Expert

Cora

Ik ben blij met de aankoop van een LG Wasautomaat. De verkoper was vriendelijk en behulpzaam. Gaf goede uitleg over verschillende wasautomaten. De LG wasautomaat werd de volgende dag al gebracht. De... Ik ben blij met de aankoop van een LG Wasautomaat. De verkoper was vriendelijk en behulpzaam. Gaf goede uitleg over verschillende wasautomaten. De LG wasautomaat werd de volgende dag al gebracht. De bezorgers waren keurig op tijd en ook erg vriendelijk. Ik kreeg nog een korte uitleg over de wasautomaat. De LG is lekker stil en ik hoop dat ik hem lang kan gebruiken.

Teatske de Vries

Mijn vaste telefoon die maandenlang lag te kwijnen doet het weer. Oplaadbare batterijtjes in de handsets en het is helemaal in orde.
Wat een goed advies van de Expert-medewerker!

Nieuwe tv voor de boot nodig prima geholpen voor de juiste tv in de beperkte ruimte

De Bijl

Vriendelijk geholpen rustig alles uitgelegd en zelf mijn keuze kunnen maken wat voor wasmachine ik wilde werd niets opgedrongen

Pijlman

Ik kan iedereen aanraden om naar Expert te gaan. Ze zijn klantvriendelijk en nemen alle tijd voor je.

Plasman

Prettig ontvangen. Goede en duidelijke informatie. Selle en adequate afhandeling. Duidelijke offerte. Snelle levering en prima montage. Zeer tevreden!

Snel geholpen . Tv thuisbezorgd en door de monteur geïnstalleerd. Alles opgeruimd en meegenomen. Heel tevreden.