Expert

Ik vind de installatieprijs zeer hoog voor een kwartietje werk

Donkers

Ik ben goed geholpen bij de aankoop van een TV. De verkoper dacht met me mee om tot een juiste aankoop te komen. TV moest besteld worden en was na 1 dag al in huis. Ik kon de TV thuis uitproberen en... Ik ben goed geholpen bij de aankoop van een TV. De verkoper dacht met me mee om tot een juiste aankoop te komen. TV moest besteld worden en was na 1 dag al in huis. Ik kon de TV thuis uitproberen en terugbrengen als ik niet tevreden was over de beeldkwaliteit. Dit laatate was niet nodig, ik ben zeer tevreden. Expert Beuningen is dus een aanrader.

Paul

Deze winkel is zeer aan te bevelen, vriendelijk personeel, snel geholpen tegen redelijke prijzen

Vriendelijke medewerker en heel deskundig , denkt goed mee met de klant . Monteur is vriendelijk , beleefd en heel deskundig! Complimenten!

De Jonge

Als je voor een goede prijs kwaliteit verhouding een product wil aanschaffen GA NAAR EXPERT.

Taat

Expert geeft goede en deskundige informatie. Geeft zeer veel service. Heeft aandacht voor jouw specifieke wensen. Komt zijn afspraken na en doet alle moeite om het je naar de zin te maken bij het... Expert geeft goede en deskundige informatie. Geeft zeer veel service. Heeft aandacht voor jouw specifieke wensen. Komt zijn afspraken na en doet alle moeite om het je naar de zin te maken bij het installeren thuis. Niets is teveel en dit is in tegenstelling tot zeer grote onpersoonlijke bedrijven een verademing! Je betaalt daar niet teveel voor en bent uiteindelijk beter af.

Mijn ervaringen met Expert Bolsward zijn uitstekend. Ook de bezorging gaat prima.