Lianne Swiers

Leerzame Excel training

Ervaringen training

Prima training Excel. Geen spannende verrassingen. Gedaan waarom gevraagd werd. Dat is voor mij zeker heel veel waard. In de toekomst mogelijk verdere cursussen volgen. Hier ben ik in ieder geval tevreden over.

Mali Driesen

Praktijk gebruiken van Scrum

Ervaringen training

De Agile Scrum Praktijk cursus was zeer inspirerend, informatief en echt leuk! De afwisselende methodieken en het duo trainerschap hebben ervoor gezorgd dat ik nu weet wat Scrum betekent en een ruim voldoende basis heb meegekregen.

Michael Leferink

Office 365

Ervaringen training

Incompany, snel in kunnen plannen, service gericht. Office 365 Gebruikerscursus. Docent prettig, rustig en goede inhoudelijke kennis. Veel geleerd, afgestemd op mijn situatie. Pluim. Voor mij gaat dit toch boven e-learning, persoonlijke aandacht en maatwerk.

Ricardo Mikel

Assertiviteitstraining

Ervaringen training

Het was een praktische en leerzame training Assertiviteit, en daarbij de trainer zeer inspirerend. Er was tijd om te werken aan persoonlijke doelen en Ingrid verdeelde ook goed de aandacht tussen alle cursisten. De onderlinge samenwerking was ook prettig. Veel eye openers,die ik mee ga nemen in de dagelijkse praktijk zowel zakelijk als privé.

John Alfredus

Foundation ITIL 4

Ervaringen training

Dat er zo snel na het opheffen van het embargo op ITIL4 zeer gedegen training beschikbaar is. De stof werd enthousiast, met goed toegepaste didactische middelen, gedegen kennis van zaken, geduld en begrip voor "waar de cursisten zaten" te berde gebracht door de trainer, die bovendien met eigen, doeltreffende leermiddelen het toe-eigenen van de lesstof vereenvoudigde en stimuleerde.

S. Veelers

Excel Expert training

Ervaringen training

Heel fijne individuele excel training. Op eigen tempo, met rustige, goed te volgen instructiefilmpjes die je meteen kunt meedoen, even kunt stoppen, of nogmaals bekijken. Ook fijn dat er een docent aanwezig is om te helpen bij specifieke issues of vragen.

Mirna de Boer

Communiceren effectief

Ervaringen training

Ik ben het meest aangesproken door de afwisseling tussen theorie en praktijk, behandelen van ieders leerdoelen (zoveel mogelijk), alle mogelijkheid om even van het 'programma' af te wijken. Ik kan dit zeker aanbevelen.

Olivier de Schutter

PRINCE2 basis

Ervaringen training

Geweldige trainer met veel ervaring die door praktijkvoorbeelden de stof concreet wist te maken. Let op dat je naast de cursusdagen je zelf in de theorie moet verdiepen aan de hand van het meegeleverde lesmateriaal.

Silke Groen

Klantgerichte Telefonie

Ervaringen training

Ik heb de training als zeer leerzaam ervaren. Dit kwam deels doordat de stof op een leuke en interactieve manier aan ons gepresenteerd werd. De combinatie met het oefenen werkte goed en ik geloof dat we er allemaal veel aan hebben overgehouden.

Gerhard Aandewiel

ASF

Ervaringen training

Duidelijke training die echt alle ins en outs van Agile Scrum raakt. Na het volgens van deze training ben je goed voorbereid op het examen wat daarna volgt. De docent is vriendelijk en heeft veel kennis van IT Processen en methodieken. Echt een aanrader!