Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Charlotte

Hele traject prima begeleiding en volledig ontzorgd. Team van Exclusieve Dakterrassen levert kwaliteit en komt afspraken na. Zeer tevreden.

Bosman

Wij zijn heel tevreden over Exclusieve Dakterrassen, met name het meedenken en klantvriendelijkheid. Wij zijn ook heel tevreden over de jongens die de vloer gelegd hebben, alles opruimen, een mooi... Wij zijn heel tevreden over Exclusieve Dakterrassen, met name het meedenken en klantvriendelijkheid. Wij zijn ook heel tevreden over de jongens die de vloer gelegd hebben, alles opruimen, een mooi stukje werk, een pluim verdienen zij.

Van Gurp

Ondanks Corona , goede voorlichting,,zeer goed werk afgeleverd door het aanleg team, goede communicatie. Wij zijn dus zeer tevreden over het eindresultaat.

Monique Herman

Mijn dakterras was nooit mooier dan nu, wat een prachtig resultaat! De tegels liggen strak gelegd en de uitstraling ervan is super, ik krijg niets dan complimenten van familie en vrienden.

Fam. N. Zonneveld

Wij zijn super blij met ons prachtige dakterras. Het advies bij de aankoop was ontspannen en niet super verkoop gericht.
De twee medewerkers Theo en Joris hebben prachtig werk geleverd. Hun...
De twee medewerkers Theo en Joris hebben prachtig werk geleverd. Hun meedenken en adviseren ter plekke was zeldzaam goed .Wij kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen, en als u ook deze twee mannen krijgt voor de montage zult u zeker geen klachten hebben.

Kersten

Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat van ons nieuwe dakterras.
Fantastisch werk geleverd door Theo en Joris, een gouden duo.
Vanaf ons bezoek in de showroom tot en met de...
Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat van ons nieuwe dakterras.
Fantastisch werk geleverd door Theo en Joris, een gouden duo.
Vanaf ons bezoek in de showroom tot en met de oplevering een goed advies en communicatie.
Wij bevelen Exclusieve Dakterrassen aan om uw dakterras te laten aanleggen.

Bram van Hunnik

Uitstekend advies, keuzebegeleiding en uitvoering