Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Fam. van Zanten

Perfect geholpen op locatie in Woudenberg, over het aanlegteam hebben wij weinig te melden deze heren werken netjes en zijn beleefd { goed team ).
Wat betreft de vloer daar zijn wij HEEL erg...
Wat betreft de vloer daar zijn wij HEEL erg blij mee, krijgen ook alleen maar goede reacties.
Helemaal top.

Fam. van der Stok

We moesten wel even geduld hebben maar wat hebben we nu een fantastisch mooi dakterras! Professionele adviezen, heldere afspraken waarna Klaas en Tjeerd op een prettige wijze met keihard werken en... We moesten wel even geduld hebben maar wat hebben we nu een fantastisch mooi dakterras! Professionele adviezen, heldere afspraken waarna Klaas en Tjeerd op een prettige wijze met keihard werken en vakmanschap onze verwachtingen hebben overtroffen!
Veel dank van Jan & Ria

Jan Pauw

Na het bezoek aan de showroom werd een offerte gemaakt. De gekozen/geoffreerde tegelsoort werd door ons later gewijzigd. Op advies van Erik, die onze locatie bezocht, werd het door ons voorgestelde... Na het bezoek aan de showroom werd een offerte gemaakt. De gekozen/geoffreerde tegelsoort werd door ons later gewijzigd. Op advies van Erik, die onze locatie bezocht, werd het door ons voorgestelde stabiliteitsysteem uit de aanbieding weggelaten. Dat zou niet nodig zijn en zou een flink financieel voordeel opleveren. Wij gingen hiermee accoord.
I.v.m. de ligging van het terras hebben we toen ook de transportsituatie bekeken. De binnenplaats achter het complex biedt, door de goede bereikbaarheid voor kraanwagens, hiervoor de uitgelezen mogelijkheid. Op de dag van de terrasaanleg heeft het transport op die manier plaatsgevonden.
Het aanlegteam verdient een speciale vermelding.
het team, bestaande uit de heren Theo en Joris heeft in drie dagen een buitengewone prestatie geleverd. Niet alleen het harde werken en het prachtige resultaat wordt door ons zeer gewaardeerd, maar vooral ook de vindingrijkheid bij het bedenken van de juiste oplossingen. Zo werd o.a. ons verlichtingsvoorstel volledig gewijzigd door meedenken van het team. Wij zijn blij en tevreden met ons mooie nieuw terras! Hartelijk dank team Exclusieve Dakterrassen!

van Gent

Begin maart een bezoek gebracht aan Woudenberg en meteen keramische tegels besteld voor het balkon van ons nieuwe appartement. Vanwege corona kon dit alleen op afspraak en werden we buiten te woord... Begin maart een bezoek gebracht aan Woudenberg en meteen keramische tegels besteld voor het balkon van ons nieuwe appartement. Vanwege corona kon dit alleen op afspraak en werden we buiten te woord gestaan. Een week later opmeten en eind mei werd het terras gelegd door de zeer ervaren Theo en Joris. Het was een genot te zien hoe deze twee mannen samenwerkten, hoe netjes ze waren en hoe ze konden buffelen. Een topteam. O ja, ze drinken allebei Cappuccino.
Klein minpuntje. Bij ons bezoek aan Woudenberg werd ons niet gewezen op de aluminium afwerkprofielen. Theo en Joris lieten dit wel zien. De profielen maken het terras helemaal af maar omdat dit niet besteld was moesten ze er 4 weken later nog een keer voor terugkomen. Dit had niet gehoeven als we hier tijdens de bestelling goed over geïnformeerd waren geweest en heeft onnodig extra geld gekost. Voor de rest niets dan lof voor dit bedrijf en de monteurs.

Goede service en deskundig gelegd door Theo en Joris ondanks de slechte weersomstandigheden gingen ze gewoon door. Echt Top!!

Dick Passchier

Zeer positief, goed geholpen, makkelijk contact, werk subliem uitgevoerd, ziet er schitterend uit.