Expresswear.nl

Expresswear.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Expresswear.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company897
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Expresswear.nl met 9/10. Gebaseerd op 897 ervaringen.

Onvoldoende (4/10)

Reactie Expresswear.nl:

Beste Aafje,

Wij leveren bij iedere bestelling een antwoordnummer die traceerbaar is. Deze kunt u op de retourzending plakken. Wanneer u hem dan bij de PostNL afgeeft zitten er verder geen kosten aan verbonden. Mocht u het antwoordnummer verloren hebben dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice, als de retoursticker nog niet gebruikt is dan kunnen wij deze nogmaals naar u zenden.

Score voor Expresswear.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Expresswear wil hun antwoornummer niet doorgeven zodat je voor een retour toch moet betalen. qua service is dit toch echt een minpuntje.

Zeer slecht (2/10)

Te duur

Reactie Expresswear.nl:

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze prijzen. Wij gaan gefaseerd in de sale gezien wij het gehele jaar door sale hebben. Bij ons kunt u altijd sale shoppen terwijl dit weer niet bij andere webwinkels het geval is.
Ook hebben wij niet erg veel artikelen die in de sale kunnen gezien wij eigenlijk bijna alles verkopen al voordat de sale periodes beginnen.
Bij ons ontvangt u ten alle tijden een kortingscode bij iedere bestelling voor een volgende aankoop die ook op sale geldt waardoor u nog meer korting krijgt op uw bestelling.

Score voor Expresswear.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Erg duur, veel andere webwinkels zijn al weken bezig met opruiming en de prijzen bij dit bedrijf blijven hoog..

Prima (7/10)

Duidelijk , om alles in te vullen en te bestellen .

Score voor Expresswear.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb er een blouse van studio anneloes besteld.

Expresswear.nl 1 beoordeling

Slecht! de eerste bestelling ging initieel goed, maar toen wilde ik maat ruilen, maar dat kon niet en moest ik opnieuw bestellen. alleen deed de website het niet. dus heb ik nu maar ergens anders besteld.

Han Nuijen
Han Nuijen

Super mooie kleding. Goede mensen en fijne mensen die er werken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super kleding. fijn daar om in winkel te komen passen. en te laten bezorgen.

Goed (8/10)

Prima, op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Score voor Expresswear.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, op tijd geleverd en goede kwaliteit.

Joke
Joke

Zie vraag 1

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, snelle bezorging en leuke tas als presentje bij de levering.

Duidelijk en snel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Online aankoop anneloes kleding, geruchte actie mijnerzijds.

Kortekaas
Kortekaas

Snelle levering ,word goed op de hoogte gehouden via mail,uitstekend en kwaliteit kleding

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed bereikbaar(contact)vriendelijke medewerker ,kwaliteit kleding,zou het zeker aanbevolen aan familie en vrienden.

Nora
Goed (8/10)
Nora

Bij elke bestelling een kadootje en een tegoed bon echt een klantbinding dit super!!!

Score voor Expresswear.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel fijn snelle service.

Bedrijfsinformatie

Express Wear al bijna 40 jaar het vertrouwde adres op het gebied van jeans en vrijetijdskleding voor dames en heren waarin merken zijn opgenomen die populair zijn bij een enorm gevarieerde leeftijdsklasse.
Adres
Het Vergun 4