Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Louis

Goede begeleiding en uitstekende installatie. Heel erg tevreden

Rob en Greet Hoorn

Resultaat is boven verwachting.
Resultaat is boven verwachting.
De tijd tussen inmeten, bestelling en uitvoering is conform advies. De montage is vlot en zeer netjes uitgevoerd. We zijn heel erg blij met het resultaat hebben uw bedrijf aanbevolen bij de glaspanelen leverancier (Metalura) 😉

C.P. van den Berg

Exclusieve Dakterrassen heeft professioneel werk geleverd. De mannen waren vriendelijk, nauwkeurig en vakkundig. Het dakterras van ca 5x7,5m ziet er nu picobello uit. Hulde voor de uitvoering.

Meggie en loek frohn

De Firma Exclusieve Dakterrassen is op alle fronten een exclusief bedrijf.
Zowel kwalitatief en goede service.
Top firma, en wat heel bijzonder is zeer gemotiveerde medewerkers.

Prins

Van bezoek showroom tot en met afwerking terrasvloer was een zeer aangenaam gebeuren!

Van O

Prima ervaring met ED
Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Fam Bj van leijden

Goed alles volgens afspraak, alles word netjes afgedekt , werkt snel,
Alles Wordt weer opgeruimd geen rommel achtergelaten.
Zijn tevreden.

Bert Westmaas

Na een offerte via de website met foto's zoals het was op het dakterras ,zijn wij naar woudenberg na afspraak met Jarco gereden.
Sortiment bekeken en daar werden wij goed geadviseerd.met goede...
Sortiment bekeken en daar werden wij goed geadviseerd.met goede uitleg.
Verdere verloop met opmeten etc werden de tegels gelegd door Mike.
Precies zoals verteld was gebeurde dat terplekke.
Als je wat vroeg aan Mike werden wij netjes beantwoord onder genot van koffie en lekkers.
Na het leggen en schoonmaken met water namen zij alles mee vuil onder de oude tegels ,het oude terras en grind.
Proficiat Firma Dakterras.
Zeker zouden wij bij andere aanraden om met deze familie van exclusieve Dakterrassen in zee te gaan.
VRIENDELIJKE en Vakkundig personeel.
Bert Westmaas
Alphen aan den Rijn