Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Marjolein Moll

Vriendelijke mensen. Hebben er met het hele team voor gezorgd dat ik nu een mooi dakterras heb

Henk Jong

Zeer tevreden over de aanleg van het prachtige terras!

Marianne Smits

Zeer goede ervaring. Ontzettend aardige monteurs en zeer deskundig. Ook de communicatie met het hoofdkantoor loopt vlot. Zeer klantvriendelijk te woord gestaan en geadviseerd.

G.Lazarom

Volledig conform afspraak uitgevoerd. Vakkundig en netjes

Nijenhuis

Ben tevreden met het leveren van het leveren, en leggen van de terras tegels.
Net en schoon gewerkt, ook het uitrollen van de stucloper.
Vriendelijkzowel telefonisch als tijdens de...
Ben tevreden met het leveren van het leveren, en leggen van de terras tegels.
Net en schoon gewerkt, ook het uitrollen van de stucloper.
Vriendelijkzowel telefonisch als tijdens de montage.
Konen nog terug om enkele tegels vlak te leggen
Tot nu toe zeer tevreden

Marco

Mijn ervaring met Exclusieve Dakterrassen is zeer positief. Afspraken nakomen, netjes werken en overleg tijdens uitvoering. Prima werk!

E. Post

Goede en duidelijke uitleg over het product keramische tegels van dakterrassen.
Vlotte offerte en met 6 weken alles netjes uitgevoerd en opgeleverd.

Fam vd Helm

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf. Komen alle afspraken keurig na. Altijd correct en werken keurig netjes. Zeer aan te bevelen!!

Sylvia

Zeer goede ervaring met Exclusieve Dakterrassen. Zowel op het gebied van informatie en communicatie tijdens het keuzeproces, als de service en communicatie tijdens en na het leggen. Ik heb een groot... Zeer goede ervaring met Exclusieve Dakterrassen. Zowel op het gebied van informatie en communicatie tijdens het keuzeproces, als de service en communicatie tijdens en na het leggen. Ik heb een groot balkon (40 m2) dat schuin en rond loopt. Het eindresultaat ziet er prachtig uit, de schuine en ronde stukken zijn erg mooi gedaan. Ik kan Exclusieve Dakterassen zeker aanbevelen.