Expert

Van Bakel

1; weet exact wat je nodig hebt, want in het geval van ouderen kunnen er (te)veel
onduidelijkheden ontstaan zodat oplevering teleurstellingen kan geven die je wellicht
...
tevoren over het hoofd had gezien: hoogte en diepte van de kast (bereikbaarheid voor
alsmaar krimpende (in lengte ipv aantallen hahaha) bejaarden/ouderen, maar ook de
beshikbarheid van een handgreep die zorgt voor makkelijke opening van de vriezer
2: weet wat je uit wilt geven en besef dat extra eisen (als bv NoFrost) flinke duiten uit den
porttenmonNEEEeeee vergen
3: benut de expertise van expert-personeel: ze weten en kunnen veel, maar MISbruik hen
niet; ga niet vragen laat staan eisen om rap rap RAP te leveren; vraag en verzoek 2
mogelijke dagen en tijden; ze hebben de wil en de kunde om mee te denken
4: professioneel onderlegt personeel te Van Erp, althans; ene Jason en andere collega
van wie we de naam niet meer weten, doch geheid dat Piet of Henk gaat zeggen dat
het Piet of Henk was..... hahahahahaha ha Han
5: bezorging en geordendheid en rust en overzicht van de betreffende jonge vent was
ook top. Ook naam vergeten... Het is wat als je oud wordt, uh bent... Wat is dit voor
site (?) waarom typ ik dit allemaal(?)... wat doe ik hier...? ik moet plassen, aaaaah
gelukkig 'n luier aan...

Voerman

Goed advies en snelle service bij Expert Meppel!!

Van Lith

Fijn geholpen in de winkel. Medewerker ging dingen laten zien.. en liep met me mee of dingen uit te leggen.

Oppewal

Zeer deskundigen in winkel en tijdens bezorging

Baas - Hannink

Ik ben in de winkel geadviseerd, aansluitend aan mijn wensen heb ik producten uit kunnen zoeken in de kwaliteit die ik gewend ben.

Slaghuis

Prettige zaak om te zijn en te kopen. Kunnen niet altijd tegen internetprijzen op.

En En Tekst En Styling

Expert Dokkum denkt altijd met je mee en vertaalt de wensen altijd naar een prima passend product. Service is top en de medewerkers zijn allemaal klantgericht!