Marieke de Jong

Leiderschap ontwikkelen

Ervaringen training

Ik zocht persoonlijke en gerichte feedback als leidinggevende. Binnen een kleine organisatie werd ik min of meer in de positie gedrukt. Daardoor was ik erg blij om me individueel te ontwikkelen. De trainer had praktijkervaring binnen een organisatie met 1000+ medewerkers als leidinggevende. Dat gaf me veel vertrouwen in hem, en de training betaalt zich nu uit in mijn praktijksituatie.

Werkcursus

Opfriscursus Nederlands

Ervaringen training

Tijdens het mailen en telefoneren merkte ik dat mijn Nederlands wel eens opgefrist diende te worden toen ik jongere contactpersonen sprak. De heldere uitleg en complete inhoud maken van mij een tevreden persoon.

IVW

Praktische Cursus

Ervaringen training

Excel Basis als onderdeel van mijn ontwikkelingsplan gevolgd. In mijn nieuwe job moet ik daar mee leren werken. Prima organisatie van de training en prettig persoonlijk contact.

Brinkman

Talentbegeleiders

Ervaringen training

Op aanraden van de talentbegeleiders binnen mijn bedrijf de cursus Prince2 Foundation gevolgd. Ik was in het begin skeptisch over de methode, maar de overtuigingskracht van de trainer heeft mijn mening doen veranderen.

Jan uit Apeldoorn

Trainer had kennis van de praktijk

Ervaringen training

Positieve ervaring bij ExplainiT. Trainer had kennis van de zorgsector waarin ik actief was. Daarnaast beschikte hij over voldoende kennis/kunde + didactische vaardigheden.

Joanique van Keulen

Vrije tijds cursus Office 365

Ervaringen training

Afgelopen zomer in mijn vrije tijd de cursus Office 365 mogen volgen bij ExplainiT. Zowel thuis als op het werk ben ik bezig met het uitvinden ervan. In de toekomst wil ik namelijk als leidinggevende het voorbeeld op de werkvloer kunnen zijn voor het werken met Office 365. Het was een open-inschrijving dus deels herhaling. Maar de trainer had ook persoonlijke aandacht wat me meer de diepte in liet gaan.

Els D.

Leerzaam

Ervaringen training

Goede training. Basiskennis van ITIL beschik ik nu over.

Jan Brekveld

PowerPoint i.c.m. Presenteren

Ervaringen training

De training PowerPoint gevolgd omdat dit programma leidend is voor presentaties binnen ons MT. De training kon op maat gemaakt worden tegen een scherp tarief in combinaties met de training presenteren. Uiteindelijk een 2,5 daags maatwerk traject gevolgd. Dit kon in-company gedaan worden.

Prettige training

Ervaringen training

Ik wist voorafgaand aan de training te weinig van Photoshop dacht ik. Het bleek dat ik veel wel wist, maar niet hoe ik het efficiënt moest gebruiken. Nu kan ik de basisfunctionaliteiten toepassen en snel resultaat boeken.

Cor Michielsen

Hulp bij dagelijkse werkzaamheden

Ervaringen training

Outlook is cruciaal bij mijn dagelijkse werkzaamheden. Ondanks dat ik redelijk vaardig met de computer ben, had ik niet het gevoel dat ik efficiënt werkte met Outlook. Ik besloot een individuele training te volgen om in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk te leren. ExplainiT leverde maatwerk om aan mijn specifieke trainingseisen te voldoen. Uitstekende service!