Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?
9.5/10

Jan van der voort

Exclusieve dakterassen heeft bij ons in Houten een prachtig terras aangelegd. Ook mijn bewondering voor de 2 personen die dit mogelijk hebben gemaakt, zeer vakbekwame en prettige persoonlijk heden.... Exclusieve dakterassen heeft bij ons in Houten een prachtig terras aangelegd. Ook mijn bewondering voor de 2 personen die dit mogelijk hebben gemaakt, zeer vakbekwame en prettige persoonlijk heden. Zélfs na dat mijn zeer lastige buurman begon te klagen dat er één plank 5mm te ver was door gelegd, was koste het geen enkele moeite om nog een keer terug te komen er een stuk vanaf te zagen. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Kortom een top onderneming.
Jan van der voort

Vooral zo doorgaan

D P Vroegop

Prima service! en hebben verstand van zaken.

Heeft u nog tips voor ons?

in week voor aanvang werk nog even een berichtje sturen!
als het ware een reminder.

John v/d Horst

Mijn ervaring is qua geleverd product goed, maar qua communicatie met de leiding van Exclusieve Dakterassen als er tijdens het plaatsen vd tegels verkeerd ingemeten blijkt te zijn is bijzonder... Mijn ervaring is qua geleverd product goed, maar qua communicatie met de leiding van Exclusieve Dakterassen als er tijdens het plaatsen vd tegels verkeerd ingemeten blijkt te zijn is bijzonder slecht.
Volgens de regels heb ik zelf in moeten meten.
De gegevens stuur je samen met foto's middels een mail naar Exclusieve Dakterassen.
Toen ik ter plaatse was in Woudenberg, en vroeg of er door hun zelf nog nagemeten zou worden werd dat met nee beantwoord.
De maten waren binnen middels mijn mail.
Maar als het dus mis gaat tijdens het leggen vd tegels wordt er ineens gezegd dat ik als klant heb willen bezuinigen om het nameten van Exclusieve Dakterassen achterwege te laten, wat absoluut niet waar is, en uiteindelijk hogere kosten voor mij als klant opleverde dan wat duidelijk afgesproken was!
Verder wil ik benadrukken dat de monteurs die de tegels leggen keurig netjes zijn, en hun werk prima hebben gedaan.
Voor deze mensen binnen Exclusieve Dakterassen alle lof.

Kom je afspraken na.
Stel jezelf professioneel op, en ga niet met de klant zo'n hevige discussie aan.
Kom je afspraken na.
Maar geef de klant het voordeel van de twijfel, en ga achteraf niet hogere kosten doorberekenen ook al mag het de kostprijs zijn!

Fijne begeleiding bij aankoop. Heldere afspraak voor plaatsen tegels. Plaatsen tegels is keurig gedaan. Twee weken later was er sprake van een wiebelende tegel die kort na een melding is goed... Fijne begeleiding bij aankoop. Heldere afspraak voor plaatsen tegels. Plaatsen tegels is keurig gedaan. Twee weken later was er sprake van een wiebelende tegel die kort na een melding is goed gelegd. Kortom een eerlijk bedrijf die afspraken nakomt.

Legemaat van Elst B.V. Woudenberg

Prettige samenwerking en een mooi resultaat!

Wim Steinmann

Het aanleggen van het dakterras is buitengewoon goed geregeld incl. vergunningen en telescoopkraan. Ook de twee medewerkers waren prima en voerden de werkzaamheden prima uit. Hulde voor hen.

Mevr. Nijhof

Contact zowel rond de offerte als afhandeling van het werk is uitstekend.

Remco de Graaff

Het was een hele zoektocht om voor een dakterras van ca 150m2 de perfecte tegel te vinden maar dat is zeker gelukt.

A.P Verweij

Er is zeer goed werk afgeleverd. We zijn erg tevreden met het resultaat. We hebben gezien dat de afwatering goed is.

G.J.Baks, fotograaf

Uitstekend, vaklieden, service gericht.