Expert

Ruter

Bij mijn volgende aanschaf van een product kom ik zeker terug bij deze Expert.
Deze Expert is een aanrader voor iedereen die professioneel en vakkundig een product wil aanschaffen

Struve Talsma

Alles in service en contact naar tevredenheid

Versteeg

Waarschuwing! voor mensen die een LG OLED TV willen kopen. Ik heb dit gedaan en heb daar spijt van. Ik heb een LG OLED c7v van ruim 3 jaar oud en mijn beeldscherm is nu al compleet ingebrand. Ik heb... Waarschuwing! voor mensen die een LG OLED TV willen kopen. Ik heb dit gedaan en heb daar spijt van. Ik heb een LG OLED c7v van ruim 3 jaar oud en mijn beeldscherm is nu al compleet ingebrand. Ik heb dit gemeld bij mijn Expert leverancier maar mijn Expert leverancier verschuilt zich achter LG. LG stuurt via CE Repair een reparatie offerte van €700,- terwijl ik 3 jaar geleden €1700,- voor mijn TV heb betaald. Iets wat ik niet heb stuk gemaakt, maar wat een productiefout is, moet je gewoon erkennen als Expert leverancier en naar de klant toe oplossen: “sorry wij vinden het niet goed dat uw TV al naar 3 jaar al helemaal is ingebrand, wij gaan dit netjes voor u regelen” maar nee hoor. Internet staat vol met dit inbrandprobleem en LG laat de klant gewoon betalen voor hun productiefout, schandalig toch? Maar goed dat terzijde ik koop niet bij LG. Ik koop bij Expert en dan hoop je dat jouw Expert leverancier inziet dat dit absoluut niet mag gebeuren, maar nee, men blijft pal achter het product staan wat deze problemen levert. Dit is gewoon te triest voor woorden. Dus mensen u bent vrij om te kopen, maar voor mij nooit geen LG meer. Ik ben niet het type om mijn ongenoegen op deze manier te uiten maar vind het belangrijk dat mensen weten wat er gebeurt als je garantie voorbij is. Klanten maken je winkel toch? Veel kijkplezier met wat je ook koopt.

Een teleurgestelde klant

Peters

Een mooie vries kist netjes op af gesproken tijd geleverd goede uitleg wat ik moest doen voor de garantie.

De Horst B.v.

Expert Drunen is voor mij een perfecte winkel. Goede service en goed personeel. Plaatselijke ondernemer en dat merk je.

We hebben deskundig advies gekregen bij het vinden van een stofzuiger.