Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Adri van Bracht

Op een plezierige en enthousiaste wijze zijn we door Erik Dirksen geïnformeerd over de mogelijkheden voor de aanleg van mooie vloeren voor onze balkons. We kwamen uit op een keramische tegel. In de... Op een plezierige en enthousiaste wijze zijn we door Erik Dirksen geïnformeerd over de mogelijkheden voor de aanleg van mooie vloeren voor onze balkons. We kwamen uit op een keramische tegel. In de volle agenda werd ruimte gecreëerd voor een spoedige aanleg. In twee dagen zijn onze balkons omgetoverd in iets mooi. Daarvoor was een enthousiast team verantwoordelijk.
Vanaf de aanleg genieten we dagelijks van ons beide balkons. Vol trots hebben we onze buren het werk laten zien. Een van onze buren heeft zelfs al een opdracht verstrekt en nog enkele buren overwegen eenzelfde oplossing voor hun balkons.
Kortom van betonnen balkonvloeren is door Exclusieve Dakterrassen iets prachtigst gemaakt.

Michel Johansen

7 weken geleden een mooie vloervan keramische stenen besteld voor ons balkon. Vandaag eindelijk de dag waar wij ons al die tijd op verheugd hebben. De afspraak was dat ExclusieveDakterassen.nl om... 7 weken geleden een mooie vloervan keramische stenen besteld voor ons balkon. Vandaag eindelijk de dag waar wij ons al die tijd op verheugd hebben. De afspraak was dat ExclusieveDakterassen.nl om 07.30 uur aanwezig zouden zijn. Precies op de minuut af belde Theo bij ons aan, onder het genot van een bakje koffie is alles duidelijk doorgesproken hoe en wat er zou gebeuren.

Toen de vloer gelegd was is alles netjes opgeruimd en de vloer is zelfs gedweild opgeleverd. Veel bedrijven zouden een hoop kunnen leren van dit bedrijf. Alles is piekfijn in orde van de offerte tot de oplevering, top!

Theo kon direct bij een buurman ook inmeten en ik denk dat er nog wel meer klanten uit ons gebouw klant zullen worden.

Aangezien diverse buren goede ervaringen hadden met dit bedrijf hebben wij ook gekozen om door hen ons terras te laten verzorgen. Vandaag was dan de grote dag! We zijn zeer tevreden over de... Aangezien diverse buren goede ervaringen hadden met dit bedrijf hebben wij ook gekozen om door hen ons terras te laten verzorgen. Vandaag was dan de grote dag! We zijn zeer tevreden over de voorbereiding en nette uitvoering van de werkzaamheden! Klasse!

Edwin Hulsink

Ons nieuwe dakterras is prachtig gelegd door Theo en zijn collega.
De tegels zijn van ongekende kwaliteit. We zijn er blij mee

E.C.A. NIBBERING

Via internet exclusieve dakterrassen gevonden. Afspraak gemaakt in het bedrijf. Deskundig advies en ruim assortiment was voor ons aanleiding snel te besluiten Exclusieve Dakterrassen ons terras te... Via internet exclusieve dakterrassen gevonden. Afspraak gemaakt in het bedrijf. Deskundig advies en ruim assortiment was voor ons aanleiding snel te besluiten Exclusieve Dakterrassen ons terras te laten aanleggen. Indruk maakte in het voortraject de informatie aan de omwonenden in ons appartement over werkwijze van uw aanlegteam. Het terras werd in twee dagen aangelegd door twee professionele vakmensen en de overlast voor de omgeving was minimaal. Het resultaat mag er zijn, Wij zijn blij met ons nieuwe terras en de belangstelling van onze omwonenden maakt ons tot ambassadeurs van uw bedrijf.

Wij hebben de beplanting en bakken op ons dakterras laten vervangen. Een lastige klus, mede doordat een en ander met behulp van een grote hijskraan in een smalle straat naar boven resp. beneden... Wij hebben de beplanting en bakken op ons dakterras laten vervangen. Een lastige klus, mede doordat een en ander met behulp van een grote hijskraan in een smalle straat naar boven resp. beneden moest worden getakeld. Dat is allemaal keurig volgens planning verlopen en de geadviseerde bakken/beplanting zijn prachtig.

Hagen

Precies binnen 1 maand lag onze nieuwe terrasvloer van Exclusieve Dakterrassen op onze loggia. Het hele proces van advies tot oplevering is prima uitgevoerd. Vakkundig gelegd en uitermate praktisch... Precies binnen 1 maand lag onze nieuwe terrasvloer van Exclusieve Dakterrassen op onze loggia. Het hele proces van advies tot oplevering is prima uitgevoerd. Vakkundig gelegd en uitermate praktisch in het onderhoud. Voor ons een hele goede keuze. En een prettige ervaring rijker.

Rens Rugebregt

We kozen voor Exclusieve Dakterrassen omdat we simpelweg geen andere aanbieder vonden die een totaalpakket leek aan te bieden voor een terras op een etage. Wat ons aansprak was de combinatie van... We kozen voor Exclusieve Dakterrassen omdat we simpelweg geen andere aanbieder vonden die een totaalpakket leek aan te bieden voor een terras op een etage. Wat ons aansprak was de combinatie van tegels en bestrating, oplossingen voor tuin en beplanting, verlichtingsarchitectuur en eventueel meubels. Daarvoor waren we uiteindelijk bereid om naar Woudenberg te rijden en meteen een opdracht voor ons terras neer te leggen.
De website (en vindbaarheid daarvan) heeft daarbij een belangrijke rol gespeeld. De presentatie heeft ons over de drempel getrokken om op bezoek te komen; als we daar elementen adden gemist, dan waren jullie gewoon één van de andere bedrijven die ons niet helemaal "ontzorgen".
Het advies- en verkooptraject vonden wij ook prima: de reden waarom we snel knopen konden doorhakken en keuzes maakten. Enige minpunt (maar dat is uiteindelijk wel opgelost) was de gekochte en retour gezonden trapauto, waarvoor de restitutie maar niet over de brug kwam. We moesten uiteindelijk een boze mail sturen vlak voor levering van overige materialen. De verklaring was dat het een ander bedrijf betreft wat op hetzelfde terrein gevestigd is. Echter: als klant krijg je een andere indruk als je rondloopt. Uiteraard kunnen verschillende bedrijven verschillende aspecten van het aanbod afdekken, maar de presentatie is toch als één samenwerkende organisatie. Dat viel dus tegen.
De uiteindelijke uitvoering is normaal tot goed verlopen. Problemen zoals met de verreiker zijn niet fijn, maar kunnen nu eenmaal voorkomen. De toewijding en vakmanschap van Theo en Sebastian hebben veel goedgemaakt! Zij hebben sowieso een prima job geleverd, altijd voldoende overleg gepleegd en ons om raad gevraagd als er (lastige) keuzes gemaakt moesten worden. Het zijn prima ambassadeurs geweest van het bedrijf! Mede door hun interactie hebben we besloten om nog 2 x 2 spots extra verlichting aan te schaffen!

Ik ben minder te spreken over de begeleiding van het project. Uiteindelijk is alles goedgekomen zoals we het ons voorgesteld hadden, maar daarvoor betaal ik nu wel de hoofdprijs! In de eerste offerteaanvraag al heb ik aangegeven hoe hoog het terras moet liggen, omdat daarmee een lelijke loodslab weggewerkt wordt. De oorspronkelijke vlondervloer lag ook op de hoogte; de vorige bewoner heeft (waarschijnlijk gemakshalve) een deel van het dak laten beleggen met speciale "stoeptegels", direct met kleine steunmatjes op het bitumen, waardoor het terras veel te laag uitkwam. Daardoor was de overgang van woonkamer naar terras veel te diep. Voor een levensloopbestendig terras is dat onwenselijk. Tijdens de opname van de werkzaamheden is dat nog eens benadrukt. Toen werd al wel gezegd dat men altijd het terras tot onder aan de dorpel legt, maar dat zou voor ons nog steeds veel te laag zijn. De communicatiefout zal ontstaan zijn bij "we leggen het terras tot aan de dorpel", wat bedoeld werd als ONDER de dorpel, en wat ik interpreteerde als de gevraagde TEGEN de zijkant van de dorpel.

Zodra de aanleg van het terras begon, werd al gewaarschuwd dat het terras niet op de door ons gewenste hoogte kwam te liggen; daarvoor had men niet de juiste pootjes bij zich. Dat bracht ons in verwarring, maar we besloten om het even aan te kijken, afgaand op jullie vakmanschap en ervaring. Voor de stalen trap aan de andere zijde van het terras moest dan een plateau worden gecreëerd om struikelgevaar te voorkomen. Evenzo bij de terrasdeuren. En om die zichtbaar te maken moesten kostbare LED-bakken worden geplaatst, die later alleen verblindend werkten, terwijl de verhogingen niet erg stabiel bleken te zijn, en ons zelfs een aantal keren bijna de enkels hebben doen verzwikken. Toen heb ik besloten om geen kind met een (duur) waterhoofd te laten aanleggen, maar een complete reset te eisen en het terras volgens onze oorspronkelijke wensen te laten leggen.

Om jullie tegemoet te komen heb ik concessies gedaan aan de planning (het werk was al een dag te laat gestart, en jullie zouden nog verder in het gedrang komen met andere klantprojecten). Bovendien heb ik toegezegd bijna de hele meerprijs van het werk voor mijn rekening te nemen (2000€ van de 2500€). Toen daarna op het afgesproken moment Theo en Sebastian weer aan de gang gingen lag er in no-time een schitterend terras! Enige minpuntje was dat men vergeten was de beplanting te organiseren... Maar dat trekken we recht in januari, als de poten van een vouwdak worden ingezaagd.

Het is me tijdens de aanleg wel duidelijk geworden dat de indruk die gewekt werd door website en showroom niet echt klopt: een bedrijf met veel ervaring in exclusieve dakterrassen in al z'n facetten. Uiteindelijk zijn jullie pas een klein jaar bezig, en was bij ons zo ongeveer alles wat wij gevraagd hadden nieuw: de combinatie van twee soorten tegels, het verloop van het dak met in het midden een hemelwaterafvoer, verschillende verlichtingsarmaturen, plantenbakken gevuld met bamboe, ... Dat is op zich niet erg, maar een klant die zoveel (extra) betaalt wil niet het gevoel krijgen ook het lesgeld van het bedrijf te moeten ophoesten.

Ben ik tevreden met het eindresultaat? JAZEKER! (hoewel ik de bamboe nog moet zien bewegen in de wind) Wij genieten elke dag van het aanzicht, en voegen zelf elementen toe om het plaatje nog fraaier te maken (tuinposter, vouwdak, meubels). Ik hoop dat dit nog vele jaren goed blijft liggen (want ook daar is nog weinig praktijkervaring mee). Als dat zo is, en we niet over een paar jaar moeten bellen omdat tegels verschoven zijn, dan neem ik de hoge prijs op de koop toe.

Door mijn leidinggevende ervaring in de industrie heb ik veel aspecten opgemerkt waar ik denk dat jullie werkprocessen optimaler kunnen verlopen, en hoe je de klantfocus kunt verhogen. Het belangrijkste is dat de klant ALTIJD gelijk heeft, ook al heb je hem verkeerd begrepen, of door je technische focus en ervaring mogelijkheden over het hoofd gezien. Je praat NOOIT over de schuldvraag als iets fout gaat, zelfs als je dat wat geld kost. Uiteindelijk praat die klant met anderen over jouw werk, en kunnen daar waardevolle opdrachten uit voort komen. Zorg dat verwachtingen ook waargemaakt worden "alsof het de gewoonste zaak van de wereld is". Voer op de zaak wat experimenten uit met montage van lampen, leg-scenario's etc, zodat de uitvoering vlekkeloos verloopt. De vakmannen die hier gewerkt hebben hebben zich uitstekend van hun taak gekweten, en ook zonder morren de frustrerende taak uitgevoerd om opnieuw te moeten beginnen toen alles fout liep. Zoiets moet het bedrijf zeker waarderen!

Reactie Exclusieve Dakterrassen:

Beste meneer Rugebregt, Bedankt voor uw uitgebreide review en het mooie rapportcijfer. We vinden het fijn dat u tevreden bent het met eindresultaat en dat we samen tot goede oplossingen zijn... Beste meneer Rugebregt, Bedankt voor uw uitgebreide review en het mooie rapportcijfer. We vinden het fijn dat u tevreden bent het met eindresultaat en dat we samen tot goede oplossingen zijn gekomen! Ook hartelijk dank voor het compliment aan Theo en Sebastian! Het is geweldig dat u deze mannen ambassadeurs van ons bedrijf noemt. We willen u bedanken voor de feedback over het project. Hier halen wij zeker leerpunten uit. Vriendelijke groet, Erik van Exclusieve Dakterrassen

Martens

Ontvangst prettig en vakkundig. Er is een zeer ruim assortiment, dus een keuze maken was voor ons geen probleem.Het dakterras is door Uw medewerkers vakkundig en keurig gelegd.De afspraken zijn in... Ontvangst prettig en vakkundig. Er is een zeer ruim assortiment, dus een keuze maken was voor ons geen probleem.Het dakterras is door Uw medewerkers vakkundig en keurig gelegd.De afspraken zijn in overleg netjes nagekomen.
Wij zijn zeer tevreden en zijn er erg blij mee, top! Hartelijk dank.

O.van Muijlwijk

Bij onze oriëntatie naar de mogelijkheden voor de renovatie van ons balkonterras werden we heel gastvrij en persoonlijk ontvangen. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor een toelichting op de... Bij onze oriëntatie naar de mogelijkheden voor de renovatie van ons balkonterras werden we heel gastvrij en persoonlijk ontvangen. Er werd ruimschoots de tijd genomen voor een toelichting op de mogelijkheden. Nadat we onze keus hadden gemaakt kregegen we direct een offerte mee naar huis. Ook kon direct een afspraak worden gemaakt over de realisering.