Outlook verbeteren

Ervaringen training

Leuke en leerzame cursus veel geleerd. Docent gaf op een leuke en duidelijke wijze uitleg. Als je even iets niet snapte kwam de docent persoonlijk naar je toe om je verder te helpen.
Veel geleerd!

Jessy K.

Cursus Computer

Ervaringen training

Door de 1-op-1 aandacht was er alle ruimte om mijn wensen te voldoen en op specifieke situaties dieper in te gaan. De combinatie van theorie + persoonlijke aandacht stemde mij tevreden.

Jannes

Praktisch nut

Ervaringen training

De trainer hield de training praktisch. Betrekt de groep erbij en geeft veel praktijkvoorbeelden. Dat maakt deze cursus interessant.

Marijke T.

Excel Vervolg - Formules, Functies en Draaitabellen

Ervaringen training

Prima training voor als je al geruime tijd ervaring hebt in Excel. Het tempo is goed bij te houden. Oefening waren compleet en gaven inzicht in diverse functies van Excel. Handigheidjes die je misschien ooit heb geweten maar niet paraat waren weer eens aangestipt.

Anique Groen

Fantastisch

Ervaringen training

Een fantastische training in een dag. Er werd een vaste lijn aangehouden waarbij we alle kanten uit mochten stappen en heel veel randzaken geleerd hebben om One Note tot een succes te maken. Trainer hield de lijn vast en gaf ons de ruimte. Erg prettige training en trainer. Een aanrader!

Marianne Schrijvers

Handvatten voor klantgerichtheid

Ervaringen training

We hebben veel geleerd door veel te oefenen in deze lessen. Je komt achter de zaken die je zelf kunt verbeteren om de gesprekken die je met klanten/consumenten moet voeren veel soepeler te laten verlopen. Het heeft mij veel handvatten gegeven.

Prima verlopen Migratie naar Office 365

Ervaringen training

Alle aspecten zijn aan bod geweest tijdens de training. Tijd is kort om alle programma's goed te behandelen (daar is een migratie training in mijn ogen ook niet voor), alle aspecten zijn wel aan bod geweest, die noodzakelijk zijn om de migratie te begrijpen.

Annie V.

Scrum Product Owner cursus

Ervaringen training

Zeer inspirerende en leerzame training gehad bij ExplainiT.

Goede afwisseling tussen theorie, praktijk voorbeelden en zelf doen. Vooral het zelf doen, gegoten in leuke oefenvormen, maakt de training zeer leuk. Klaar om het nu zelf in de praktijk te gaan brengen.

Een echte aanrader!

Interactieve training

Ervaringen training

Interactieve training die qua opdrachten en tempo goed in elkaar zat. Trainer was in staat om de stof op begrijpbare wijze over te brengen. Ik heb deze drie dagen als zeer prettig ervaren!

Michiel Linders

Adobe Ilustrator

Ervaringen training

Persoonlijke training grafisch ontwerpen met behulp van Adobe Illustrator mogen volgen. Veel geleerd in een praktijkgerichte training. ExplainiT stelde zich flexibel op in het contact en vroeg de juiste prijs.