Henk Grootte

Excel training

Ervaringen training

De training excel voor gevorderden was erg interessant en diepgaand. Veel geoefend onder toeziend oog van de trainer, waardoor vragen direct gesteld konden worden.

Michel de Ruijter

Top training Office 365 beheer

Ervaringen training

Goed van tevoren gevraagd wat we wilden bijleren, aangegeven en daarna aan de slag gegaan en inderdaad meer kennis opgedaan van alles rondom het beheren van Office 365. Ook interessante componenten... Goed van tevoren gevraagd wat we wilden bijleren, aangegeven en daarna aan de slag gegaan en inderdaad meer kennis opgedaan van alles rondom het beheren van Office 365. Ook interessante componenten zoals Beveiliging & Compliance in Microsoft 365 meegenomen. Top training!

Rianne Poorthuis

MS Teams

Ervaringen training

Ik ben na deze dag enthousiast geworden over het gebruik van Microsoft teams. Weet nu wat er allemaal mogelijk is en hoe fijn, snel en efficiënt dit programma ons te bieden heeft.

Anja Startman

SharePoint Basis

Ervaringen training

Het was een hele praktische training met ruimte voor vragen uit de praktijk. Het tempo mocht voor mij alleen iets hoger. De training had voor mijn gevoel ook in anderhalve dag gepast.

Rick Veerman

Training Office 365 Key-User

Ervaringen training

De training gaat nét wat dieper in op de applicatie dan de standaard training. Trainers met certificeringen is een +, dat kwam ook naar voren in het kennis verschil met de klas.

Marijn Huisman

Klantgericht Denken & Handelen

Ervaringen training

Veel bekende kennis, modellen passeerden de revue de kracht zat vond ik in de (voor mij) nieuwe invalshoeken voor toepassing vanuit perspectief propositieontwikkeling. Leuke cases, goede combi van... Veel bekende kennis, modellen passeerden de revue de kracht zat vond ik in de (voor mij) nieuwe invalshoeken voor toepassing vanuit perspectief propositieontwikkeling. Leuke cases, goede combi van theorie en praktijk.

Henry Klomp

OneNote

Ervaringen training

Op 10 december een goede inhoudelijke One Note training voor gevorderden gehad. Veel goede voorbeelden, goed voorbereid er werd door de trainer goed geanticipeerd op onze vragen. We kunnen er nu... Op 10 december een goede inhoudelijke One Note training voor gevorderden gehad. Veel goede voorbeelden, goed voorbereid er werd door de trainer goed geanticipeerd op onze vragen. We kunnen er nu goed mee aan de slag! Bedankt.

Iwan de Winter

ICT Helpdesk

Ervaringen training

To the point, als een mes door de boter. Duidelijk meerwaarde boven alleen mijn standaard zelfstudie. Zowel praktijk ervaring van de trainer, de koppeling naar de theorie van andere frameworks maar... To the point, als een mes door de boter. Duidelijk meerwaarde boven alleen mijn standaard zelfstudie. Zowel praktijk ervaring van de trainer, de koppeling naar de theorie van andere frameworks maar ook didactische vaardigheden.

Antoine Huizen

Antoine Huizen

Ervaringen training

Kundige trainer die actuele versie van Power BI kent, beheerst, en goed uitlegt. Power BI is een krachtige tool maar je moet het wel goed weten te bedienen, en daar hebben we een goede eerste... Kundige trainer die actuele versie van Power BI kent, beheerst, en goed uitlegt. Power BI is een krachtige tool maar je moet het wel goed weten te bedienen, en daar hebben we een goede eerste aanzet voor gekregen in de basistraining.

Mireille Heintze

Presenteren

Ervaringen training

Zeer uitdagende training, je moet aan de bak met jezelf en dat is precies waarvoor ik kwam. De trainer voegt daar nog een dimensie aan toe vanuit zijn ervaring. Zeer interessante cases, je leert ook... Zeer uitdagende training, je moet aan de bak met jezelf en dat is precies waarvoor ik kwam. De trainer voegt daar nog een dimensie aan toe vanuit zijn ervaring. Zeer interessante cases, je leert ook veel van je mede cursisten.