Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Matthieu Houben

We hadden voor ons terras gekozen voor keramieke tegels omdat we dan niet de oude tegels incl. cement zouden hoeven te verwijderen. Bij het inmeten werd dit ook nog eens bevestigd en kon ook de... We hadden voor ons terras gekozen voor keramieke tegels omdat we dan niet de oude tegels incl. cement zouden hoeven te verwijderen. Bij het inmeten werd dit ook nog eens bevestigd en kon ook de offerte daarop worden aangepast, hetgeen allemaal geen probleem was. Het leggen van het terras was in 2 dagen geregeld en zeer naar tevredenheid opgeleverd. Maw: zeer tevreden over het resultaat en we bevelen Exclusieve Dakterrassen dan ook zeer aan!

Jan Vermeulen

We zijn erg tevreden. Alles is prima verlopen. Ons balkon ziet er erg mooi uit.

G. Hofman

Zeer tevreden. Vakkundig en strak gelegd. Vriendelijke monteur.

Willeke van Witzenburg

Terras is prachtig geworden. Keurig gelegd door vakbekwame en vriendelijke mensen. Wij zijn zeer tevreden over jullie bedrijf. Een aanrader.

E van den Berg

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Netjes gelegd en afgeleverd door een zeer ervaren en nette professionele man.

D. & T. Ward

Mooie lichtgewicht keramische tegels om het hoogteverschil binnendeur naar balkon te overbruggen vakkundig laten plaatsen.

fam schoones paree

Deskundig advies en vakmensen die het werk uitgevoerd hebben.