Hoe waardeert u onze service?
9.5/10
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?
9.6/10

78 Reviews

10/10

Fijne begeleiding bij aankoop. Heldere afspraak voor plaatsen tegels. Plaatsen tegels is keurig gedaan. Twee weken later was er sprake van een wiebelende tegel die kort na een melding is goed... Fijne begeleiding bij aankoop. Heldere afspraak voor plaatsen tegels. Plaatsen tegels is keurig gedaan. Twee weken later was er sprake van een wiebelende tegel die kort na een melding is goed gelegd. Kortom een eerlijk bedrijf die afspraken nakomt.

Legemaat van Elst B.V. Woudenberg

9/10

Prettige samenwerking en een mooi resultaat!

Wim Steinmann

10/10

Het aanleggen van het dakterras is buitengewoon goed geregeld incl. vergunningen en telescoopkraan. Ook de twee medewerkers waren prima en voerden de werkzaamheden prima uit. Hulde voor hen.

Mevr. Nijhof

8/10

Contact zowel rond de offerte als afhandeling van het werk is uitstekend.

Remco de Graaff

10/10

Het was een hele zoektocht om voor een dakterras van ca 150m2 de perfecte tegel te vinden maar dat is zeker gelukt.

A.P Verweij

10/10

Er is zeer goed werk afgeleverd. We zijn erg tevreden met het resultaat. We hebben gezien dat de afwatering goed is.

G.J.Baks, fotograaf

10/10

Uitstekend, vaklieden, service gericht.

Inge Weststeijn

10/10

Gisteren hebben de mannen van Exclusie Dakterrassen mijn balkonterras aangelegd. Ze waren om 8 uur ter plaatse en zijn om 18.15 weggegaan. Wat fijn om met deze professionele mannen in zee te gaan.... Gisteren hebben de mannen van Exclusie Dakterrassen mijn balkonterras aangelegd. Ze waren om 8 uur ter plaatse en zijn om 18.15 weggegaan. Wat fijn om met deze professionele mannen in zee te gaan. Ze hadden alles netjes afgeplakt. Gedurende de werkzaamheden overleg gepleegd. Ze zijn correct in hun gedrag en laten alles netjes en schoon achter. Ons terras is ongelofelijk mooi geworden maar de kers op de taart was toch wel de samenwerking!! Top Job!!!

7/10

Het terras is mooi gelegd. Maar uw aanbod om mee te dingen naar een prijs als een mooie feedback gegeven wordt is niet fraai. Jammer dat zoiets het bedrijf onderuit haalt.

H van der Giesen

7/10

Vriendelijke ontvangst en goede presentatie. De werkzaamheden welke in eerste instantie niet helemaal goed waren uitgevoerd zijn zonder probleem opgelost. Wat wij wel jammer vinden is dat wij niet... Vriendelijke ontvangst en goede presentatie. De werkzaamheden welke in eerste instantie niet helemaal goed waren uitgevoerd zijn zonder probleem opgelost. Wat wij wel jammer vinden is dat wij niet wisten dat de vloer erg aanhangt. We hebben planten weg gehaald omdat het bruine water wat er onderuit komt dergelijke vlekken geeft die wij haast niet meer weg geboend kregen. Ook hebben we erg veel moeite gehad om de vuurwerkresten van onze buren ,die op ons terras waren gevallen weg te boenen(bruine vlekken)