Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Wij zijn door het zoeken op internet bij exclusieve dakterrassen terecht gekomen, en alles wat er over geschreven staat klopt. We werden hartelijk welkom geheten en hebben heel goed advies gekregen.... Wij zijn door het zoeken op internet bij exclusieve dakterrassen terecht gekomen, en alles wat er over geschreven staat klopt. We werden hartelijk welkom geheten en hebben heel goed advies gekregen. Wij hadden tegels nodig voor ons inpandig balkon en deze zijn erg mooi gelegd. Wij wonen op een appartement en ons inpandig balkon met deze mooie vloer waar we zeer tevreden over zijn kunnen we nu mooi bij onze kamer gaan betrekken.

Dank voor iedereen die hier aan meegewerkt heeft en ons zo goed geadviseerd en geholpen heeft incl. het team wat de vloer kwam leggen. Het was tot in de puntjes verzorgd.

Hans en Evelien uit Zeist

Heldere afspraken die ook worden nagekomen, vriendelijk personeel en alles keurig netjes achtergelaten. Kortom: een aanrader.

Frits en Frieda van der Wolk

Op dinsdag 22 november is ons prachtige balkonterras opgeleverd. Door Theo en Sebastiaan is fantastisch vakwerk verricht. In korte tijd hebben ze ons eenvoudige balkon omgetoverd tot een exclusief... Op dinsdag 22 november is ons prachtige balkonterras opgeleverd. Door Theo en Sebastiaan is fantastisch vakwerk verricht. In korte tijd hebben ze ons eenvoudige balkon omgetoverd tot een exclusief terras. Door twee vakmensen is een geweldig precisiewerk, met daarin veel zaagwerk, geleverd. Ook de samenwerking was erg prettig. Wij zijn zeer tevreden met de geleverde kwaliteit.

Hans Pruis

Plezierig geholpen bij de oriëntatie. Gelukkig niet opdringerig, maar wel beschikbaar om advies te geven. Afspraken zijn nagekomen. De uitvoering is helemaal naar onze zin!

J. Schuurman

Wij zijn geweldig in ons sas,
Met ons nieuwe dakterras.
Vakbekwame mannen
legden volgens de regels,
Prachtige nieuwe keramische tegels.
In regen en wind, in de modder...
Wij zijn geweldig in ons sas,
Met ons nieuwe dakterras.
Vakbekwame mannen
legden volgens de regels,
Prachtige nieuwe keramische tegels.
In regen en wind, in de modder op het dak,
Voelden zij zich prima op hun gemak.
Twee dagen sjouwden en zwoegden zij voort,
Dus aan ieder die dit hoort:
Hulde aan dit top bedrijf,
Bij Dirksenbestratingen moet je zijn, dat staat buiten kijf.

Maarten Dohmen

Goede advisering bij de keuze voor keramische tegels voor op ons dakterras. Een goede planning, waarbij afspraken worden nagekomen en bij tegenvallers direct geanticipeerd wordt. De twee heren dir... Goede advisering bij de keuze voor keramische tegels voor op ons dakterras. Een goede planning, waarbij afspraken worden nagekomen en bij tegenvallers direct geanticipeerd wordt. De twee heren dir het terras hebben gelegd, chapeau! Mooi werk van professionals. Korte wachttijd en snelle plaatsing hebben ons een topzomer op ons dakterras opgeleverd. Dit alles tegen een marktconforme prijs.

W.hagestein

Heb een geweldig bedrijf gevonden en heb volgens mij al laten weten dat ik ongelooflijk goed geholpen ben.
Zowel bij jet uitzoeken van de tegels alsook bij jet aanbrengen was top. Heb uw adres al een paar keer doorgegeven aan mensen .
Had vandaag weer gasten en ook zij wisten niet wat ze zagen. Ik geniet er ook nog iedere dag van.
Mijn buurvrouw heeft ook weer bij u besteld. Ben afgelopen week met haar bij u geweest.
Hoop, dat de andere bewoners ook nog een keer overstag gaan!!!!!
Voor nu wacht ik op een telefoontje dat ze mijn buitenverlichting komen aanbrengen.

Een vrindelijke groet,
W.Hagestein

Dale Anne Bourjaily

De mooiste terras van West Europa. Wij waren ons in een Italiaanse palazzo., schitterende tegels vakkundig gelegd. In de zaak zijn wij goed geïnformeerd en begeleid. De plaatsing gebeurde netjes en... De mooiste terras van West Europa. Wij waren ons in een Italiaanse palazzo., schitterende tegels vakkundig gelegd. In de zaak zijn wij goed geïnformeerd en begeleid. De plaatsing gebeurde netjes en in minder dan de aangegeven tijd. Het personeel was vriendelijk en korrekt.. Het dakwater loopt nu langs de kant onzichtbaar weg. Het betreft een mooi systeem met verhoogde oppervlakte en de tegels zijn slipbestendig en veilig. Ze zijn veel lichter dan de stoeptegels die er eerst lagen. Ik ben op leeftijd en kan ze makkelijk optillen.Ons penthouse terras heeft ook de buren geïnspireerd om de tegels te nemen. Kortom warm aanbevolen.

Jan Kloosterman

Wij hebben tegels gevonden die vrijwel hetzelfde ogen als ons laminaat. Een toevalstreffer? Kan zijn, maar anders hadden we wel een andere bijpassende tegel gevonden: er is keuze genoeg. Samen met... Wij hebben tegels gevonden die vrijwel hetzelfde ogen als ons laminaat. Een toevalstreffer? Kan zijn, maar anders hadden we wel een andere bijpassende tegel gevonden: er is keuze genoeg. Samen met de adviseur is een legplan getekend naar beider tevredenheid. En het leggen is uitstekend verlopen! Wij zijn erg tevreden met ons mooie balkon.

Jaap Oprel

Uitstekend, volgens offerte, uitgevoerd. Een probleem in goed overleg uitstekend opgelost.