Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Goede service en deskundig gelegd door Theo en Joris ondanks de slechte weersomstandigheden gingen ze gewoon door. Echt Top!!

Dick Passchier

Zeer positief, goed geholpen, makkelijk contact, werk subliem uitgevoerd, ziet er schitterend uit.

VvE Nieuw Hadriani

Mooie collectie, prima advies en deskundig gelegd. En daar boveop: een bedrijf dat goed communiceert met haar klanten. In 1 woord: top!

Charlotte

Hele traject prima begeleiding en volledig ontzorgd. Team van Exclusieve Dakterrassen levert kwaliteit en komt afspraken na. Zeer tevreden.

Bosman

Wij zijn heel tevreden over Exclusieve Dakterrassen, met name het meedenken en klantvriendelijkheid. Wij zijn ook heel tevreden over de jongens die de vloer gelegd hebben, alles opruimen, een mooi... Wij zijn heel tevreden over Exclusieve Dakterrassen, met name het meedenken en klantvriendelijkheid. Wij zijn ook heel tevreden over de jongens die de vloer gelegd hebben, alles opruimen, een mooi stukje werk, een pluim verdienen zij.

Van Gurp

Ondanks Corona , goede voorlichting,,zeer goed werk afgeleverd door het aanleg team, goede communicatie. Wij zijn dus zeer tevreden over het eindresultaat.