Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Fred Bosman

Na een lange periode wachten op de gewenste tegels (wachttijd leverancier) toch nog snelle levering en perfecte plaatsing door sympathieke en deskundige professionals.

D.J.Roest

De monteurs Theo en Joris hebben geweldig werk geleverd. De 1 lag de tegels en de ander deed het snijwerk. Top kwaliteit geleverd.
Bestaat er nog na controle wanneer er tegels iets wibbelen...
Bestaat er nog na controle wanneer er tegels iets wibbelen ?
Dat hoor ik graag

B M Kleijne

Tijdens ons bezoek aan exclusieve dakterrassen zijn wij zeer vriendelijk geholpen.
Het uitvoeren van de werkzaamheden is zeer vakkundig en correct en volgens afspraak verlopen.
Wij zijn...
Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat en hebben exclusieve terrassen aan meerdere mensen aan bevolen
Bob & Agnes

Ton

Wij hebben een prachtig balkon-terras, zeer vakkundig gelegd, op de afgesproken datum.

Davies vd Aker

Nou wij hebben hier in ons appartement zeeduinen in Almere iedereen aangeraden om bij Excl -Dakterrassen hun terras te laten bekleden, en dat is naar onze mening aardig gelukt. Vele bewoners zijn... Nou wij hebben hier in ons appartement zeeduinen in Almere iedereen aangeraden om bij Excl -Dakterrassen hun terras te laten bekleden, en dat is naar onze mening aardig gelukt. Vele bewoners zijn bij ons komen kijken hoe SUPER ons terras eruit ziet. Een sublieme afwerking en professionele vaklui, die erg aardig zijn. Niks dan lof en wij zijn super tevreden. Het is een prachtige tegel die bij het nat worden niet glibberig wordt. Wij genieten nog elke dag en zijn blij dat wij dit bedrijf gekozen hebben. Dank hiervoor!

Tusek

Vriendelijk en deskundig advies bij de keuze van onze terrastegels. De communicatie met de afdeling planning verliep transparant en helder. We zijn zeer tevreden over de uiteindelijke levering en... Vriendelijk en deskundig advies bij de keuze van onze terrastegels. De communicatie met de afdeling planning verliep transparant en helder. We zijn zeer tevreden over de uiteindelijke levering en plaatsing door de vakkundige medewerkers Theo en Joris. Ze zijn vriendelijk, precies, professioneel en alles werd netjes opgeruimd en schoon achtergelaten.

Reactie Exclusieve Dakterrassen:

Bedankt voor de mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Namens Theo en Joris nog hartelijk dank voor de heerlijke vlaai! ;)
We wensen jullie veel plezier met het mooie...
We wensen jullie veel plezier met het mooie dakterras!

A. Bouman

De adviseur ter plekke was erg duidelijk lichtte e.e.a. goed toe. Het aanlegteam werkte netjes en conform afspraak. De balkontegels zijn prachtig. We krijgen er veel complimenten over (waardoor... De adviseur ter plekke was erg duidelijk lichtte e.e.a. goed toe. Het aanlegteam werkte netjes en conform afspraak. De balkontegels zijn prachtig. We krijgen er veel complimenten over (waardoor jullie ook weer nieuwe klanten krijgen).