Beoordeel de klantvriendelijkheid d.m.v. een score 1 t/m 5
Beoordeel de deskundigheid van de medewerkers d.m.v. een score 1 t/m 5

Vastgoed service

Zeer professioneel en kundige training in diverse sloten. Niks is te gek en alles zelf onder begeleiding uitproberen

Alles zelf in de praktijk uitvoeren onder begeleiding

Zeer vakbekwaam en gepassioneerd

Marco

Super goede uitleg veel geleerd top uitleg echt een aanrader

De uitleg Neemt de tijd voor je

Zeer ervaren

Loto Tegelzettersbedrijf

Perfect klinkt misschien overdreven maar dat is het wel alles was echt goed geregeld

Vrijheid

Top

HLS Group bv

Betaalbaar en kwalitatief

Goede uitleg en juiste begeleiding

Zeer goed

slotenservicevandernaald

Zeer positief

goede duidelijke uitleg echt vak mensen

Deskundigheid van de medewerkers

geen geheimen zijn er meer op hun werkgebied

Jalal

Ik heb een hele leuke ervaring opgedaan en het was echt TOP om cursus van iemand die zoveel ervaring in het vak heeft. ondanks dat ik voor mezelf wil beginnen, werd ik heel goed begeleid en ik kan... Ik heb een hele leuke ervaring opgedaan en het was echt TOP om cursus van iemand die zoveel ervaring in het vak heeft. ondanks dat ik voor mezelf wil beginnen, werd ik heel goed begeleid en ik kan altijd op hun support rekenen in de toekomst. Ik zou iedereen aanraden die als slotenmaker wil werken.

Ervaring, handige tips en begleiding.

Deskundigheid van de medewerkers

heel goed en duidelijke uitleg.

Van den heuvel

Ik voel de me welkom .

Goede uitleg op bijna alle vragen een goed antwoord.

Deskundigheid van de medewerkers

Zéér goed in hun vak en voor al vriendelijke.

Frans Seijkens j Dutch SECURITY

Enthousiast echtpaar dat samen dit bedrijf runt, goed op mekaar ingespeeld verzorgen zij samen de opleiding. Overdadige geweldige lunch , fantastisch. Ook de mogelijkheden om dingen te doen Enthousiast echtpaar dat samen dit bedrijf runt, goed op mekaar ingespeeld verzorgen zij samen de opleiding. Overdadige geweldige lunch , fantastisch. Ook de mogelijkheden om dingen te doen

de wijze van lesgeven , praatje, plaatje en daad oftewel zelf doen, brengt zeer snel inzicht en up to speed in de wereld van de slotenmaker. Met levendige voorbeelden uit eigen ervaring puttend ,... de wijze van lesgeven , praatje, plaatje en daad oftewel zelf doen, brengt zeer snel inzicht en up to speed in de wereld van de slotenmaker. Met levendige voorbeelden uit eigen ervaring puttend , geeft Peter Godijn zijn lessen op een voortreffelijke en leuke manier. En heb me opgegeven voor de vervolg opleiding

Deskundigheid van de medewerkers

Over de deskundigheid kan ik niets bepalen aangezien ik blanco de opleiding tot slotenmaker gevolgd heb. Echter alle tips en trucs over het openen van sloten voorzien van voorbeelden en jaren lange... Over de deskundigheid kan ik niets bepalen aangezien ik blanco de opleiding tot slotenmaker gevolgd heb. Echter alle tips en trucs over het openen van sloten voorzien van voorbeelden en jaren lange ervaring tellen zeker mee.

Michael van Peperstraten

Enthousiast echtpaar dat samen dit bedrijf runt, goed op mekaar ingespeeld verzorgen zij samen de opleiding. Overdadige geweldige lunch elke keer weer, fantastisch. Ook de mogelijkheden om dingen te... Enthousiast echtpaar dat samen dit bedrijf runt, goed op mekaar ingespeeld verzorgen zij samen de opleiding. Overdadige geweldige lunch elke keer weer, fantastisch. Ook de mogelijkheden om dingen te doen buiten de reguliere lessen is een pre

de wijze van lesgeven , praatje, plaatje en daad oftewel zelf doen, brengt zeer snel inzicht en up to speed in de wereld van de slotenmaker. Met levendige voorbeelden uit eigen ervaring puttend ,... de wijze van lesgeven , praatje, plaatje en daad oftewel zelf doen, brengt zeer snel inzicht en up to speed in de wereld van de slotenmaker. Met levendige voorbeelden uit eigen ervaring puttend , geeft Peter Godijn zijn lessen op een voortreffelijke manier

Puts/ alliantie

Zeer vak kundig professioneel advies in training en beleiding van curus van sloten maker .
Verkoop wordt goed door genomen en ook weer geadviseerd

Begeiding van curus in kleine groep genoeg aandacht.
Ook gezien als zelfstandig en op kosten .
Veel voorbeelden van situaties in de praktijk.
Telefonische wordt je goed te woord...
Begeiding van curus in kleine groep genoeg aandacht.
Ook gezien als zelfstandig en op kosten .
Veel voorbeelden van situaties in de praktijk.
Telefonische wordt je goed te woord gestaan.

Deskundigheid van de medewerkers

Zeer gedreven en hebben veel expertise op het gebied van beveiligen van een huis gebouw .
De klant bepaald en daar wordt op geanticipeerd.