Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5
Beoordeel de deskundigheid van de medewerkers d.m.v. een score 1 t/m 5

Lex rebergen de alliantie

Peter en Sandra fijne mensen met passie voor het vak weten er echt een hoop van en hebben overal een goed onderbouwd antwoord op curces vond ik fantastisch goed les methode gewoon doen en er van... Peter en Sandra fijne mensen met passie voor het vak weten er echt een hoop van en hebben overal een goed onderbouwd antwoord op curces vond ik fantastisch goed les methode gewoon doen en er van leren ik ga er veel aan hebben als service monteur bij de woning bouw alles word goed uitgelegd .Dank jullie wel voor deze ervaring.

Goede uitleg en als je niet snapt word het nogmaals uitgelegd

Deskundigheid van de medewerkers

Jullie weten echt een hoop en peter zeer bevlogen over zijn vak hij raakt niet uitgepraat

Sleutel service zandvoort

Mijn ervaring met etcb is dat meer praktijk gericht is en niet op verkoop van gereedschap waar je niks aan heb
Heb in het verleden ook andere cursussen gevolgd maar helaas dat allemaal...
Heb in het verleden ook andere cursussen gevolgd maar helaas dat allemaal Weggegooid geld
Ben je van plan om een sloten service te starten met de kennis die je op steekt wan een persoon die zelf rechtstreeks uit de praktijk kom is de kans op slagen vele malen groter

Praktijk gericht

Zeer professioneel

Halit Bostanci

Heel goed

Alles

Deskundig

Gildeguard Inbraakbeveiliging

Heel goed bedrijf om het vak te leren. Mensen hebben echt kennis van zaken en willen dit graag uitleren. Leren je de juiste manieren om zo complicaties te voorkomen. Maar onverhoopt toch een... Heel goed bedrijf om het vak te leren. Mensen hebben echt kennis van zaken en willen dit graag uitleren. Leren je de juiste manieren om zo complicaties te voorkomen. Maar onverhoopt toch een complicatie? De docent, Peter, neemt alle tijd om dit rustig door te nemen en te laten ervaren. Echt super!

Vakkennis van de docent subliem! Gastvrijheid van het bedrijf en de heerlijke lunches! Werken met kleine groepjes, daardoor veel tijd voor vraagstukken.

Deskundigheid van de medewerkers

De docent, Peter, is echt subliem met zijn kennis. En kan dit ook overbrengen, dat is niet veel mensen gegeven. Maar ook Sandra, die ervoor zorgde dat alles in orde was, heeft heel veel kennis van... De docent, Peter, is echt subliem met zijn kennis. En kan dit ook overbrengen, dat is niet veel mensen gegeven. Maar ook Sandra, die ervoor zorgde dat alles in orde was, heeft heel veel kennis van zaken. Daarnaast zijn het ook echt super vriendelijke en eerlijke mensen.

De alliantie

Zeer vakinhoudelijke en leerzame cursus. Zou het iedereen aanraden.

Safe & Secured

Na elke les weer wat nieuws geleerd! Heb veel praktische en theoretische kennis opgedaan.

Peter deelt veel van de gebeurtenissen die hij heeft meegemaakt als slotenmaker wat erg leerzaam is.

Deskundigheid van de medewerkers

Heeft overal een oplossing voor

Mike De Graaf

Mijn eerste indruk is top
kleine groepen waardoor er veel tijd voor uitleg en hulp is .

de capuccino

Deskundigheid van de medewerkers

nog niks op aan te merken

Aimad EL Ghalbzouri

Super leerzaam,Goede uitleg, gewoon helemaal top

Uitleg is top

Super goed.

Edwin

Hele fijne leer school, veel geleerd. gelachen en
Lekker gegeten.

Er wordt de tijd genomen om iets te leren, en goede uitleg.

De beste

Gold Groep B.V.

Afgelopen zaterdag een cursus gevolgd bij Peter van Expert Training omdat ik als calamiteiten medewerker werk komt deze training mij goed van pas. Peter neemt rustig de tijd voor je en zelfs de... Afgelopen zaterdag een cursus gevolgd bij Peter van Expert Training omdat ik als calamiteiten medewerker werk komt deze training mij goed van pas. Peter neemt rustig de tijd voor je en zelfs de lunch was tot in de puntjes geregeld. Ik heb me al weer ingeschreven voor de volgende cursus.

Peter en Sandra bedankt

Vooral zo door blijven gaan

10+