Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

H.Huijsman

In het showroomkantoor is er volop de ruimte om aan je wensen gehoor te geven.
Prachtige voorbeelden liggen in de showtuin en dan is de keuze snel gemaakt.
In één woord wat een...
In het showroomkantoor is er volop de ruimte om aan je wensen gehoor te geven.
Prachtige voorbeelden liggen in de showtuin en dan is de keuze snel gemaakt.
In één woord wat een vakmanschap, een pracht vloer ligt er na een dag werken op ons balkon.

Fam Koeleman

Wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf en medewerkers en genieten elke dag nog van onze balkons met de mooie keramische tegels

Van de Hoef

Wij zijn zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden.zoals wij al eerder hadden vermeld en ook het advies .
We zijn trots op ons terras.

Jeroen van Dartel

Adviseur/aanlegteam vriendelijk en deskundig. Vloer voldoet beter dan ik me had kunnen wensen! Geeft een exclusieve uitstraling aan mijn betonnen balkon! Top!

K. Lut

Het aanlegteam bestaande uit Theo, Jan en Joost hebben onze 2 terrassen en verbindingspaden een totaal nieuw modern aanzicht gegeven, welke de benaming Exclusief ten volle verdient.

R.L. Spanenburg

De start was het leggen van onze bestaande balkontegels maar verliep helaas moeizaam omdat er voorafgaande aan het proces onvoldoende communicatie is geweest. Exclusieve Dakterrassen beaamde dit en... De start was het leggen van onze bestaande balkontegels maar verliep helaas moeizaam omdat er voorafgaande aan het proces onvoldoende communicatie is geweest. Exclusieve Dakterrassen beaamde dit en heeft het als een leermoment opgepakt, waarna alles zeer correct is opgelost.

Tijdens alle werkzaamheden kregen wij te maken met de medewerkers Klaas, Jan en Theo. Al snel bleek dat dit zeer ervaren en deskundige tegelleggers waren met zeer goede ideeën waardoor onze balkonvloer meer is geworden als dan wij zelfs maar gehoopt hadden. Het verloop van de bestaande betonnen balkonvloer is c.a. 2 centimeter. Met de nieuwe balkontegels is dat nu echter 0.1 centimeter. De voorbereidende werkzaamheden werden uitgevoerd door Klaas. Hierdoor werd de bestaande ondergrond schoon aan zijn collega's aangeleverd. Het zaagwerk werd verricht door Jan. Een jonge kerel die zeer nauwkeurig werk levert onder supervisie van Theo.
Theo, een ervaren tegellegger die van elk “probleem” een uitdaging maakt en dit perfect oplost. Kortom mannen die hun vak verstaan en weten wat vakmanschap is.

En het eindresultaat mag er zijn. De balkontegels liggen strak en vlak met een mooie voeg ertussen waardoor hemelwater snel wordt afgevoerd. Mannen, bedankt!!!! We zijn meer dan tevreden met dit prachtige eindresultaat.?

Mo & Ron te Rotterdam.

Gert Spijker

Prima ervaringen. Goede voorlichting, duidelijke offerte en levering voldeed aan de verwachtingen.

M. de Jong

Uitstekend! De levertijd was uitermate snel en tijdens het leggen werd er alles aan gedaan om geluid en stof tot een minimum te beperken. Balkon ligt stabiel en zonder grote gaten. Zeer... Uitstekend! De levertijd was uitermate snel en tijdens het leggen werd er alles aan gedaan om geluid en stof tot een minimum te beperken. Balkon ligt stabiel en zonder grote gaten. Zeer vakkundig!
Prijstechnisch ben ik duurder uit dan bijvoorbeeld houten vlonders, maar de kieren tussen de tegels zijn aanzienlijk kleiner. Voor deze kwaliteit maakt het mij niet uit dat ik iets duurder uit ben.

Jolanda van Willigen

Mooi dakterras geworden , juiste advies van de adviseur en aanlegteam zijn vriendelijke en vakbekwame mannen, werkte keurig en netjes een dikke pluim voor dit bedrijf