Interactieve training

Ervaringen training

Interactieve training die qua opdrachten en tempo goed in elkaar zat. Trainer was in staat om de stof op begrijpbare wijze over te brengen. Ik heb deze drie dagen als zeer prettig ervaren!

Michiel Linders

Adobe Ilustrator

Ervaringen training

Persoonlijke training grafisch ontwerpen met behulp van Adobe Illustrator mogen volgen. Veel geleerd in een praktijkgerichte training. ExplainiT stelde zich flexibel op in het contact en vroeg de juiste prijs.

André Smits

PRINCE2 Projectmanagement

Ervaringen training

Onder leiding van een ervaren PRINCE2 trainer met onze afdeling ons mogen ontwikkelen in PRINCE2 projectmanagement. Na afloop scoorde iedereen een ruime voldoende op het examen. Certificaten in de pocket.

Office 365

Ervaringen training

ExplainiT had aandacht voor ons met een intake, geweldige service en nazorg. Er werd professioneel trainingsadvies geleverd en we werden volledig ontzorgd. In de trainingsgroep werd een sfeer gecreëerd waarin kennis werd gedeeld en mensen fouten mochten maken om te leren. En dat voor de juiste prijs.

John Steen

Genoten

Ervaringen training

Werkelijk genoten van een geweldige training. De trainer had passie voor zijn vak (Access).

Margreet den Ouden

ExplainiT Office Specialist

Ervaringen training

ExplainiT is voor mij de Microsoft Office specialist op trainingsgebied. Maak al jaren gebruik van hun diensten. Als er issues ontstonden m.b.t. (bijvoorbeeld) een trainer, dan werd dat snel opgelost. Leer telkens weer nieuwe dingen.

Enrique de Ruiter

Leerzame dag

Ervaringen training

Ik las veel goede recensies over ExplainiT. In het verleden werd bij mijn organisatie gebruik gemaakt van andere partijen. Samen met drie collega's konden we cases uit de praktijk gebruiken tijdens de training. De trainer had zich uitstekend voorbereid en wist zelfs veel over onze organisatie. Veel geleerd en voel me nu Excel expert.

Ron T.D.

Microsoft Teams

Ervaringen training

Geweldige individuele training Microsoft Teams gevolgd. Volledig op mijn praktijk gericht en de trainer wist antwoord te geven op al mijn vragen.

Sander Hogeboom

SharePoint leren beheren

Ervaringen training

Onder leiding van een ervaren vrouwelijke SharePoint trainer samen met collega's de SharePoint Content Management cursus mogen volgen. Een site collectie inrichtingen & daarnaast onderhouden bleek in de praktijk geen eenvoudige taak. Als organisatie hebben we tijdens en na de training hier grote stappen in kunnen zetten. Geweldige trainer + training!

Mark Rondeel

Prettige trainingspartner

Ervaringen training

We nemen al jaren trainingen af bij ExplainiT. Er is een duidelijk contactpersoon en ExplainiT is flexibel in het maken van afspraken. De trainingen zijn van een hoog niveau door de jarenlange ervaring van trainers.