering en alles tip top in orde.

Bij je volgende bestelling n kortingscode.