Expert

20450 beoordelingen

20450 Reviews

Kan veel beter met zo'n dure aankoop van een Miele wasmachine!

Kielman

Expert Haren blijft een super goede winkel qua assortiment, advies en niet te vergeten service. Expert Haren heeft al deze kenmerken super hoog in het vaandel staan en dat merk je. Chapeau!

Gezellige vakzaak met goed geïnformeerde mensen die met je meedenken en ook na aankoop onvermoeid hulpvaardig zijn.

Konink

Ik kan alleen spreken voor de Expert-winkel in Dronten, maar ik zou iedereen aanraden hier heen te gaan want ze hebben een topservice.

Bootsveld

Top service bij Expert Almelo/Tubbergen. Goed advies.

Van den Berg

Nieuwe inbouw afwasautomaat en koelvriescombinatie besteld. In de winkel (op loopafstand) samen met de vriendelijke en deskundige medewerker een keuze gemaakt. Door expert is inmeetservice en... Nieuwe inbouw afwasautomaat en koelvriescombinatie besteld. In de winkel (op loopafstand) samen met de vriendelijke en deskundige medewerker een keuze gemaakt. Door expert is inmeetservice en plaatsing apparatuur uitgevoerd en de oude apparatuur afgevoerd. Binnen een week is alles geleverd en perfect aangesloten. Ik ben zeer tevreden en het grote voordeel dat als er iets is je altijd even bij de zaak kunt binnenlopen en je wordt dan goed geadviseerd. Qua prijs is er niet zoveel verschil met de prijsvechters, maar de service en advies is top!