Expert

Stefanie Leijssen

Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer... Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer model want oude niet meer leverbaar). Bijzonder goed geholpen! Tv werd zelfs opgehangen en geïnstalleerd! Ongelofelijk goede en snelle service!

De Best

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, alleen de KPN afstandbediening werkt niet zoals ik wil. Moet de TV aanzetten met de afstandsbediening van mijn TV.

Bolwerk

Ben zeer tevreden nette winkel goede service word met een lach ontvangen nette werk gevers

Bodde-van Der Horst

Het aansluiten van denon was voor mij moeilijker dan ik zelf dacht en wat de verkoper zij maar dat is verschillend hoe technisch je bent

Mens

Ben een tevreden mens mede door de fijne aankoop en levering bij Expert. Wij kopen er alles dus dat zegt genoeg.

Van der Zande

Ga voor persoonlijke service en advies. Alles is bespreekbaar.

Wittkamp

Service is perfect. Mijn vaste winkel als ik elektrische apparaten nodig heb.