V

Prima communicatie per mail en keurige bezorging.

Komen hun afspraken na

W

Jammer, dat er kosten aan een retourzending zitten. Een sticker en retourformulier moet worden uitgeprint. Andere bedrijven hebben dit al standaard bij de zending zitten. Zal dus ook nooit hier meer... Jammer, dat er kosten aan een retourzending zitten. Een sticker en retourformulier moet worden uitgeprint. Andere bedrijven hebben dit al standaard bij de zending zitten. Zal dus ook nooit hier meer wat bestellen.

Reactie Expresswear.nl:

Wat vervelend dat u het als negatief ervaart.
Wat vervelend dat u het als negatief ervaart.
Wij horen van onze klanten dat we juist een gemakkelijke manier van retourneren gebruiken waarbij u niets hoeft te printen. Wanneer het retourlabel aangevraagd is kunt u de e-mail die u daarna ontvangt van ons laten scannen bij een PostNL punt, de PostNL zal een sticker plakken op uw retour en het pakket naar ons magazijn sturen.
Een retourformulier toevoegen is niet verplicht, de factuur die wij meegezonden hebben mag meegezonden worden, zolang wij maar kunnen herleiden dat het een order van u betreft.
De precieze wijze staat altijd op de achterkant van de factuur vermeld die wij meezenden in de verzendzak, tevens hebben we op onze webshop vermeld hoe de retourprocedure in zijn werk gaat.

S. Groenewoud

Prima en leuke site en snelle levering

snelle levering en makkelijk te retourneren en regelmatig nieuwe collectie.

Ellen Sennema

Altijd super snelle levering van mijn favoriete merk Studio Anneloes

Snel, fijne merken

Karin

Prima service! Het punten sparen is wat minder klantvriendelijk wat betreft het inleveren. Dat is met veel regels omgeven en niet relaxed.

Men reageert snel en antwoord vlot op de meldingen die ik doe.

Petra Loogman

Positief

Snel en ook betaling retour vlot geregeld

caroline

snelle levering

Wendy Kho

Desiree De Wit

Expresswear is een prettige winkel om online te shoppen. De bestelling wordt netjes verpakt en is binnen 3 dagen thuis.

Verpakking, snelheid. Bij retouren bedrag snel terug of aangepast.

Brouwer

Prima ervaring