Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Fam. Klaver

We zijn zeer tevreden over de wijze hoe Henk en Bertus ons terras hebben gelegd. Niets was teveel, vaklui die niet op een paar uurtjes kijken. Bovendien was het nog gezellig ook. Hartelijk dank!

Nel Schilte

Aanleg team was heel goed, super netjes gewerkt en alles opgeruimd en afgevoerd, het resultaat is heel mooi, wij zijn er blij mee 😄

Antje van Slooten

Exclusiever Dakterrassen leek mij gezien de folder in eerste instantie te exclusief voor mijn niet al te groot balkon. Uiteindelijk toch een offerte aangevraagd en tot mijn verbazing zag die er in... Exclusiever Dakterrassen leek mij gezien de folder in eerste instantie te exclusief voor mijn niet al te groot balkon. Uiteindelijk toch een offerte aangevraagd en tot mijn verbazing zag die er in vergelijking met andere affecties er het beste uit en was het goedkoopste. Een bezoek aan de zaak was positief.

RB

Fijne ervaring, deskundige mensen, klant gericht, werken zorgvuldig en netjes

M. van Viegen

Over het algemeen tevreden. Groot minpunt is dat de levering van ons dakterras was toegezegd in juli. Toen wij in juli nog niets gehoord hadden, toch maar gebeld. Na weer 2 weken wachten werd ons... Over het algemeen tevreden. Groot minpunt is dat de levering van ons dakterras was toegezegd in juli. Toen wij in juli nog niets gehoord hadden, toch maar gebeld. Na weer 2 weken wachten werd ons gezegd dat we eind september in de planning stonden. Jammer, dan is de zomer voorbij. vorige week zijn de werkzaamheden door goede vakmensen uitgevoerd.

Frans en Petra ten Bookum

Een zeer prettige ervaring. Het hele traject van offerte tot aan oplevering is heel soepel verlopen. De service is top. De planning van de werkzaamheden was uitstekend. Alles liep op rolletjes.... Een zeer prettige ervaring. Het hele traject van offerte tot aan oplevering is heel soepel verlopen. De service is top. De planning van de werkzaamheden was uitstekend. Alles liep op rolletjes. Grote complimenten voor het hele team

Tonnie van der Zande

Ik ben prima geholpen. Er kwamen beleefde deskundige mensen. Die heel hard hebben gewerkt.

M.J. Krijthe

Ben zeer tevreden over het resultaat. Prachtige tegels en zeer professioneel gelegd.

R. Cozijn

Zowel op de 50+ beurs, in de showroom en bij ons thuis waren het allemaal uiterst vriendelijke en deskundige medewerkers.