Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

C.van Vugt

Netwerk geleverd
alles schoon opgeleverd
vriendelijke medewerker

E.D. Meijer

Vlotte communicatie, komen afspraken na en hebben het zeer professioneel aangelegd. Terras is prachtig geworden.Toen onze buren het zagen zijn ze naar Woudenberg gereden en hebben ook een terras... Vlotte communicatie, komen afspraken na en hebben het zeer professioneel aangelegd. Terras is prachtig geworden.Toen onze buren het zagen zijn ze naar Woudenberg gereden en hebben ook een terras gekocht.

Han

Inderdaad, exclusief! Goedkoop is duurkoop, dus je moet er wat voor over hebben. Maar dan krijg je ook wat je wilt: een prachtig terras waar de buren jaloers op zijn. En dit bedrijf communiceert... Inderdaad, exclusief! Goedkoop is duurkoop, dus je moet er wat voor over hebben. Maar dan krijg je ook wat je wilt: een prachtig terras waar de buren jaloers op zijn. En dit bedrijf communiceert goed, en doet wat het belooft. Een pareltje onder de terrasbouwers!

René Halvemaan

Zeer tevreden met de gang van zaken in het hele proces. Mooie vloer en ruime assortiment

Jannet Rijksen

Fijn bedrijf met heel prettig personeel, van bestellen tot afwerking TOP!!!!

Nicky Heijne

Ik ben heel tevreden over de gang van zaken m.b.t. de renovatie van mijn dakterras en het resultaat is prachtig.

Jack Straver

Snel antwoord. Houden zich aan afspraken. Beleefde mensen, en ze werken super netjes!