Dré Kemers

Ms 900

Ervaringen training

Veel stof, toch wel vermoeiend om de hele dag naar een scherm te kijken. Maar niet veel andere mogelijkheden in deze tijd, dus prima.

Pieter Imker

MS 365 Advanced

Ervaringen training

Enthousiaste manier van overbrengen van kennis en stemt af met de specifieke behoefte van de gebruikers. Helaas valt het niet mee om zo veel kennis over te brengen in de (korte) tijd. Voor mij een... Enthousiaste manier van overbrengen van kennis en stemt af met de specifieke behoefte van de gebruikers. Helaas valt het niet mee om zo veel kennis over te brengen in de (korte) tijd. Voor mij een prettige manier van kennis vergaren.

Arco de Zeeuw

MS basis

Ervaringen training

Leuke training. Veel geleerd over de diverse applicaties binnen het Microsoft 365 landschap. Ook de nieuwe applicaties kwamen aan bod en dat maakte het extra interessant. Deze kennis kan ik in de... Leuke training. Veel geleerd over de diverse applicaties binnen het Microsoft 365 landschap. Ook de nieuwe applicaties kwamen aan bod en dat maakte het extra interessant. Deze kennis kan ik in de toekomst meenemen.

Eldin Moldür

Swayyen

Ervaringen training

De eerste opstart vond ik wat lastig omdat er nog iets geïnstalleerd moest worden, maar daarna werkte het helemaal prima. Ook goed te doen om tussentijds te stoppen en later verder te gaan.

Henrieke Leffers

Geweldige ervaring

Ervaringen training

ExplainiT had aandacht voor ons met een intake, geweldige service en nazorg. Er werd professioneel trainingsadvies geleverd en we werden volledig ontzorgd. In de trainingsgroep werd een sfeer... ExplainiT had aandacht voor ons met een intake, geweldige service en nazorg. Er werd professioneel trainingsadvies geleverd en we werden volledig ontzorgd. In de trainingsgroep werd een sfeer gecreëerd waarin kennis werd gedeeld en mensen fouten mochten maken om te leren. En dat voor de juiste prijs.

Irene de Ridder

Project

Ervaringen training

Was een vriendelijke en behulpzame docent. Was goed bekend met de leerstof en de mogelijkheden van het programma. Een interactieve training met persoonlijke aandacht en goede voorbeelden die ik in... Was een vriendelijke en behulpzame docent. Was goed bekend met de leerstof en de mogelijkheden van het programma. Een interactieve training met persoonlijke aandacht en goede voorbeelden die ik in de praktijk kan toepassen. Docent zorgt ervoor dat je de stof na extra uitleg goed begrijpt. Waardevolle cursus.

Anton Nijman

SP Online

Ervaringen training

Een interessante sharepoint training die door een gemotiveerde trainer wordt gegeven. Hij brengt het op een goede en leuke manier deze les tot leven. Hij neemt de tijd en legt op rustige manier de... Een interessante sharepoint training die door een gemotiveerde trainer wordt gegeven. Hij brengt het op een goede en leuke manier deze les tot leven. Hij neemt de tijd en legt op rustige manier de les stof uit.

Wytse M.

Excel beginnerscursus

Ervaringen training

Zeer tevreden. De lessen worden gegeven in kleine groepen waardoor er altijd ruimte is om vragen te stellen. Tempo is goed te doen. Voor de snellere leerlingen zijn er tijdens de basis cursus excel... Zeer tevreden. De lessen worden gegeven in kleine groepen waardoor er altijd ruimte is om vragen te stellen. Tempo is goed te doen. Voor de snellere leerlingen zijn er tijdens de basis cursus excel ook nog oefeningen voor gevorderden.

Willem Heimans

Workflows met Power Automate

Ervaringen training

Tijdens de online training Power Automate veel gezien en geleerd over het gebruik van de applicatie. De trainer liet goede voorbeelden zien, die goed toepasbaar zijn op de praktijk. Doordat het... Tijdens de online training Power Automate veel gezien en geleerd over het gebruik van de applicatie. De trainer liet goede voorbeelden zien, die goed toepasbaar zijn op de praktijk. Doordat het online was, was de persoonlijke communicatie (logischerwijs) wel wat minder, maar alsnog kwalitatief goede training!

Iwan Meijer

Basis Microsoft training

Ervaringen training

Het was een goede tempo training met ruimte om je vragen te stellen en te oefenen. Duidelijke heldere taal. De trainer sluit aan bij het niveau van de individuele deelnemer en neemt de tijd wanneer... Het was een goede tempo training met ruimte om je vragen te stellen en te oefenen. Duidelijke heldere taal. De trainer sluit aan bij het niveau van de individuele deelnemer en neemt de tijd wanneer er onduidelijkheden zijn.