Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

De Beukelaar

De afspraken waren snel gemaakt, eveneens de keuze van de tegels ondanks het slechte( of dankzij) weer. De aanleg is zeer vlit verlioen en het baljon ligt er nu mooi bij in afwachting van een nieuwe... De afspraken waren snel gemaakt, eveneens de keuze van de tegels ondanks het slechte( of dankzij) weer. De aanleg is zeer vlit verlioen en het baljon ligt er nu mooi bij in afwachting van een nieuwe balkonset en de daadwerkelijke in gebruikname.

G.P. De Ruijter

Keurig gewerkt, schoon achtergelaten - zowel binnen als buiten - ben blij met mijn mooie balcon. Meegedacht aan- en oplossen van onhandige afvoerpijp.

Ruud Plomp

Zeer tevreden zijn wij zijn wij met met het eind resultaat van de geleverde en gemonteerde tegels. Theo en Joris hebben van ons balkon een fraai terras gemaakt.

Ad van Meel Bergen op Zoom

Na problemen met onze bestelling ,goed opgelost,
Alleen het krasje op het raam , gemaakt tijdens de werkzaamheden is niet opgelost .
De monteurs Theo en Joris waren zeer prettig in de...
Na problemen met onze bestelling ,goed opgelost,
De monteurs Theo en Joris waren zeer prettig in de omgang , hebben we plezier van gehad.

Familie Stoutjesdijk

Goed advies, veel keuze en professioneel aaanlegteam.

Wim van Drie

Het bedrijf heeft een prachtige tegelvloer op ons balkon gelegd.

sinemus

Wij zijn goed geholpen en het opmeten en plaatsen ging vrij snel ook omdat onze keus op voorraad was. Aardige werklui, hadden alle tijd, hebben alles netjes gelegd en netjes achtergelaten.

Theo Nieuwhof

Goede website en vriendelijk ontvangst bij ons oriëntatie bezoek.
Goede website en vriendelijk ontvangst bij ons oriëntatie bezoek.
Prima meegedacht om een passende prijs aan te kunnen bieden, door bijvoorbeeld te wijzen op een groot ingekochte partij keramische tegels en het meehelpen wordt met een korting gewaardeerd.
Het bedrijf is alert op de geldende corona maatregelen. Materialen die teveel geoffreerd zijn worden keurig op de eindafrekening in mindering gebracht.
Men houd zich netjes aan gemaakte afspraken en er is sprake van prima communicatie. Wij zijn blij met het eindresultaat het ziet er keurig uit.
Bedankt!!!

Jan Willem

Vanaf het moment dat we in Woudenberg zijn geweest voor advies tot aan het plaatsen van de balkontegels was als een klein feestje. We kregen vanaf het begin het gevoel dat we hier op de juiste plek... Vanaf het moment dat we in Woudenberg zijn geweest voor advies tot aan het plaatsen van de balkontegels was als een klein feestje. We kregen vanaf het begin het gevoel dat we hier op de juiste plek waren beland. Theo en Joris hebben bij ons het balkon voorzien van prachtige tegels waar we tot op de dag van vandaag geen moment spijt van hebben.

Voordat ze begonnen met leggen werden er eerst keurig stuclopers gelegd om de vloer niet te beschadigen van ons nieuwe appartement. Na afloop werd alles weer netjes aangeveegd en schoongemaakt.

Theo en Joris zijn echte professionals met een gezonde dosis humor en uitermate oplossingsgericht.

Jongens, mochten jullie weer in de buurt zijn dan staat de koffie klaar!! ?

Groet JW & Rinske

Fam. Van Hunnik

Vandaag ons balkon volledig vernieuwd. Heel erg mooi en blij mee.
Vandaag ons balkon volledig vernieuwd. Heel erg mooi en blij mee.
Door Klaas en Marcel is een fantastisch mooie nieuwe houtstructuur vloer gelegd. Sluiting prima aan op de vloer in ons appartement.
Prima vakmensen.