Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Gert Spijker

Prima ervaringen. Goede voorlichting, duidelijke offerte en levering voldeed aan de verwachtingen.

M. de Jong

Uitstekend! De levertijd was uitermate snel en tijdens het leggen werd er alles aan gedaan om geluid en stof tot een minimum te beperken. Balkon ligt stabiel en zonder grote gaten. Zeer... Uitstekend! De levertijd was uitermate snel en tijdens het leggen werd er alles aan gedaan om geluid en stof tot een minimum te beperken. Balkon ligt stabiel en zonder grote gaten. Zeer vakkundig!
Prijstechnisch ben ik duurder uit dan bijvoorbeeld houten vlonders, maar de kieren tussen de tegels zijn aanzienlijk kleiner. Voor deze kwaliteit maakt het mij niet uit dat ik iets duurder uit ben.

Jolanda van Willigen

Mooi dakterras geworden , juiste advies van de adviseur en aanlegteam zijn vriendelijke en vakbekwame mannen, werkte keurig en netjes een dikke pluim voor dit bedrijf

Frank Verhees

Prettig ontvangen. Goed gesprek over tegels en alternatieven. Was duidelijk dat tegels beste oplossing waren.

Gijs Kuil

In alle onderdelen van het proces van uitzoeken tot leggen van de balconvloer zeer professioneel.

R.B. Olde Juninck

Goede en snelle service, terras ziet er netjes uit.

Erik van As

Prima en duidelijk advies gekregen. Er wordt duidelijk met de klant mee gedacht over oplossingen. Het aanlegteam heeft het terras binnen de gestelde tijd aangelegd. Vriendelijke en vakbekwame... Prima en duidelijk advies gekregen. Er wordt duidelijk met de klant mee gedacht over oplossingen. Het aanlegteam heeft het terras binnen de gestelde tijd aangelegd. Vriendelijke en vakbekwame mannen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. Kan deze firma van harte aanbevelen als je voor duurzaamheid en kwaliteit gaat.

René Lefeber

Goede service met extra compliment voor uw (zzp) aanlegger.