Brigitte Wilbrink

Wat geleverd is, was keurig per stuk verpakt. Van de 5 producten heb ik 1 dezelfde dag retour gestuurd, maar tot op heden nog niets gehoord en nog geen geld terug ontvangen. Is nu anderhalve week... Wat geleverd is, was keurig per stuk verpakt. Van de 5 producten heb ik 1 dezelfde dag retour gestuurd, maar tot op heden nog niets gehoord en nog geen geld terug ontvangen. Is nu anderhalve week geleden. Vind ik een lange responsetijd. Ik hoop dat het snel afgehandeld wordt.

Zie boven

Janet

Breed assortiment

Yvonne Rijk

Ik ben een terugkerende klant omdat ik tevreden ben over dit bedrijf. Heel veel leuke kleding. Groot assortiment.

Snelle levering. Goede website en leuk dat je ook nog kan sparen voor korting.

Myriam Sonck

Top! Er was een probleem met de retourzending door Postnl, werd onmiddellijk vakkundig opgelost door de klantendienst van Expresswear.

Communicatie

I koorn

Duidelijke website

Mirjam

Prima bedrijf

Duidelijke website

Koldfenhof

Ik vind de aanbiedingen goed. Wel is de website en de manier van werken nog een beetje ouderwets. Ook heeft het puntensysteem bij mij nog nooit gewerkt.

Aanbiedingen

Jorritsma

Zeer goed!! Alleen spijtig wanneer een artikel niet de juiste maat is, je niet gelijk met 't retour zenden de goede maat kan bestellen!!

Snelle levering van bestelling!!

Lea

Snelle service bij versturen en retourneren

Goede kleding. Handige site. Kleuren en patronen zijn soms wat lastig te zien op de site. Dat kan gunstig uitpakken, maar soms ook tegenvallen.

J.Kluft

Overzichtelijke website

Snelle levering; nette pakketjes - niet onnodig groot; heldere communicatie