Arthur Kooy

Agile Scrum training Foundation

Ervaringen training

Interessante training waarbij het niveau goed aangepast wordt aan de hele groep. Het is een interactieve training. Best intensief maar de afwisseling met theorie en praktijk maakt dit goed. Verder goede lunch en voldoende breaks om even de boel te laten landen. Kortom, aan te bevelen!

Monchi

Ervaringen training

Een nuttige cursus met een duidelijke uitleg van de cursusleider.
Hij legt de materie uit op jou niveau zodat je het begrijpt en vraagt ook naa of je het ook begrepen hebt als hij twijfelt.
Ik heb vandaag zeker een goede basis ontvangen/geleerd om office 365 toe te passen in de praktijk, vooral door de vele tips en tricks die we geleerd hebben.

Amber de Groot

Excel voor gevorderde gebruikers groep

Ervaringen training

Leuk flexibel lesprogramma op maat gemaakt naar behoefte. Door van het begin af aan mee te doen met alle oefeningen en opdrachten leer je in hele korte tijd precies de vaardigheden die je nodig hebt om de volgende stap te kunnen zetten. Daarnaast zijn de trainers professioneel en lekker informeel en de toolbox is ook erg praktisch. Zeker een aanrader!

Marko Vergeer

Office 365 in praktijk

Ervaringen training

Goede training! lekker duidelijk! Veel geleerd! Het was een boeiende en interessante middag. Office 365 kennen we nu goed. Ik kan deze training iedereen van harte aanbevelen

Lianne Swiers

Leerzame Excel training

Ervaringen training

Prima training Excel. Geen spannende verrassingen. Gedaan waarom gevraagd werd. Dat is voor mij zeker heel veel waard. In de toekomst mogelijk verdere cursussen volgen. Hier ben ik in ieder geval tevreden over.

Mali Driesen

Praktijk gebruiken van Scrum

Ervaringen training

De Agile Scrum Praktijk cursus was zeer inspirerend, informatief en echt leuk! De afwisselende methodieken en het duo trainerschap hebben ervoor gezorgd dat ik nu weet wat Scrum betekent en een ruim voldoende basis heb meegekregen.

Michael Leferink

Office 365

Ervaringen training

Incompany, snel in kunnen plannen, service gericht. Office 365 Gebruikerscursus. Docent prettig, rustig en goede inhoudelijke kennis. Veel geleerd, afgestemd op mijn situatie. Pluim. Voor mij gaat dit toch boven e-learning, persoonlijke aandacht en maatwerk.

Ricardo Mikel

Assertiviteitstraining

Ervaringen training

Het was een praktische en leerzame training Assertiviteit, en daarbij de trainer zeer inspirerend. Er was tijd om te werken aan persoonlijke doelen en Ingrid verdeelde ook goed de aandacht tussen alle cursisten. De onderlinge samenwerking was ook prettig. Veel eye openers,die ik mee ga nemen in de dagelijkse praktijk zowel zakelijk als privé.

John Alfredus

Foundation ITIL 4

Ervaringen training

Dat er zo snel na het opheffen van het embargo op ITIL4 zeer gedegen training beschikbaar is. De stof werd enthousiast, met goed toegepaste didactische middelen, gedegen kennis van zaken, geduld en begrip voor "waar de cursisten zaten" te berde gebracht door de trainer, die bovendien met eigen, doeltreffende leermiddelen het toe-eigenen van de lesstof vereenvoudigde en stimuleerde.

S. Veelers

Excel Expert training

Ervaringen training

Heel fijne individuele excel training. Op eigen tempo, met rustige, goed te volgen instructiefilmpjes die je meteen kunt meedoen, even kunt stoppen, of nogmaals bekijken. Ook fijn dat er een docent aanwezig is om te helpen bij specifieke issues of vragen.